Γιώργος
'Παρακαλώ;'
'Ναι,γεια σου Αθηνά'.
'Α,γεια σου Γιώργο.Τι θέλεις;'
'Για το γάμο.Τελικά θα έρθω.'
'Αα ωραία.Με ευχαριστεί πολύ που θα έρθεις.'
'Δεν κάνει τίποτα'.
'Οκ,σε ευχαριστώ πολύ.Αντίο'
'Καλό βράδυ,Αθηνά'Ωραία,κανονίστηκε και αυτό.Αχ,τώρα την φαντάζομαι να με φιλάει παθιασμένα στο στόμα και να να είναι γυμνή.Μα καλά,τα έχω χαμένα.Τι σκέφτομαι;;.Για να ξεχάσω όλη αυτή την φαντασίωση,θα πω στον κολλητό μου τον Ηλία,να πάμε να πιούμε κανά ποτό με την παρέα στο Κέντρο,σε κανά μπαράκι.
'Έλα ρε Ηλία.'
'Ωπ,τι κάνεις ρε;
'Δε μου λες,είσαι για κανά ποτάκι στο Κέντρο'
'Αμέ.Θα καλέσω και την παρέα να τα πούμε από κοντά'
'Οκ,τα λέμε μετά'Κανονίστηκε και αυτό.Θα πιω εκεί το ποτό με την παρέα μου και θα τα ξεχάσω όλα.Μπορεί να βρω και καμία εκεί πέρα
Στο μπαρ
'Άντε,καλό βράδυ παιδιά'
'Καλό βράδυ ρε'
'Ηλία,έλα να σου πω κάτι'
'Τι θες;'
'Ξέρεις ποια συνάντησα σήμερα;;'
'Ποιά;'
'Την Αθηνά'
'Ώωωωω.Σοβαρά;'
'Σοβαρότατα.Με προσκάλεσε και στο γάμο της.'
'Αααα.'
'Ναι και θα πάω.Θες να έρθεις;Θα είναι και η κολλητή της,η Αντριάννα.'
'Η Αντριάννα;;;Είμαι μέσα!!'
Με την Αθηνά,μιλήσατε;;
'Ναι.Μου φάνηκε πανέμορφη.
'Ωπα,ωπα.Αφού εσύ έχεις κοπέλα!!Την Μαρία!'
'Με αυτήν;;Τελειώσαμε.Την έπιασα στο κρεβάτι μου με έναν άλλον'
'Μάλιστα.Οκ,καλό βράδυ'
'Καλό βράδυ ρε'Την επόμενη μέρα
Αθηνά
'Πω νύσταζα πάρα πολύ.Ήταν και το ταξίδι κουραστικό.Ευτυχώς που με ξύπνησε η Αντριάννα και μου είπε ότι πρέπει να προετοιμάζομαστε σιγα-σιγα,διότι πρέπει να φεύγουμε για Κέρκυρα για να πάρουμε από εκεί το πλοίο για Παξούς.Σε λίγες μέρες έχω και τον γάμο μου,οπότε...' Συνάντησα και τον Γιώργο χθες.Μου φάνηκε γοητευτικός και κούκλος.Τι σκέφτομαι;;;Ξύπνα,Αθηνά!!!!!!!Παντρεύεσαι με τον άντρα της ζωής σου σε λίγες μέρες.Τέλος πάντων,να πάρω τηλέφωνο τον Κώστα,να τον ρωτήσω αν έφτασε στους Παξούς.
'Έλα Κώστα.'
'Άγάπη μου,τι κάνεις;;'
'Καλά είμαι.Έφτασες παξούς;'
'Ναι,έφτασα με τα παιδιά μόλις τώρα,τον Παναγιώτη,την Αμάντα και τον Ζαν-Κλοντ.Πότε έρχεσαι;;'
'Το βράδυ πιστεύω'
'Ωραία,τα λέμε.Σε φιλώ.'
'Και εγώ.Γειά'Πριν φύγω να πάω και λίγο στο νεκροταφείο,να ανάψω ένα κερί στον τάφο της αδερφής μου,της Ειρήνης.Η Ειρήνη ήταν η μικρότερη αδερφή μου και την δολοφόνησαν κάποια ρεμάλια πριν τρία χρόνια,ένα βράδυ στην Πυλαία.Άγνωστοι μέχρι τώρα για το ποιοι είναι οι δολοφόνοι.
Ειρήνη Αθανασιάδη,25 ετών
Τώρα της ανάβω το κερί και μακάρι να ήταν εδώ,αυτή τη στιγμή.Ήταν η μόνη,που μαζί με την Αντριάννα,πάντα με στήριζε και της εκμνηστηρευόμουν τα πράγματα που με βασάνιζαν.Ώπα.Κάποιος με παίρνει τηλέφωνο.Κάτσε να το σηκώσω.
'Παρακαλώ,ποιος είναι;;'
'Γεια,Αθηνά'Hi guys..Πωςς είστε;;Όλα καλά;;Χμμμ...παράξενα συναισθήματα ένιωσε η Αθηνά για τον Γιώργο όμως η ίδια πιστεύει πως ο μοναδικός άντρας που αγαπάει είναι ο Κώστας.Η συνέχεια σε λίγες ώρες.Bye
ESTÁS LEYENDO
Όμορφες Αναμνήσεις
RomanceΗ Αθηνά και ο Γιώργος στα 18 ήταν ένα ευτυχισμένο ζευγάρι μέχρι που η Αθηνά αποφασίζει να φύγει απο την Θεσσαλονίκη για να σπουδάσει στη Γαλλία.Δέκα χρόνια μετά,η Αθηνά επιστρέφει στην Ελλάδα αλλά με τον νέο σύζυγο της,τον Κώστα.Όμως,η Αθηνά ξανασυν...