Αποκάλυψη

32 2 0
                                    

'Είσαι η.....'
'Ειρήνη'
'Πως είναι δυνατόν!!!!Αφού έχεις πεθάνει κανονικά'
'Πάμε να κάτσουμε κάπου να σου εξηγήσω'

Λίγα λεπτά αργότερα

'Πως επέζησες;;'
'Θα σου τα πω όλα.Και εγώ πίστευα πως θα πέθαινα.Την μέρα λοιπόν της 'υποτίθεται δολοφονίας μου' αυτοί οι μπράβοι ζητούσαν περισσότερα λύτρα για να μας δώσουν εμένα και τον Κώστα'
'Για κάτσε.Που τον ξέρεις τον Κώστα;;'
'Ήταν φίλος μου και ...τα είχαμε για λίγο καιρό'
'Τι;;;Αυτός δεν σε γνώριζε καν'
'Του είχα πει να μην αποκαλύψει σε κανέναν ότι με ξέρει.Ας επιστρέψουμε στο θέμα μας όμως.Την μέρα αυτή,οι γονείς μου δεν είχαν άλλα χρήματα για να με απελευθερώσουν.Έτσι λοιπόν,οι απαγωγείς αποφάσισαν να με σκοτώσουν.Ανάγκασαν λοιπόν τον Κώστα να με σκοτώσει.Αυτός πυροβόλησε και με τραυμάτισε σοβαρά.Είχα λιποθυμήσει και πίστευσαν οι άλλοι πως είχα πεθάνει.Έτσι με παράτησαν και έμεινα μόνη μου.Μετά από πολλές ώρες,ξύπνησα ξαφνικά και βρήκα κάπου το κινητό μου και κάλεσα ένα ασθενοφόρο.Αν είχαν αργήσει λίγο,θα ήμουν πεθαμένη.Ευτυχώς ήρθαν γρήγορα και με μάζεψαν.Τους έδωσα ψεύτικα στοιχεία για να νομίζουν οι άλλοι,οι γονείς μου και η αδερφή μου ότι είμαι νεκρή'
'Και επαναλαμβάνω.Αφού ήρθα και στην κηδεία σου'
'Ήταν ψεύτικη.Είχα συνομιλήσει με την αστυνομία και έβαλαν μία άλλη που έμοιαζε πολύ με εμένα.Είχα πει στην αστυνομία ποιοι με απήγαγαν και ποια ήταν τα κίνητρα τους.Και έπειτα από όλα αυτά,συμφωνήσαμε να εξαφανιστώ για λίγο καιρό και να μείνω κάπου άλλου,έτσι ώστε να μην με ανακαλύψει κάποιος γνωστός.'
'Και τι θες εδώ;;'
'Είναι πολύ σοβαρό αυτό που θα σου πω'
'Για λέγε'
'Έχουν απαγάγει την Αθηνά και τον Κώστα'
'Τι;;;;;;Είναι καλά η Αθηνά;;Την σκότωσαν;;;;'
'Πρώτα απ'όλα ψυχραιμία.'
'Πως τα έμαθες εσύ αυτά;;'
'Έχω βάλει έναν ο οποίος είναι στο μέρος που τους έχουν και με ενημερώνει διαρκώς.'
'Υπάρχει περίπτωση να τους σώσουμε'
'Κοίταξε,έχουμε τον εξοπλισμό αλλά χρειαζόμαστε άλλα δύο ικανά άτομα για να μας βοηθήσουν.Ξέρεις κάποιους;;'
'Την Αντριάννα και τον Ηλία'
'Ωραία.Αυτοί είναι άξιοι εμπιστοσύνης.Τώρα πρέπει να φύγω'
'Ένα πράγμα να σε ρωτήσω.Γιατί κρυβόσουν όλο αυτό το καιρό;;;'
'Ήθελα να σώσω την αδερφή μου.Τόσα χρόνια την έχω ζήσει και την λατρεύω πολύ.'
'Οκ.Να σε ξαναπάρω;;'
'Θα σε πάρω εγώ.Αντίο'
'Αντίο.'

Γιώργος

'Πολλά πράγματα έμαθα σήμερα και είμαι ταραγμένος.Πρώτα το ότι η Ειρήνη είναι ζωντανή και ότι έχουν απαγάγει την Αθηνά.Πρέπει να την σώσω.Δεν θέλω να την χάσω.Την αγαπώ.Θα δώσω τη ζωή μου για αυτή.Θα τους σκίσω αυτούς που την πήραν.Πάω να ενημερώσω τον Ηλία και την Αντριάννα.'

Όμορφες ΑναμνήσειςWhere stories live. Discover now