--
Luhan001: Günaydın Bay Oh, zaman nasıl hızlı geçiyor...Sadece on bir gün kaldı.
0017: Ömür dediğin zaten üç günlük değil midir? Zamanın çarkları hızla dönerken, biz halâ olduğumuz yerde sayıyoruz.
Luhan001: Elimizden gelenin hepsi belki de budur?
0017: Haklısın. Dünyada o kadar aç insan varken, biz elimizdeki ekmeğin kıymetini bilmiyoruz. İnsanlar zulüme uğrarken, biz kulaklarımızı kapatıyoruz . Elimizden gelenler oldukça hoş.
Luhan001: Bazen bu döngüye engel olamayız Bay Oh. Bu doğal bir seleksiyon. Mesela insanlar doğar, büyür ve ölür. Buna biz müdahale edemeyiz.
0017: Yanlışın var doktor. İnsanlar doğar, büyür ve öldürür.
Luhan001: Bazen yaşamak için öldürmek gerekmez mi?
0017: Yaşamak için, yaşatmak gerekir. Sen başkalarını yaşayacaksın ki, gün gelip onlar da seni yaşatsın.
Luhan001: Çinlilerden nefret ediyorsunuz... Peki bana karşı beslediğiniz nefret seviyesi ne?
0017: Arada eğer demir parmaklıklar olmasaydı, belki o güzel yüzünün derisini yüzerdim. Bu size tanıdık geldi mi?
Luhan001: Gelmedi...
0017: Basın, medya... Bunlar bir avuç şerefsiz insan. Haber olması gereken olayları asla yapmıyorlar. Sizin sikik hükümetinizin, Türkistan'da yaptığı işkencelerden birisi bu. Küçük çocuklara acımadan, onların canlı canlı derisini yüzüyorlar.
Luhan001: Ben... Onlar için dua etmekten başka bir şey gelmiyor elimden. Medya konusunda, büyük ölçüde haklısınız.
0017: Büyük ölçüde? Sana bir olay anlatacağım. Son zamanlarda Brüksel'de, Paris'te olan patlamaları biliyorsun değil mi? Hatta eminim onunla ilgili paylaşım bile yapmıştırsın.
Luhan001: Evet, oldukça üzücü bir olay. Büyük kayıplar verildi.
0017: Peki Türkiye'de gerçekleşen patlamaları hiç haberlerde gördün mü? Göremezsin. Son altı ayda beş patlama olmasına rağmen,herkes sessiz kaldı. Medya görmezden geldi. Kör davrandı. Şimdi halâ büyük ölçüde haklı olduğumu mu düşünüyorsun?
Luhan001: Tamamen haklısınız Bay Oh. Bu büyük dünyada yaşayan küçük bir insan olarak, sizce bazı şeyleri değiştirebilir miyiz?
0017: Bu büyük dünyayı bu hale getiren, zaten küçük insanlar değil mi? Zamanın birinde bir bilge demişki ; dünya, insanların yansımasıdır. Eğer yardım eli uzatırsanız, anında mükafatını alırsınız.
Luhan001: Gerçekler fazlasıyla acı verici Bay Oh. Ben onlardan kaçabildiğin kadar kaçacağım.
0017: Dikkat edin de, kaçarken taşa takılmayın. Yoksa gerçeklik sizi yutar.
Always and forever HUNHAN
We are one, we are 12
ŞİMDİ OKUDUĞUN
17 Days |HUNHAN TEXTING|
Fanfic0017: Kore istihbaratı gün gelip hepinizi mezara gömecek ve üzerinize tükürecek. Hatta umarım işerler. Luhan001: Kelimelerinize dikkat edin, Yoksa... 0017: Yoksa ne? Ölecek olan birini ölümle tehdit edemezsiniz. Ve o gün geldiğinde Tanrı'nın ka...