--
Son gelişmelere göre elimize sıcak bir haber geçti. Çin istihbaratında çalışan Oh Sehun, Kore istihbaratına bilgi taşıdığı için vatan haini ilan edildi. Mahkemeden çıkan karara göre, 17 gün sonra idam edilecek. Yakalanmadan önce kendi dilini kestiği söylenilen Oh Sehun'un son isteği ise, idamına kadar olan sürede ona arkadaşlık edecek birisi. Son derece ilginç olan bu vatan haini, sadece telefonla mesajlaşmayı kabul etti. Elimize geçen bilgiler şu anlık bu kadar, aradan sonra tekrar yeni haberlerle karşınızda olacağız...
Luhan haberlerin reklama girmesiyle birlikte televizyonu kapattı ve önündeki açılmış zarfa tekrardan baktı. Oh Sehun ile idamına kadar o ilgilenecekti ve bundan hiç hoşnut değildi. Vatanına ihanet eden birisi ile konuşmak istemiyordu ama emir üstten gelmişti. Psikolog olmasının verdiği dezavantaj ile kendisi seçilmişti. Kendi dilini kesen birisiyle on yedi gün...
Derin bir nefes alarak ona tahsis edilmiş telefonu aldı ve hücrelere doğru ilerledi. Parmaklıkların diğer tarafında olan bedenle göz göze gelip ahşap sandalyeye oturdu. Elindeki telefonu gösterip, durumu açıklayan ilk mesajı attı...
Luhan001: Merhaba, ben Luhan. Son isteğin üzerine geldim ve idamına kadar olan on yedi günlük süreçte sana arkadaşlık edeceğim.
0017: Bu dünyadaki arkadaşlıklar gelip geçicidir. Aslında idamımdan sonra bana eşlik edecek bir arkadaşı daha çok isterdim.
Luhan001: Arkadaş bulmada başarılar. Birkaç soru soracağım. Bunları neden yaptınız Bay Oh? Teşkilatımıza neden ihanet ettiniz?
0017: Sorguya çekmek için geldiğinizi düşünmüyorum. Burada bana yoldaşlık edeceksiniz.
Luhan001: Bende sizin bana emir verecek konumda olduğunuzu düşünmüyorum Bay Oh.
0017: Burada olmak istemiyorsun ama buradasın. Demekki emir verecek konumdayım... Doktor.
Luhan001: Mesleğimi anlamanız etkileyici. Nasıl yaptığınızı merak ediyorum.
0017: Hiçbir sikik asker bu kadar kibar olmaz doktor. Ayrıca sahip olduğunuz yüz ile asker ya da polis olamazsınız.
Luhan001: Neden uygun olmadığımı düşünüyorsunuz?
0017: Hadi ama... Askerler aylardır ihtiyaçlarını gideremiyor. Girecek delik bulmak için yanıp tutuşuyorlar. Sizi görseler eminim ilk günden tecavüze uğrardınız.
Luhan001: Her neyse... Neden dilinizi kestiniz?
0017: Çin işkencelerini eminim biliyorsunuz doktor. Eğer dilimi kesmeseydim, ne kadar direnirsem direneyim beni konuştururlardı.
Luhan001: Cesur bir yaklaşım ama ihanet ettiğiniz için gözümde sadece aptalsınız.
0017: Kimsenin gözünde zeki görünmek gibi bir amacım yok lakin bu 'aptalı' işe alan teşkilatınız daha aptal o zaman.
Luhan001: Kelimelerinize dikkat edin Bay Oh.
0017: Daha safsın ve işleyen düzeni anlayamıyorsun. Eğer ben Kore için çalışıp size bilgi getirseydim, gözünüzde kahraman olurdum değil mi? Belki Çin'in gözünde bir hainim ama asıl vatanımın gözünde bir kahraman.
Luhan001: Vatanınız Kore mi?
0017: Bunu söyledim az önce ve bir şey söyleyeceğim.
Luhan001: Bekliyorum...
0017: Kore istihbaratı gün gelip hepinizi mezara gömecek ve üzerinize tükürecek. Hatta umarım işerler.
Luhan001: Kelimelerinize dikkat edin, Yoksa...
0017: Yoksa ne? Ölecek olan birini ölümle tehdit edemezsiniz. Ve o gün geldiğinde Tanrı'nın katında sizin halinize kahkaha atacağım.
Evet... Yeni bir kurgu ile geldim. Umarım beğenirsiniz...
Yorum yaparsanız sevinirim.Always and forever HUNHAN
We are one, we are 12
ŞİMDİ OKUDUĞUN
17 Days |HUNHAN TEXTING|
Fanfiction0017: Kore istihbaratı gün gelip hepinizi mezara gömecek ve üzerinize tükürecek. Hatta umarım işerler. Luhan001: Kelimelerinize dikkat edin, Yoksa... 0017: Yoksa ne? Ölecek olan birini ölümle tehdit edemezsiniz. Ve o gün geldiğinde Tanrı'nın ka...