LAST SIXTEEN DAYS - PART 2

1.4K 206 43
                                    

--

Luhan001: İlgimi çekmiyorsunuz Bay Oh, üzgünüm.

0017: Bu yüzden mi sabahtan beri yüzümü izliyorsun?

Luhan001: Eğer sizinle seks yapmak zorunda olsaydım kendimi hadım ederdim. Sizi izlememin sebebi yüz ifadenizi görmek.

0017: Sonuçta içine giren ben olacağım. Kendini hadım etsende bir şey değiştirmezsin. Deliğini parçalaman daha mantıklı olur.

Luhan001: Size verilen son isteği hak etmiyorsunuz. Size bu şansı tanımak bile bizim ne kadar iyi olduğumuzu gösteriyor. İğrenç herifin tekisin.

0017: Kalbimi kırıyorsun doktor ve ben kalbim kırılınca ne yaparım biliyor musun? Kalbimi kıran kişiye, kırık parçalarımı sokarım.

Luhan001: On altı gün sonra öleceksin. En azından iyi bir insan olmaya çalış.

0017: İyi bir insan olmak? Pekala sana bir soru soruyorum. İsa'dan daha temiz ve iyi biri misin?

Luhan001: Elbette hayır ama onunla kıyaslanacak meziyette değilim.

0017: Sonuçta onun yanında kötü biri kalıyorsun. Bende birilerini nazaran iyi biri olabilirim. Bunu bir paradoks gibi düşün.

Luhan001: Açık konuşayım, yaklaşımların oldukça ilginç. Kıvrak cevaplar veriyorsun ve konuyu güzel dağıtıyorsun.

0017: Benim asıl konum zaten bunlar ama sen anlamsız bir şekilde bilgi öğrenmeye çalışıyorsun.

Luhan001: Görevim bu Bay Oh. Sizi eğlendirmek için burada değilim.

0017: Beni halâ konuşturamadın doktor. Demek ki görevini yerine getiremiyorsun. Ve beni eğlendiriyorsun.

Luhan001: Ne kadar hoş... Sizi eğlendirdiysem ne mutlu bana (!)

0017: Mutlu olman umrumda değil. Benim mutlu olmam yeter zaten.

Luhan001: Madem Çinlilerden bu kadar nefret ediyorsun, yirmi beş yıl nasıl dayandın?

0017: En zoru, şu kusarken çıkan sesler gibi olan dilinizi konuşmak. Dilimi kestiğim için mutluyum, artık o kelimeleri ağzıma almayacağım.

Luhan001: Dilimiz kusmuk sesi gibi değil ve artık hakaretlerinize alıştım. Kedinin kuyruğu sıkışınca etrafa saldıracağını bilecek kadar deneyimim var.

0017: Biraz gafil avlandığımı belirtmek isterim. Ve benim kuyruğum sıkışırca, orayı koparmaktan çekinmem. Bana engel olan - buna kendimde dahil- her şeyi yok ederim.

Luhan001: Fazla iddialısınız... On altı gün sonra ölecek biri için. Ölmekten çoğu insan korkar.

0017: Kimse ölmekten korkmak doktor. Sadece öldükten sonra vereceği hesaptan korkar.

Luhan001: Haklısınız Bay Oh. İnsanlar üzerine garip bir etkiniz var. Benim kanımca biraz manipülasyona yönelik.

0017: İradesi güçlü olan herkes buna direnebilir. Eğer direnemiyorsan zayıfsın.

Luhan001: Oyunlarda iyisiniz. Özelikle kelime oyunu ve...arkadaşlarınızın arkasından çevirdiğiniz oyunlarda.

0017: Beni övmen oldukça kibar bir jest ama başka türlü oyunlarda daha iyiyim. Mesela yatakta oynanan ve yetişkinlerin oynadığı oyunlar da...

Luhan001: ... Sanırım gitme vaktim geldi. Son otobüse yetişmeliyim. Yarın görüşmek üzere Bay Oh.

0017: Yolda bana bir iyilik yap ve şoföre söyle birkaç Çinli öldürsün. Belki neşem yerine gelir.

Always and forever HUNHAN
We are one, we are 12

17 Days |HUNHAN TEXTING|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin