Η Ανακοίνωση του γάμου

118 6 0
                                    

-Γιώργο,εσύ είσαι;;
-Γειά σας κορίτσια.Ο ίδιος είμαι
-Καιρό έχω να σε δω.Πώς πάει;;
-Καλά.Τώρα,είμαι ποδοσφαιριστής και έπαιζα μέχρι πρόσφατα στην Ιταλία,στη Μίλαν όμως αποχώρησα και επέστρεψα τώρα στα πάτρια εδάφη αναζητώντας μια καινούργια ομάδα.Αλλά λόγω τραυματισμών,
αποφάσισα να απομακρυνθώ για ένα διάστημα.Τώρα έχω και κορίτσι,την Μαρία,νομίζω πως την θυμάσαι;;
-Ναι,την θυμάμαι απο το λύκειο
-Τέλος πάντων,εσένα πως είναι η ζωή σου;
-Εγώ σπούδασα στη Γαλλία και έχω δικηγορικό γραφείο,αν και είμαι ακόμα 28,σε μία απο τις μεγαλύτερες πόλεις της Γαλλίας,την Μασσαλία.Εκεί γνώρισα και τον άντρα μου,τον Κώστα με τον οποίο θα παντρευτούμε τώρα τον Ιούλιο,στους Παξούς.
-Να ζήσετε
-Ευχαριστούμε.Ααα.Να σου δώσω και το προσκλήτηριο του γάμου αν μπορείς να έρθεις.Να μου το πεις σύντομα για να σου κλείσω δωμάτιο στο ξενοδοχείο που θα μείνουμε,στους Παξούς και ονομάζεται Paxos Club Resort.
-Ωραία.Θα δω αν μπορώ να έρθω και θα σε ενημερώσω.Τώρα πρέπει να φύγω όμως.Καλό μεσημέρι,κορίτσια
-Γεια σου,Γιώργο

Μία ώρα μετά

-Πως σου φάνηκε ο Γιώργος,Αθηνά;
-Άνετος,χαλαρός.Ελπίζω να έρθει.Εύχομαι να μην πλήγωσει και την Μαρία.
-Αφού την σιχαίνεσαι.Την χαρακτήριζες εγωίστρια και ψώνιο.
-Το ξέρω.Απλώς ο Γιώργος έχει πλήγωσει τόσες κοπέλες,που σε λίγο θα τον βάλουν στο βιβλίο των ρεκόρ γκίνες.
-Οκ
-Πάμε σπίτι τώρα,Αντριάννα;;
-Ναι

Γιώργος

-Πως το έπαθα αυτό;Μετά απο τόσο καιρό ξανασυνάντησα την Αθηνά!Την Αθηνά!!!Να ζήσει και αυτή και ο γκόμενος της.Όμως μου φάνηκε πιο όμορφη από πότε.Τώρα το βράδυ που την συνάντησα,φορούσε ενα υπέροχο άσπρο φόρεμα που τόνιζε το σώμα της.Μα τι σκέφτομαι γαμώτο τώρα.Ξέχνα τα,Γιώργο αυτά.Ούτως ή άλλως έχω και κορίτσι που είναι όμορφη και με γουσταρεί.Καλά,ας πάω τώρα σπίτι να ξεκουραστώ και αύριο θα της πω ότι θα πάω στο γάμο της.

Μπαίνει τώρα στο σπίτι του και ξαφνικά αντικρίζει ένα θέαμα που τον σοκάρει...

-Μαρία!!!!
-Δεν είναι αυτό που νομίζεις...
-Τι δεν είναι αυτό που νομίζω ρε;;Έξω από το σπίτι μου τώρα με αυτόν τον βλάκα
-Γιώργο.....
- Φύγε τώρα,ρε ηλίθια.Χωρίζουμε

-Τι στο...;;Τι ήταν αυτό που είδα μόλις τώρα;;Με απάτησε με άλλον η βλαμένη.Και εγώ ο μαλάκας υποτίθεται την αγαπούσα.Ευτυχώς τώρα έφυγε και ελπίζω να μην την ξαναδώ.Αχ ρε Αθηνά!!Είμαι βλάκας!!Σε παράτησα για μια ηλίθια.Αλλά εσύ βρήκες τώρα τον άλλον και θα παντρευτείτε.Κάτσε να την πάρω ένα τηλέφωνο και να της πω ότι θα έρθω.Μακάρι να ήταν τώρα μαζί μου.......

Αθέτησα την υπόσχεση μου και έβγαλα τρίτο κεφάλαιο,αγαπητοί αναγνώστες.Σοκ, ο Γιώργος.Τον απάτησε η κοπέλα του.Και αποφάσισε να πάει και στον γάμο.Για να δούμε...Λοιπόν καλό απόγευμα και αύριο το 4ο κεφάλαιο.

Όμορφες ΑναμνήσειςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora