LAST NINE DAYS

1.2K 184 11
                                    

--

Luhan001: Düne göre fazla sessizsiniz.

0017:  Belki de kendimi ruhen ölüme hazırlıyorum. Olmaz mı, doktor?

Luhan001:  Siz böyle biri değilsiniz, benim kanaatime göre elbette. Farklı bir şey var.

0017:  Geride bıraktığım, beni seven kişileri düşünüyorum. Annem, babam... Sen.

Luhan001: Ben? Sanırım yanlış yazdınız.

0017: Evet, sen. Değiştin doktor... Eskiden ülkene küfür etmeme tepki verirdin, yüzüme bakmak istemezdin. Şimdiyse gözlerimde kayboluyorsun.

Luhan001:  Size duyduğum sevgi veyahut aşk değil. Sadece saygı. Çünkü prensipli birisiniz ve bu hoşuma gidiyor.

0017:  Mesleğiniz gereği yalan söyleme konusunda iyi olmanız gerekirdi. Ancak kızaran yanaklarınız ve titreyen elleriniz sizi ele veriyor. Size heyecan veriyorum. Peki sebebi ne?

Luhan001:  Vazgeçtim. Susmanız benim için daha makbul...

0017:  Gerçeklerden kaçıyorsunuz. Bu çakalların sofrasında, bir av olduğunun farkına vardın değil mi? Gerçeklere bakma, gerçekleri gör.

Luhan001:  Bu çakallar karşısında ne yapabiliriz ki?

0017: Onların payını önünden al ve sana saldırmasını bekle. En zayıf olduğu an, sinirli olduğu vakittir.

Luhan001:  Bunu aklımda bulunduracağım... Bu olay olmadan önce sizin namınızı teşkilatta çok duydum. Herkes size hayrandı.

0017:  Gerçekler bunlar. Hayran olduğunuz herkes rolünü iyi yapan bir şerefsiz sadece.

Luhan001:  Bu kadar şüpheci yaklaşırsak, hiçbir şeyden zevk alamayız. Bazen gözümüze perde indirmemiz gerekiyor.

0017:  Çoğu kişi o perdeyi gözüne değil, kalbine indiriyor. Öyleki dünya önlerinde ateşe verilse, arkalarını dönüp hava çok sıcak derler.

Luhan001:  Onu yapan insanları ateşin ortasına atıp, arkamızı dönmeliyiz. Ama vicdanı olanlar bunu yapamaz...

0017:  Zamanın birinde, bir bilge güzel bir kelam da bulunmuş.  'Vicdan, insanın kendini aldattığı bir seraptır,' diyor.

Luhan001:  Anarşist bir yapınız var. Her şeyi inkar ediyor ve eleştiriyorsunuz.

0017: Beni pasif anarşist gibi düşünebilirsin. Aynen, Tolstoy gibi.

Luhan001: Tarihe, edebiyata  ve felsefeye hakimsiniz. Çok mu kitap okuyorsunuz?

0017:  Hayatta yaşadığın bir tecrübe, onlarca kitaba eş değerdir.

Luhan001:  Günler sayılı kaldı Bay Oh. Son sekiz günün içine girmek üzereyiz. Yarın görüşmek üzere ve son olarak size sevgi beslemiyorum.

0017: Kabullenmek zor olsa gerek. Bana aşık olmayın doktor, size vereceğim tek şey keder olur.

Always and forever HUNHAN
We are one, we are 12

17 Days |HUNHAN TEXTING|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin