--
Luhan001: Dün aileniz geldi Bay Oh. Sizinle görüşmek için çok ısrar etti ancak talepleri kabul edilmedi.
0017: Onları tanıyorsam, bir yolunu bulup beni görürler.
Luhan001: Pek mümkün olduğunu düşünmüyorum ama öyle olsun. Bugün nasılsınız, son sekiz gün?
0017: Nasılım... Kitap olsaydı daha iyi olurdum. Kitap okumayı özledim.
Luhan001: Belki sizin için temin edebilirim. Tarihi kitap istiyorsunuz sanırım.
0017: Tercihim o yönde ama okuduğum çoğu tarih kitabında hata var. Objektif bulmuyorum. Mesela bana Adolf Hitler'i tanımla doktor.
Luhan001: Zor bir soru ama cevabı bilindik değil mi? Hitler herkesin gözünde olduğu gibi, benim içinde acımasız bir diktatör.
0017: Ne kadar sığ ve yavan bir düşünce... Benim gözümde o oldukça zeki ve prensipli birisi.
Luhan001: Prensipli? İnsanları katletmek, işkencelere maruz bırakmak ne zaman beri prensip oldu?
0017: Bunu sizin söylemeniz oldukça gülünç. İşkence ve katletmek bu dönem de sizin uzmanlık alanınız.
Luhan001: En azından sizin gibi boş tehditle savurmuyoruz.
0017: Hitler... Tek başına tüm dünyaya meydan okuyan adam. Almanya'nın hâlâ ayakta kalması, onun sayesinde. Evet insanları öldürmüş olabilir ama bunu ülkesi için yaptı.
Luhan001: O kadar Yahudi'nin ölümünden sorumlu olduktan sonra, istediği kadar ülkesi için yapsın. Bir sürü insan öldü Bay Oh.
0017: Biraz önce savunduğun Yahudiler, hergün yüzlerce insan öldürüyor. En basitinden İsrail. Hergün Filistin'de katliam yapıyor. Bunu nasıl savunacaksınız. Ama pardon savunmazsınız çünkü onlar müslüman.
Luhan001: Benim başka dinlerde olan insanlarla sorunum yoktur. Her insan din, dil ve ırk ayrımı yapmaksızın eşit.
0017: Bırak şu siktiğimin palavralarını. Dünyada her şeyde ayrım olduğu gibi, bunda da var.
Luhan001: Ne yapabilirim!? Bu düzeni değiştiremem. Hayatta kalmak istiyorsanız, güçlü olmak zorundasınız.
0017: Bunu savunan Firavun da, sizinle aynı kapasiteye sahipti ve sonunu biliyorsun.
Always and forever HUNHAN
We are one, we are 12
ŞİMDİ OKUDUĞUN
17 Days |HUNHAN TEXTING|
Fanfictie0017: Kore istihbaratı gün gelip hepinizi mezara gömecek ve üzerinize tükürecek. Hatta umarım işerler. Luhan001: Kelimelerinize dikkat edin, Yoksa... 0017: Yoksa ne? Ölecek olan birini ölümle tehdit edemezsiniz. Ve o gün geldiğinde Tanrı'nın ka...