LAST SİX DAYS

1.1K 169 54
                                    

--

0017: Geçirdiğim en uzun 17 gün bu olacak... Zamanın çarkları benim için çok yavaş dönüyor.

Luhan001: Benim ki tam aksine hızlıca geçiyor doktor. Hayatın akışına ayak uydurmakta zorlanıyorum. Zaman herkese farklı işliyor.

0017: Ne garip bir olay, sizce de öyle değil mi? Hiç kimse onun varlığını inkâr edemiyor. Tanrı'yı bile inkâr eden var ama zamanı kabul etmeyen yok. Kimsenin karşı koyamadığı mükemmel bir mekanizma...

Luhan001: İnsan varolduğu sürece hep bir şeyleri inkâr edecektir. Ama haklısınız, zamanın karşısında kimse duramıyor. Kimilerine göre korkutucu, kimilerine göre muazzam. Sizce hangisi Bay Oh?

0017: Sanırım korkutucu derecede muazzam. Onun güzelliğini inkâr edemeyiz. Asıl korkutucu olan etkileri. Peki, sizce nasıl doktor?

Luhan001: Bazı anlar geliyor ki zaman dursun istiyorum ama çabucak geçmesi beni korkutuyor. Bazı anlar ise mükemmel geliyor. Belirli bir çizgim yok.

0017: Zamanı durdurmak... Herkesin peşinde koştuğu hayal.

Luhan001: Bugün hâkim olan durgunluğunuzu neye borçluyuz Bay Oh? Genelde şimdiye kadar on kere hakaret etmiştiniz.

0017: Daha genç sayılan bir yaştayım ama kendimi hayattan yorulmuş hissediyorum. Buna bir ilacınız var mı doktor?

Luhan001: En güzel ilaç ölümün ta kendisi değil midir?

0017: Ya unutulmak istemiyorsan?

Luhan001: Az önce zamandan bahsettik Bay Oh. O ilerledikçe unutulmak kaçınılmaz, sizi anlıyorum ama elden bir şey gelmiyor.

0017: Beni anlıyorsunuz?

Luhan001: Sizin gözünüzle baktığımda az çok anlıyorum. Vatanınıza hizmet etmek için idamı göze alıyorsunuz ama bundan maksimum dört yıl sonra kimse adınızı bile hatırlamayacak.

0017: Bu kadar empati yeter doktor, empatiyi benimle kurmak yerine başkalarıyla kurun. Uzun zamandır gazete okumuyorum. Bana anlatın, dünya bugün nasıl daha berbat hale dönüştü?

Luhan001: Maalesef haklısınız... Gazeteci bir arkadaşım Halep'e gitti ve onunla dün görüştüm. Çektiği fotoğrafları görmeliydiniz Bay Oh, insanın içi parçalanıyor. Basın yine fazla yansıtmıyor ama Halep'te katliam yaşanıyor.

0017: Artık uzlaşıyoruz doktor. Basın kesinlikle ikiyüzlü ve Halep' gelecek olursam... Tanrı kimseyi vatansız bırakmasın. Ben Kore'de olmadığım için böyle hissediyorsam onları düşünemiyorum. Durum bu kadar kötüyse Suriye'ye girmeyen kalmamıştır, yanılıyor muyum?

Luhan001: Oh, evet. Klasik sömürge takımı çoktan oraya 'adalet' için girdi. Son hastanede bombalandı ve insanlar sokakta ölüyor Bay Oh. Ve tüm dünya onlara arkasını dönmüş gibi.

0017: Sikeyim onların adaletini... En çok çocuklara üzülüyorum doktor. Yetişkinler geçmişlerinde huzurlu yıllar geçirdi ama çocukların bombadan, ölümden başka anısı olmadı. Ölümler maalesef devam edecek, tek temennim acısız olması.

Luhan001: Daha önce dediğinizde haklıydınız.

0017: Ben hep haklıyım ama hangisinden bahsediyorsun?

Luhan001: Orta Doğu alev alev yanıyor. Ve bunların dışında Amerika ,Kuzey Kore'ye yaptırım uyguluyor.

0017: Yine şaşırmadığım bir haber... Kuzey Kore'nin de Amerika'nın da cehenneme kadar yolu var. Orada onların belası olmak için hazır bekleyeceğim. Gitmeden önce benim için bir şey yapın doktor.

Luhan001: Evet?

0017: Eve giderken birkaç kötülük yapın. Böylece cehennemde görüşme şansımız olur.

Bölüm geç geldiği için üzgünüm. Halep... bana göre tüm insanlığın utancı. İnsanlar hergün ölüyor ve sanki onlara görünmezlermiş gibi davranıyoruz. Biliyorsunuz son hastane de yıkıldı ve insanlar açlıkla imtihan oluyor. Ekmek sıkıntısı çok fazla. Durumu olan varsa eğer İHH'nın güzel yardım paketleri var. Diyecek çok fazla bir şey yoktur maalesef ama yapabileceğimiz ok şey var.

Always and forever HUNHAN
We are one, we are 12

17 Days |HUNHAN TEXTING|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin