Προδωσία και επανασύνδεση...

79 5 0
                                    

Αθηνά

Η Αθηνά κλαίει

Πρέπει να σταματήσει όλο αυτό με τον Γιώργο.Οκ,δεν λέω περνάω τέλεια μαζί του αλλά δεν γίνεται να απατώ τον Κώστα.Τόσα χρόνια είμαστε μαζί.Από τα 18.Δέκα χρόνια μαζί και δεν γίνεται να το χαλάσουμε.Είμαι και διχασμένη.Είναι και οι δύο καλοί μαζί μου.Δεν ξέρω ποιον να επιλέξω.Θα πάω μια βόλτα να χαλαρώσω.
'Αθηνά,που ήσουν;Γιατί είσαι έτσι;'
'Κώστα,απλώς έχω κάτι προσωπικό...'
'Αν δεν θες να το συζητήσουμε,δεν πειράζει'
'Θα ήθελα να μείνω λίγο μόνη.'
'Ότι θες.Να ξέρεις όμως ότι σε αγαπώ και νοιάζομαι για εσένα.'
'Και εγώ,Κώστα μου'
Ο Κώστας μου δίνει ένα παθιασμένο φιλί στο στόμα και φεύγει.Πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω.Θα πάω να μιλήσω στην Αντριάννα
'Αθηνά,τι έχεις;'
'Αντριάννα,μόνο σε σένα μπορώ να στο πω.Πάμε στο δωμάτιο.'
'Οκ'

Μετά από 10 λεπτά συζήτησης

'Κολλ,πρέπει να αποφασίσεις ποιον αγαπάς.Δεν γίνεται να συναντιέστε με τον Γιώργο και ειδικότερα πίσω από την πλάτη του Κώστα.Δεν πρέπει να συνεχιστεί αυτό ρε υ.'
'Το ξέρω ρε Αντριάννα.Νιώθω ασφάλεια με τον Γιώργο.Αλλά και ο Κώστας με προστατεύει και θα τον παντρευτώ σε λίγες μέρες και μετά θα επιστρέψουμε Γαλλία.Και τον Γιώργο θα τον ξαναδώ έπειτα απο πολύ καιρό.Είναι πολύ δύσκολη η απόφαση.'
'Ναι,ρε Αθηνά.Πρέπει να σκεφτείς όμως γρήγορα πριν είναι αργά'
'Οκ,πάω τώρα'
'See ya'

Έτσι έφυγα και πήγα μια βόλτα στους Παξούς.Όμως τι είναι αυτό που βλέπω...Ο Γ....Γ..Γιώργος με την Μαρία.Φιλιούνται!!!Δεν το πιστεύω!Με πρόδωσε...Ο μαλάκας.Όπως πριν πέντε χρόνια.Με την ίδια.Μου έλεγε ότι με αγαπάει όλες αυτές τις μέρες και εγώ τον πίστευα.....Η ηλίθια,τον πίστευσα.Με πρόδωσε...
'Κώστα,πάμε στο δωμάτιο'
'Γιατί;'
'Να κάνουμε έρωτα.'
'Και εγώ το θέλω'
Έτσι οδηγηθήκαμε στο δωμάτιο του Κώστα όπου κάναμε άγριο σεξ για πολλές ώρες και το ευχαριστήθηκα πολύ.Ίδιος με τον Γιώργο.Με φιλούσε παντού και μου έλεγε:έτσι θα περνάς μαζί μου μετά τον γάμο μας στη Γαλλία.Με φιλούσε παντού και ακουμπούσε τα στήθη μου.Από την μία χάρηκα γιατί είχαμε καιρό να το κάνω με τον Κώστα αλλά από την άλλη νιώθω προδομένη από τον Γιώργο.Τον σιχαίνομαι.Ενώ ο Κώστας είναι πιστός σε εμένα και γι αυτό προσωπικά είναι σημαντικό σε μία σχέση.

Επόμενη μέρα

Επιτέλους.Ο Κώστας με έκανε να ξεχάσω τον Γιώργο.Δεν θέλω να με ξαναπλησιάσει.Ξαφνικά τον βλέπω να με χαιρετάει και προσπαθώ να τον αγνοήσω.
'Γιατί δε με χαιρετάς;'
'Γιατί σε είδα να φιλιέσαι με την Μαρία!'
'Αυτή άρχισε.Προσπαθούσα να ξεφύγω'
Αν ακούσει τι έκανα μαζί της....οκ,το έκανα.Αλλά αγαπάω την Αθηνά
'Άστα αυτά ρε ξεφτίλα.'
'Ξεφτίλας,εγώ;
'Ναι ρε υ.Με πρόδωσες'
'Πάμε στο δωμάτιο τώρα!'
'Όχι!Μην με τραβάς!'

Κλείδωσε την πόρτα ο Γιώργος

'Άσε με ήσυχη ρε προδότη!'
'Να σου εξηγήσω..'
'Τι να μου εξηγήσεις;;;;Πήγες με την άλλη την μαλακισμένη!!!'Καθίκι'
'Τι θα πεις τώρα στο καθίκι;;'
'Άσε με κάτω ρε μαλάκα!'
'Όχι,αυτό!!!'
'Σταματα ρε ηλιθ.....'
Με άρπαξε και αρχισε να με φιλάει με πάθος...

Ωπ!Γεια σας guys.Πως πάει;;Την πρόδωσε την Αθηνά ο Γιώργος αλλά και εκείνη δεν έμεινε πίσω.Τι θα γίνει όμως τώρα που άρχισε να την φιλάει;Η συνέχεια σε λίγες ώρες.Αν σας άρεσε,κάντε vote και comment αν θέλετε.Μέχρι τότε,see ya

Όμορφες ΑναμνήσειςTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang