christmas special: "we are young."

1.7K 145 33
                                    

Sevgili okuyucularımın anasayfalarına birkaç yeni yıl mesajı mı yazsam derken, bir yılbaşı ek bölümü yazmak kadar güzel bir kutlama olabilir mi diye düşündüm.

Mutlu yıllar millet!

Özledim sizi.



Minerva: Bir yıl daha!

Ashton: Ne kadar mutlulukla söyledin onu öyle.

Minerva: Yeni yıl kar kürelerinin ifade edilebileceği kadar güzel ve tüm o uzun çoraplar kadar samimi bir şeydir bir kere.

Minerva: Geriye bakıp tüm yılımı görmek isterdim

Ashton: İmkansız şeyler isteyip canını sıkmamalısın.

Minerva: Sıkmıyorum ki, bugün canımı sıkamayacağım kadar iyiyim.

Ashton: Böyle küçük şeylere mutlu olabilmen güzel de, pozitifliğin beni öldürüyor.

Minerva: Öldürmesin

Minerva: Sen de küçük şeylerle mutlu ol

Minerva: Bu yıl içinde sevdiğin bir anı düşün mesela

Ashton: Yıl içinde hatırlayıp mutlu olabileceğim küçük bir şey olmadı.

Ashton: Yılın her yerinde sen vardın ve seninle olan anılarım da küçük diyebileceğim şeyler değiller.

Ashton: Denemeyelim bence yani.

Minerva: Bir yılbaşı daha Ashton.

Minerva: Anı yaşamayınca bir şeylerin hep eksik kaldığını fark ettim.

Minerva: O yüzden bu yılı ne kadar uçuk şeyler olursa olsun sadece anı yaşayarak geçirelim ve yanımda ol

Minerva: Genciz biz.

Minerva: En güzel zamanlarımızdan harcayacak durumda değiliz, tamam mı?

Ashton: Uçuk şeyler derken?

Minerva: Şarkı çalmazken bile benimle dans et mesela, sadece dans etmek istediğimiz için olsa bile.

Ashton: Kulağa kaçıkça geliyor.

Minerva: İlk başlarda hep öyle gelir zaten.

Ashton: Senin kadar kaçık olmasam da sana ayak uydurmaya çalışırım o zaman.

Ashton: Zaten istersem yapmayacağım, içimde bırakacağım bir şey yok.

Minerva: Öyle olsun zaten, genciz biz.

Ashton: Bu da yeni şifre herhalde? 

Ashton: "Genciz biz" demenden bahsediyorum.

Minerva: Yeni felsefem dersek daha doğru olur.

Ashton: Nasıl istersen.

Minerva: Peki bana söyle bakalım, şu anda olduğun yerden memnun musun?

Ashton: Manevi olarak demek istiyorsan kendimi fazla dramadan dolayı aşağı atmak zorunda kalacağım.

Ashton: Bana manevi olarak demediğini söyle.

Minerva: Sakin ol, bulunduğun mekan olarak diyordum.

Ashton: O yönden baktığımızda da pek memnun olduğum söylenemez aslında.

Ashton: Ya sen?

Minerva: Evde tek başıma yeni yıla girmeyi beklemek kadar korkunç bir şey olamaz.

Ashton: O zaman sen o yılbaşı çoraplarını giy ve güzel bir masa hazırla.

Ashton: Ben de birkaç içki alıp yanına geleyim ve kulağına üç beş güzel şey fısıldayayım.

Ashton: Kafayı bulalım ve ben klişe bir şekilde geri sayım biterken seni öpeyim, etrafta kimse yokken anı yaşayalım, ne dersin?

Minerva: Gelirken ökse otu da al o zaman

Minerva: Her zaman altında öpüşmek istemişimdir.

Ashton: Sen öyle istiyorsan neden olmasın?

Ashton: Sonuçta genciz biz.




Want to Ignored // IrwinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin