LAST SEVEN DAYS

1.3K 186 58
                                    

--

0017: İnsanlara acıyorum doktor. Her anlamda o kadar ahmaklar ki.

Luhan001: Yine bir nefret seline kapılmış gidiyorsunuz. Şaşırdığımı söylemek büyük yalan olur.

0017: Yalan konusunda elinize su dökemem.

Luhan001: Çok garip birisiniz. İnsanı çelişkiye düşürüp duruyorsunuz. Birisi gelip Oh Sehun 3. Dünya Savaşı çıkarmış deseler, inanırım.

0017: 3. Dünya Savaşı çıkarmak? O çoktan çıktı doktor. Orta Doğu alev alev yanıyor. Kimse dillendirmese bile, savaş çıkalı yıllar oluyor.

Luhan001: Peki bu dünya savaşında kimin tarafındasınız?

0017: Kendi tarafım varken; neden başkasının tarafında olayım? Ben masumların cephesindeyim diyemem çünkü onları ancak Tanrı kurtarabilir. Ben umut ışığı yakanların savunucusu olurdum.

Luhan001: Çoğunluk için azınlığı gözden çıkar politikası... Sizin fikirlerinizi uzun süre aklımda tutacağım.

0017: Son bir hafta Luhan. Beni ne kadar sürede unutacağını merak ediyorum. 1 yıl? Belki üç... Belki de bir ay.

Luhan001: Kendimi unutmadığım sürece, sizi unutacağımı sanmıyorum.

0017: Beni aklında yaşatma, çoktan taht kurduğum kalbinde yaşat.

Luhan001: Yine aşırı bir özgüven... Sizden hoşlanmıyorum, isterseniz büyük harflerle yazayım.

0017: Neyi? Bana olan aşkınızı mı?

Luhan001: Bazen bir çocuğa laf anlatmak daha kolay oluyor.

0017: Şimdi seninle konuşurken nasıl hissettiğimi anladın. Zekân resmen yerlerde sürünüyor.

Luhan001: Dediğimi unutun. Sizi aklımda yaşatmayı bırakın, parmaklıklar olmasa burada bile yaşatmam.

0017: Oysaki parmaklıklar olmasa, parmaklarım sana zirveyi yaşatırdı. Güzel yerlerine dokunarak.

Always and forever HUNHAN
We are one, we are 12

17 Days |HUNHAN TEXTING|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin