-Naaa Vivi gyere már -mondta borzalmasan aranyosan, majd megfogta a kezem.
-Hova megyünk? - kérdeztem, de ekkor már elkezdett húzni.
-Majd meglátod, csak maradj csendben.Igazából nagyon izgultam. Balázs szerintem az a fiú akire álmaimban vágytam. Nemtudtam mire készül. De érdekes módon öröm fogott el.
Kábé két perc után egy ház mögé értünk. Balázs ekkor még húzott, majd magával szembe fordított. Istenem azok a gyönyörű szép égkék szemek! Valami írtózatosan aranyos mosolyra húzta a száját. Imádom őt.
-Vivi figyelj! - szólt komoly hangon
-Igen?
-Nekem... is... nagyon.. khm.. tetszel.
Vigyorogtam. Mintha azt éreztem volna hogy soha nem leszek szomorú. Mindig is így akartam. Szeretem őt ízig-vérig.Ekkor megöleltem.
Kitudja meddig álltunk úgy ott, ketten egymás testéhez simulva. De igazából nem is érdekelt.Egy idő után eltolt engem és mondani akart valamit. Szavakra formálta tökéletes ajkát de csak ilyen hangot adott.
"BRRRRRRRR"
Az álom foszlányai után nyúltam de már késő volt.
Az a hülye ébresztőóra elvitte előlem a képeket. Balázs és én azok mögött az idióta sárga házak mögött.Picit még gondolkoztam, de idővel konstatáltam, hogy indulnom kéne mert elkésem az iskolából. Csodás. Reggeliztem fogat mostam felöltöztem és indulhattunk is.
Ha tetszett kérlek nyomj egy csillagot, ha van véleményed írd kommentbe!
Holnap jövök a következő résszel!
#205words
YOU ARE READING
Álmok Járásában
RomanceBánfalvi Vivien egy teljesen normális életet élt, míg szó nem került egy betegségről ami megváltoztatja az életét. De nem csak e miatt fordul fel teljesen az élete, hanem a képbe jön egy fiú is.