80

2.2K 222 36
                                    

Minerva: Ashton

Ashton: Minerva?

Minerva: Düşündüm de

Minerva: Acaba seni daha önce tanısaydım şu anda nasıl olurduk

Ashton: Ergenlik dönemimde yakışıklı bir çocuktum, eğer bahsettiğin o dönem ise.

Ashton: Sen eskiden de bu kadar konuşuyorsan şu an kanser falan olmuş da olabilirdim.

Minerva: Bakıyorum da yine çok komiksin Irwin.

Minerva: Önceden daha çekingendim, büyük ihtimalle seni diğer kızlarlayken izlerdim.

Minerva: Ama bence yine sana aşık olurdum

Minerva: Birlikte geçiremediğimiz zamanları kayıp olarak görüyorum.

Ashton: Bak o doğru.

Ashton: Eskiden içimde daha az duygu vardı, daha az şey düşünüyordum, hatta kimseyi düşünmüyordum.

Ashton: Bak yine aklıma getirdin. :))

Minerva: Neyi?

Ashton: Şunu:

Ashton: Issızlıkta, karanlığında tutsaklığın/Sessizce uzayıp gidiyordu günlerim. /Tanrısız, esinsiz, gözyaşsız,/Yaşamsız ve sevgisizdim./Ve bir an geldi, uyandı ruhum:/Ve işte sen yeniden belirdin,/Bir hayal gibi, uçup giden,/Dehası gibi saf güzelliğin.

Minerva: Şunu yapınca içimden seni öpmek geliyor

Ashton: O zaman belki de daha sık yapmalıyım.

Minerva: Neden bana hep şiirlerden alıntılar yapıyorsun?

Ashton: Çünkü sen de takdir edersin ki bu adamların hepsi taşıdıkları aşkı en güzel şekilde ifade etmişler ve ben kendi duygularımı ifade edersem, sadece onları taklit etmiş olurum.

Ashton: Bence bu şiirlerde yansıtılanların içini çok güzel dolduruyorsun, senden başka kime daha iyi alıntı yapabilirim ki?

*

Ashton'ın alıntı yaptığı şiir Puşkin'in O'na adlı şiiridir.

Want to Ignored // IrwinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin