Αθηνά
Αύριο παντρεύομαι!!!Είμαι τρισευτυχισμένη.Ο Κώστας είναι ο ιδανικός άντρας για να αγαπήσω.Νομίζω ότι καλά έκανα και παράτησα τον Γιώργο.Μακάρι να μην έρθει στην Μασσαλία.Αν έρθει,θα αλλάξω σπίτι και χώρα.Δεν θέλω να τον ξαναδώ.Αλλά συνεχίζω να σκέφτομαι τις βραδιές που περνούσαμε μαζί,το σώμα του με τους υπέροχους κοιλιακούς.Ιιιιιιιι,δεν πρέπει να τα σκέφτομαι αυτά,γαμώτο.Θα παντρευτώ τον Κώστα.Θα ζήσουμε στη Γαλλία όμορφα και ευτυχισμένα.Με τον Γιώργο δεν είχα μέλλον.Ας πάει με την Μαρία,της τον χαρίζω.Δεν με ενδιαφέρει καθόλου τι κάνει.Τον έχω γραμμένο,στα παλιά μου τα τακούνια
'Κολλ μου,τι έχεις;;'
'Αθηνά,είδα τον Ηλία να φιλιέται με μία!!!!!Είναι ηλίθιος!!!'
'Τι;;;;;Δεν έπρεπε να σε παρατήσει.Εσύ δεν τον αγαπάς;;;'
'Ναι,αλλά νιώθω προδομένη.'
'Εγώ λέω να βρεις κάποιον άλλον.Μην στεναχωριέσαι για αυτόν.Σαν τον κολλητό του,ίδιος.Δεν το περίμενα αυτό από τον Ηλία.'
'Μην νοιάζεσαι εσύ ρε Αθηνά με αυτό το θέμα.Αύριο παντρεύεσαι!!!!Πως νιώθεις;;'
'Ευτυχισμένη που η κολλητή μου θα είναι κουμπάρα'
'Σε ευχαριστώ πολυ ρε Αθηνά.Πως να στο ξεπληρώσω αυτό;'
'Να έρθεις στη Μασσαλία,να μείνεις μαζί μας.Υπάρχει ένα άδειο σπίτι ακριβώς δίπλα μας και θα σε βλέπω καθημερινά.Σου έχω βρει και δουλειά,με πολύ καλά λεφτά μάλιστα.'
'Φυσικά και θα έρθω μαζί σου.Σε ευχαριστώ πολύ,πάντα με βοηθάς'
'Και εσύ το ίδιο.Έλα να σε αγκαλιάσω τώρα και να μην κλαις για αυτόν'
'Οκ,κολλ.'Γιώργος
'Δεν λέτε τίποτα για αυτό το συμβάν.Δεν θα το μάθει κανείς.Το καταλαβαίνετε ρε;;Με απείλησε ότι θα με σκοτώσει και λίγο ήθελε να το κάνει.Και για τη δολοφονία κανείς δεν λέει τίποτα σε κανέναν(αυτή την πρόταση δεν την ακούει ο Γιώργος.)
Μα για ποιο συμβάν λένε;;;Ελπίζω να μην σχετίζεται με την Ειρήνη,την δολοφονημένη αδερφή της Αθηνάς.Γιατί αν είναι έτσι,τότε.....ο Κώστας έλεγε ψέματα στην Αθηνά με λίγα λόγια.Σε περίπτωση που ήταν αλήθεια,θα το έλεγα αμέσως στην Αθηνά.Αλλά δεν θα με πίστευε.Ειδικά τώρα που είμαστε τσακωμένοι.Πήρε πίσω όλα αυτά που μου έλεγε αυτές τις μέρες.Εε όχι,δεν το ανέχομαι να με παρατάει τώρα που είμασταν μαζί στο κρεβάτι.Θα πάω να βρω την Μαρία να της πω να τα ξαναφτιάξουμε για να μην είμαι και μόνος μου.Ούτως ή άλλως είναι τέλεια παντού,μια φορά εκνευρίστηκα μαζί της,όταν την είδα μαζί της.Μετά ήρθε εδώ στους Παξούς και μου ζήτησε συγγνώμη για αυτό που είδα και αργότερα πήγαμε στο δωμάτιο μου όπου κάναμε σεξ.Αυτό ευτυχώς δεν το έμαθε η Αθηνά αλλά δεν με ενδιαφέρει πια και αν το μάθει.Τώρα θα πάει με τον Κώστα της στη Γαλλία όπου θα ζήσουν μαζί.Και έχω την πρόταση από την Μαρσέιγ και δεν ξέρω αν θα την δεχτώ,αφού δεν θα την βλέπω πια και δεν θα βρισκόμαστε μαζί.
'Ηλία,τι έχεις ρε;'
'Με φίλησε μια και μας είδε από μακριά η Αντριάννα'
'Και εσύ τι έκανες εκείνη τη στιγμή δηλαδή;;'
'Προσπαθούσα να ξεφύγω από τα φιλιά αυτής της άγνωστης,αλλά δεν μπόρεσα και η Αντριάννα δεν θέλει να με ξαναδεί.Εσύ με την Αθηνά;'
'Τσακωθήκαμε εξαιτίας της'
'Ξέρεις τι σκέφτηκα τώρα;Έμαθα ότι η Αντριάννα θα πάει στην Μασσαλία και θα είναι μαζί με την Αθηνά στα διπλανά σπίτια.Αφού δεν ξέρουν από ποδόσφαιρο,θα αποδεχτούμε την πρόταση της ομάδας και θα πάμε Μασσαλία να τις παρακολουθούμε.Τι λες;;'
'Είσαι πολύ έξυπνος,ρε.Θα πάμε να τις παρακολουθήσαμε,να δούμε τι θα κάνουν'
'Δεν αγαπάς την Μαρία;'
'Ναι,αλλά θέλω να δω αν θα πέσει η Αθηνά στα πόδια μου και θα με παρακαλάει να ζήσει ξανά μια βραδιά μαζί μου'
'Οκ,αλλά πάμε για ύπνο τώρα,αύριο είναι ο γάμος'
'Ναι,καλό βράδυ'
'Επίσης'
Άρχισα να ονειρεύομαι την Αθηνά γυμνή,με τις πλούσιες καμπύλες της και το πανέμορφο σώμα της.Με παρακαλούσε να πάμε στο δωμάτιο της για να το κάνουμε.Την φιλούσα παντού και το χέρι μου κατέβαινε έως τον κόλπο της.Ήθελε να την τελειώσω και μπήκα μέσα της άγρια και αυτή φώναζε το όνομα μου δυνατά.Με παρακαλούσε να το συνεχίσω.Και συνέχιζα πιο άγρια αυτή την φορά.Το απολάμβανε πάρα πολυ.
Άρχισε και αυτή να με φιλάει στον λαιμό μου και κατέβαζε το χέρι της όλο και πιο χαμηλά στο σώμα μου,σε σημείο που έφτασα να βγάλω έναν αναστεναγμό.Και μετά μου έλεγε:Θέλω να ξαναείμαστε μαζί
'Και εγώ το ίδιο'
'Κολλητέ,τι παραμιλάς ρε;
'Τίποτα,κάτι θυμήθηκα'
'Αυτό που θυμήθηκες μήπως ονομάζεται Αθηνά;;;Λέμε τώρα..'
'Όχι ρε υ.Αλήθεια σε λέω.Κάτι θυμήθηκα.'
'Καλά...'
Αχ,τι θυμήθηκα τώρα....Μακάρι να τα ξαναζούσα αυτά αλλά δεν είναι δικιά μου.Όμως έχω την Μαρία,που είναι εκπληκτική.Κάτσε να πέσω να ξανακοιμηθώ πάλι για να μην χάσω αυτόν τον γάμο.Έχω και μία έκπληξη στην Αθηνά...Μέρα του Γάμου
Αθηνά
'Αντριάννα.Πως είμαι;'
'Αθηνά μου.Είσαι πανέμορφη.Πως νιώθεις εσύ;;'
'Έχω λίγο άγχος.Μπορείς να κρατάς το πέπλο;;'
'Βεβαίως.Πάμε τώρα για την εκκλησία;'
'Άντε,πάμε'
Έτσι φύγαμε με την Αντριάννα για την εκκλησία.Μου αρέσει πολύ το νυφικό.Ελπίζω να αρέσει και στον Κώστα.Μου είπε ότι όποιο νυφικό και αν φορέσω,θα είμαι όμορφη.Από την άλλη όμως,τελείωσα οριστικά και αμετάκλητα με τον Γιώργο.Έπρεπε να μην απατώ τον Κώστα αν θέλω να είμαι πιστή σε αυτόν.Χθες ονειρεύτηκα ότι ήμουν με τον Γιώργο στο κρεβάτι,γυμνοί και οι δύο και μου ψιθύριζε τι ήθελα να μου κάνει.Ξύπνησα τότε και αποφάσισα να μην ξαναασχοληθώ με αυτόν.Θα ασχοληθώ στην σχέση μου τώρα.Είμαι 28 και έχω πολλά χρόνια μπροστά μου.Τώρα μπαίνω στην εκκλησία
'Αθηνά,είσαι πανέμορφη.'
'Σε ευχαριστώ,Κώστα μου.Πάμε μέσα;;'
'Έτοιμη;'
'Ναι!!'Μετά το μυστήριο
'Να ζήσετε!!!!!'
'Ευχαριστούμε πολύ'
'Αθηνά μου,να ζήσεις και πάντα χαρές με τον Κώστα'
'Ευχαριστώ,Αντριάννα μου.Έλα να σου πω κάτι'
'Οκ,πάμε λίγο να μου το πεις''Αντριάννα,μην πεις τίποτα σε κανέναν γι αυτο που έγινε με τον Γιώργο.'
'Είμαστε από 7 χρονών κολλητές.Δεν λέω τίποτα.Ούτως ή άλλως τον ξέχασες'
'Ναι.Άμαν!!!!'
'Τι έγινε;;;;;'
'Ο Γιώργος με την......'Γεια σας παιδιά.Πως πάει;;;Η Αθηνά παντρεύεται και νιώθει ευτυχισμένη.Όμως τι είναι αυτό που την σοκάρει όταν βλέπει τον Γιώργο;;Αν σας άρεσε η ιστορία,κάντε vote ή comment.Γεια σας
Άσχετο:Βλέπει κανείς σας jeremy?
YOU ARE READING
Όμορφες Αναμνήσεις
RomanceΗ Αθηνά και ο Γιώργος στα 18 ήταν ένα ευτυχισμένο ζευγάρι μέχρι που η Αθηνά αποφασίζει να φύγει απο την Θεσσαλονίκη για να σπουδάσει στη Γαλλία.Δέκα χρόνια μετά,η Αθηνά επιστρέφει στην Ελλάδα αλλά με τον νέο σύζυγο της,τον Κώστα.Όμως,η Αθηνά ξανασυν...