'Ώστε με σκεφτόσουν Αθηνά ε;;'
'Γιώργο!!!!!!Τι κάνεις εσύ εδώ;;;Πως μπήκες;;'
'Να ναι καλά η γειτόνισσα σου που μας άνοιξε εμένα και του Ηλία'
'Τι ηλίθια!!Όπως εσύ!!'
'Ηλίθια είμαι;;;'
'Όχι.Είσαι τούβλο'
'Τι ωραία λόγια που μου λες.'
'Είδες;;;Άντε δρόμο εσείς οι δύο'
'Δεν θα φύγουμε εάν δεν σας μιλήσουμε'
'Αντριάννα,δεν ήταν αυτό που νομίζεις το φιλί που είδες στους Παξούς'
'Η πιο κλασσική ατάκα άντρα είναι αυτό που είπες,Ηλία.Έχεις πέσει τόσο χαμηλά.'
'Έχω πέσει τόσο χαμηλά για σένα,μωρό μου.Να ξαναείμαστε μαζί.'
'Δεν χρειάζεται.Έχω βρει αγόρι ήδη'
'Στη φαντασία σου μόνο'
'Ποια φαντασία ρε;;;'
'Αποδέξου ότι με αγαπάς.Το βλέπω από τη συμπεριφορά σου τον τελευταίο καιρό και νομίζω πως με αγαπάς ακόμα.'
'Τι λες μωρέ;;'
'Εγώ τι λέω;;;Ή εσύ τι λες;;;'
'Αθηνά,δεν σου αξίζει ο Κώστας.Σε λέω ότι δεν είναι ο κατάλληλος για σένα.'
'Πρώτα απ όλα γιατί μιλάς με προφορά θεσσαλονίκης;;Δεύτερον ο Κώστας είναι αξιαγάπητος και τέλειος σε όλα,Γιώργο.Αα και πιστός σε μένα,κάτι που δεν ήσουν εσύ'
'Τουλάχιστον εγώ δεν είμαι ψεύτης σαν εσένα.Υποτίθεται με αγαπούσες και εγώ ο ηλίθιος σε πίστευα.Θυμάσαι μήπως πως είμασταν στη Θεσσαλονίκη και στους Παξούς;;Αγαπήμενοι.'
'Αυτά που έγιναν μεταξύ μας δεν θα γίνουν ποτέ ξανά'
'Εσύ άλλα μου έλεγες πριν'
'Ξέχασε τα,Γιώργο'
Μα που είναι ο Ηλίας και η Αντριάννα;;;'
'Κάπου.Πάρατα αυτό το θέμα.'
'Ναι τέσπα ξέχασε με,Γιώργο. Πήγαινε να βρεις καμία άλλη.Έχεις τεράστια απήχηση στον γυναικείο πληθυσμό'
'Σκάσε,Αθηνά'
'Μου λες να σκάσω.Γιατί αν επιτρέπεται;;'
'Για να σου κάνω αυτό.'
'Άφησε με ήσυχη ρε μαλ.....'
Δεν πρόλαβα να μιλήσω και άρχισε να με φιλάει.Προσπαθούσα να ξεφύγω αλλά δεν μπορούσα.Με τραβούσε στην κρεβατοκάμαρα και άρχισαμε να βγάζουμε τα ρούχα μας γρήγορα,ώστε στο τέλος μείναμε γυμνοί.Άρχισε να με τραβάει άγρια από τα μαλλιά και να με φιλάει κατα μήκος του λαιμού.Ήταν υπέροχα.Κάναμε τόσο άγριο σεξ που το ευχαριστιόμουν αν και μισώ τον Γιώργο
'Σταμάτα τώρα.Δεν αντέχω'
'Όχι.Θα σε τελειώσω.'
'Με έχεις τελειώσει ήδη.Σε παρακαλώ.Θα έρθει και ο Κώστας σε λίγο'
'Καλά...Σου άρεσε;;'
'Δεν σχολιάζω'
'Εγώ νομίζω από το βλέμμα σου ότι σου άρεσε'
'Έτσι νομίζεις.Φύγε τώρα.'
'Οκ,θα τα ξαναπούμε.Καλό βράδυ'
'Επίσης..'
Ουφ!!!Νταξει δεν μπορώ να το κρύψω άλλο.Μου άρεσε αυτό που έκανε ο Γιώργος.Όμως δεν θέλω να παρατήσω τον Κώστα.Είμαστε ζευγάρι.Πρέπει ο ένας να αγαπάει τον άλλον και να μην απατάει κανείς τον άλλον.Αλλά εγώ....είμαι ηλίθια.Αυτό που έγινε με τον Γιώργο,δεν πρέπει να ξαναγίνει ποτέ.Όμως....ένιωσα υπέροχα με τον Γιώργο.Το υπέροχο σώμα του ήταν πάνω στο δικό μου και με φιλούσε ακατάπαυστα.Ήθελε να συνεχίσουμε και στο μπάνιο,αλλά είπα όχι.Είχα ερεθιστεί πάρα πολύ στο κρεβάτι,δεν ήθελα περισσότερο'
'Κώστα,που είσαι;;'
'Στο δρόμο.Έρχομαι αμέσως'
'Οκ'Κώστας
Έπεσε πολύ δουλειά σήμερα.Ευτυχώς θα επιστρέψω στη γυναίκα μου και θα περάσω υπέροχα μαζί της.Όμως με βασανίζει πολύ,αυτό το πράγμα.Εννοώ η δολοφονία της Ειρήνης.Είμασταν πολύ καλοί φίλοι.Δεν με είχε γνωρίσει βέβαια στην Αθηνά ακόμα αλλά είχαμε μια άψογη φιλική σχέση.Έως ότου....δεν θέλω να πω.Μας απήγαγαν στην Πυλαία,αυτός ο Παναγιώτης και οι μπράβοι του.Ήθελαν λύτρα για την Ειρήνη αλλά οι γονείς της δεν μπορούσαν να τα καλύψουν.Έτσι μου είπαν να σκοτώσω την Ειρήνη.Αντέδρασα και με χτύπησαν δυνατά στο πρόσωπο.Τους είπα να σκοτώσουν εμένα,όχι την Ειρήνη.Αλλά μου είπε:'Μην το κάνεις αυτό ρε Κώστα.Σε παρακαλώ τράβα την σκανδάλη.'
'Δεν μπορώ να το κάνω Ειρήνη,Είσαι η καλύτερη μου φίλη.Ας σκοτώσουν εμένα'
'Όχι,σε παρακαλώ μην το κάνεις αυτό.Σκότωσε εμένα.Αλλά δύο πράγματα θέλω να ξέρεις:ότι είσαι ο καλύτερος μου φίλος αν και δεν σε γνωρίζουν οι γονείς μου και δεύτερον να γνωρίσει την αδερφή μου,την Αθηνά.Είναι πολύ καλή και όμορφη.Να αγαπηθείτε και να ζήσετε μαζί.Μην της τα πεις αυτά'
'Ειρήνη,δεν μπορώ να το κάνω'
'Κάντο,αφού θα με σκότωναν έτσι και αλλιώς'
'Καλά,αντίο Ειρήνη'
'Αντίο,Κώστα'
Και έτσι....πέθανε η Ειρήνη.Στο ξενοδοχείο,ο Παναγιώτης έλεγε ότι είχε στείλει η Ειρήνη κάποιους για να τους σκοτώσει.Τι βλάκας!!!Αν το μάθει η Αθηνά,θα με σκοτώσει.Για αυτό δεν πρέπει να μάθει τίποτα.Παρότι με είχαν απαγάγει,θα με μπλέξουν.Έτσι μου είπαν.Έπρεπε να ζει πια η Ειρήνη.Ήταν άδικο που την σκότωσαν.Και θα με μπλέξουν ως δολοφόνο της.Δεν μπορώ να κάνω τίποτα πια.Θα με κλείσουν μέσα.
'Κώστα,τι έχεις;;Φαίνεσαι στεναχωρημένος.'
'Κουρασμένος,Αθηνά.Είχα πολλή δουλειά.Για αυτό'
'Οκ.Πάμε να κοιμηθούμε τώρα.Είναι πολύ αργά'
'Άντε πάμε'
'Καληνύχτα,Κώστα'
'Καληνύχτα μωρό μου.'
Τώρα μου έρχονται στο μυαλό τα λόγια της Ειρήνης:'Να αγαπηθείτε μεταξύ σας.Είναι καλό κορίτσι'.Πράγματι η Αθηνά είναι το καλύτερο πράγμα που συνέβη στη ζωή μου.Σε ευχαριστώ,Ειρήνη....Γεια σας!!Ανέβασα και άλλο κεφάλαιο σήμερα για σας μόνο.Ώστε τα ξαναβρήκαν κάπως....... η Αθηνά με τον Γιώργο.Τελικά μαθαίνουμε ότι στη δολοφονία της Ειρήνης,της αδερφής της Αθηνάς,υπήρξε αυτόπτης μάρτυρας ο Κώστας ο οποίος αναγκάστηκε,αν και δεν ήθελε,να την σκοτώσει...Η συνέχεια αύριο.Αν σας άρεσε η ιστορία κάντε vote ή comment.Bye
YOU ARE READING
Όμορφες Αναμνήσεις
RomanceΗ Αθηνά και ο Γιώργος στα 18 ήταν ένα ευτυχισμένο ζευγάρι μέχρι που η Αθηνά αποφασίζει να φύγει απο την Θεσσαλονίκη για να σπουδάσει στη Γαλλία.Δέκα χρόνια μετά,η Αθηνά επιστρέφει στην Ελλάδα αλλά με τον νέο σύζυγο της,τον Κώστα.Όμως,η Αθηνά ξανασυν...