LAST FOURTEEN DAYS

1.2K 194 75
                                    

---

Luhan001: Bu sefer erken gelmedim Bay Oh. Umarım bu sizi mutlu etmiştir.

0017: Bu saat iyi... Dışarıda hava nasıl doktor? Pencereli bir oda isteseydim keşke.

Luhan001: Hava bugün yağmurlu ve oldukça soğuk. Gelirken şemsiye almadığım için pişman oldum.

0017: Saçların halâ ıslak, imrendiğimi itiraf etmeliyim. Kaç gündür duş almıyorum.

Luhan001: Bu isteğinizi söylerseniz belki yardımcı olurlar.

0017: Asla! Size güveniyorum. Ben sizin yerinizde olsam, banyo suyumun içine her türlü şeyi koyardım.

Luhan001: Keşke böyle olmasaydı... Teşkilatımızda önemli bir yeriniz vardı.

0017: Sen ne biçim psikologsun? Beni uzandırıp, geçmişimi falan sorman gerekmiyor mu?

Luhan001: Sizinle seans yapmak için gelmediğimi söylemiştiniz. Buraya doktor sıfatımla gelmiyorum.

0017: Sence bunlar umrunda mı?

Luhan001: Soran sizdiniz!? Anlaşılması güç bir karakteriniz var, ya da daha iyi bir tezim var. Karakteriniz olmadığı için sizi anlayamıyorum.

0017: Ah... Bu kalbimi çok acıttı.(!) Her insanda bir eksiklik var. Benim karakterim, sizin erkekliğiniz eksik.

Luhan001: Ben. Baştan. Aşağı. Her. Yerimle. ERKEĞİM.

0017: O noktalar kızdığınızı mı gösteriyor? Zira yüz ifadeniz beni oldukça eğlendiriyor.

Luhan001: Seviye yoksunu hallerinize acıyorum.

0017: Hadi ama doktor. Çin'in kuruluşundan beri, 35 milyon Doğu Türkistan vatandaşını katlettiniz. Asıl acınası olan sizsiniz.

Luhan001: Her millet hata yapar Bay Oh. Ve bunu halk yapmıyor, yönetim yapıyor.

0017: O çok sevdiğiniz sikik yönetim, siz bunu desteklemeseniz yapmazdı. Ve halâ çocukları ve kadınları öldürecek kadar aşağılıksınız.

Luhan001: Bunun yanlış olduğunu biliyor ama elimden bir şey gelmiyor. Sanırım sizinle konuştuğum süre boyunca tek haklı bulduğum konu bu.

0017: Nasıl rahat uyuyorsunuz geceleri? Milyonlarca masumun acı dolu çığlıklarını düşünmeden nasıl uyuyorsunuz?

Luhan001: İnsanoğlu unutmak için vardır. Birinci gün üzülüyoruz, ikinci gün üzülüyoruz ama üçüncü gün... Üçüncü gün unutuyoruz.

0017: Vatanımın temiz topraklarında ölmeyi tercih ederdim.

Luhan001: Herkes vatanında ölmeyi ister.

0017: Siz vatanınızda ölmeyi değil, öldürmeyi istiyorsunuz.

Luhan001: Sanırım bugünlük yeter... Yarın görüşürüz Bay Oh.

0017: Gece eğer rahat uyursan, yarın nasıl yaptığını anlat. Çocukların çığlıklarının kulağında yankılanmamasını nasıl başardığınızı merak ediyorum. Ben Koreli olduğum halde, sizin bu yaptığınızdan insanlık adına utanıyorum.

Always and forever HUNHAN
We are one, we are 12

17 Days |HUNHAN TEXTING|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin