LAST TEN DAYS

1.2K 177 14
                                    

--

Luhan001: Biliyor musun!? Amacına ulaşıyorsun. Cidden tebrik ederim.

0017: Kapıdan içeriye girdiğin andan beri bağırmana anlam veremiyorum. Ne sikime bağırıyorsun!?

Luhan001: Aklıma soktuğun düşünceler... Resmen beni manipüle etmeye çalışıyorsun.

0017: Konuyu dolandırmadan direkt söyle ne diyeceksen. İşlerim var.

Luhan001: Dört duvar arasında ne işin olabilir ve neden bana öyle bakıyorsun?

0017: Bugün ters tarafından uyandın sanırım.

Luhan001: Sadece... Yorgunum. Her şey o kadar zor geliyor ki.

0017: En azından günün sonunda, güvenle uyuduğun bir yatak var.

Luhan001: İyimser yaklaşman garip geliyor...

0017: Ama öyle. İnsanlara rahatlık batıyor. Hergün ateş altında uyuyanlar var, uykusunda kurşunlara hedef olanlar var.

Luhan001: Maalesef.

0017: Mesela eski Filistin yönetimi yüzünden, halk şu an katliam yeri gibi, hergün birileri ölüyor. Ama dünya yine sessiz.

Luhan001: Bu konu hakkında çok fazla bilgim yok.

0017: Filistinliler topraklarını eskiden, İsrail'e sattı. Şimdi bunun acısını yeni nesil çekiyor. Ülke böyle bir şey, ne olursa olsun birbirinden ayrılmıyor, vatanından kopamıyor.

Luhan001: Kendi elleriyle yaptıklarının sonucu o zaman?

0017: Bir bakıma öyle. Mesela Filistin eskiden Osmanlı İmparatorluğu'na bağlıydı ancak ihanet etti. İngilizlerle iş birliği yaptı. Bunun acılarını yine yeni nesil çekiyor.

Luhan001: İhanet... Oldukça mide bulandırıcı bir kavram.

---

ALWAYS AND FOREVER HUNHAN
WE ARE ONE, WE ARE 12

17 Days |HUNHAN TEXTING|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin