'Ο Γιώργος με την....'
'...Μαρία!!!'
Τι δουλειά έχει αυτή εδώ;'
'Μάλλον φαίνεται ότι τα ξανάφτιαξε μαζί της..'
'Ζηλεύεις μήπως;;;'
'Όχι,καθόλου..'
'Έλα τώρα,παραδέξου το.Ζηλεύεις λίγο....'
'Όχι σου λέω ρε Αντριάννα.Δεν με νοιάζει καθόλου τι κάνει.'
'Καλά....'Αθηνά
Οκ,ζήλευα λιγάκι.Φαίνεται ότι γρήγορα με ξεπέρασε και έτρεξε αμέσως προς την Μαρία.Με ξέχασε.Αφού τον παράτησε,τα έφτιαξε με την Μαρία όπως πριν 6 χρόνια.Όταν ήμουν φοιτήτρια στη Γαλλία.Αλλά φαίνεται πανέμορφος με το μαύρο κοστούμι.Του τονίζει το υπέροχο γυμνασμένο σώμα του και τα μαγευτικά μάτια του.Ήταν υπέροχος,όπως πάντα.Άμαν!!!!!!!Δεν πρέπει να τα σκέφτομαι αυτά.Είμαι παντρεμένη πια.Θα ζω με τον Κώστα και θα μένουμε μαζί.Τέλος αυτά.Ούτως ή άλλως τα χάλασα με τον Γιώργο και δεν θα τον ξαναδώ πια.Ελπίζω να έχει αρνηθεί την πρόταση από την Μαρσέιγ γιατί θα με παρακολουθεί συνέχεια.Και για την Αντριάννα θα είναι κακό,διότι μπορεί να έρθει και ο Ηλίας.Τώρα έρχεται και ο Γιώργος με την Μαρία για να μας ευχηθούν.Φαίνεται προβληματισμένος..
'Να ζήσετε...'
'Ευχαριστώ πολύ.Θα έρθετε μετά στη δεξίωση;'
'Όχι,επειδή πρέπει να φεύγουμε για Θεσσαλονίκη'
'Καλά,οκ,Οπότε πρέπει να πούμε αντίο.Καλό ταξίδι'
'Ευχαριστώ,Αθηνά.Ελπίζω να τα ξαναπούμε'
'Ναι,Γιώργο.Θα τα πούμε κάποτε.Αντίο'
'Αντίο.Να ζήσετε και πάντα ευτυχίες'
'Ευχαριστούμε!!'Οπότε,bye.Μπορεί να μην τον ξαναδώ.Πάνε οι βραδιές που περνούσαμε μαζί,πάνε οι στιγμές που μου έλεγε ότι θα είμαστε μαζί,που μου ψιθύριζε λόγια γλυκά στο αυτί....Φεύγει.Θα πάει να ζήσει με την γκόμενα του στη Θεσ\νικη και ζήσαν αυτοί καλά και εγώ καλύτερα;;;;Δεν ξέρω,αλλά ο Κώστας είναι γλυκός και πάντα μου συμπαραστέκεται,στα εύκολα αλλά και στα δύσκολα.
Δύο εβδομάδες αργότερα
'Αγάπη μου,φτάσαμε επιτέλους στη Μασσαλία'
'Ναι,Κώστα μου.Πάμε σπίτι τώρα;;'
'Οκ,άντε πάμε'Στο σπίτι
'Αθηνά,θες να πάμε κάπου σήμερα;'
'Που ακριβώς;;'
'Σου αρέσει το ποδόσφαιρο;'
'Δεν ξέρω και πολύ αλλά θα δω'
'Σήμερα παίζει η Μαρσέιγ με την Παρί Σεν Ζερμέν(ομάδα της ligue 1).Με λίγα λόγια είναι ντέρμπι το ματς αυτό και θα γίνει χαμός.Θες να πάμε;;'
'Νομίζω πως ναι.Γιατί δεν πάμε;'
'Ωραία.Ας φεύγουμε τώρα γιατί σε λίγο αρχίζει το παιχνίδι
ESTÁS LEYENDO
Όμορφες Αναμνήσεις
RomanceΗ Αθηνά και ο Γιώργος στα 18 ήταν ένα ευτυχισμένο ζευγάρι μέχρι που η Αθηνά αποφασίζει να φύγει απο την Θεσσαλονίκη για να σπουδάσει στη Γαλλία.Δέκα χρόνια μετά,η Αθηνά επιστρέφει στην Ελλάδα αλλά με τον νέο σύζυγο της,τον Κώστα.Όμως,η Αθηνά ξανασυν...