---
Luhan001: Uyuyamadım.
0017: Sabah geldiğinde bir günaydını tercih ederdim... Uyuyamadız?
Luhan001: Dün konuştuğumuz konu yüzünden. Öldürülen insanlar...
0017: Yanlışınız var, bu yüzden düzeltiyorum. Öldürdüğünüz değil, 'katlettiğiniz' insanlar.
Luhan001: Her ikisinin sonunda da ölüm yok mu?
0017: Öldürmek, işkence etmenin yanında oldukça onurlu duruyor doktor. Sizin gibi onur yoksunları asla direkt öldürmez.
Luhan001: Hangi ülke onurlu ki?
0017: Bu konuda haklısınız. İki çeşit yönetici vardır; şerefsiz ve çok şerefsiz. Siz çok şerefsiz kısmına giriyorsunuz.
Luhan001: Yapılan yanlışlar için elimden bir şey gelmez. Adalet oldukça güç.
0017: Adalet mi!? Adalet güçlü ülkelerin, terörizm için kullandığı kılıf.
Luhan001; Anlamadım?
0017: Örnek vereyim... Mesela Körfez Savaşları. Irak'ın o zamanki lideri Saddam Hüseyin, kimyasal silah ile 5000 kadar sivil öldürdü. Oradaki sözde 'adalet getirmek' için gelen Amerika ne yaptı biliyor musun?
Luhan001: Ne yaptı Bay Oh?
0017: En az bir milyon kişi öldürdü. İşte burada şerefsiz olan Saddam Hüseyin, çok şerefsiz olan Amerika. Irak eski liderlerinin olduğu günü şu an mumla arıyor.
Luhan001: Oldukça üzücü bir durum onlar için. Ama burası Çin ve ben vatanıma hizmet etmek zorundayım.
0017: Burası Tanrı'nın toprakları. O zaman herkes Tanrı'ya hizmet etmeli.
Luhan001: Yaklaşımlarınızı seviyorum. Peki o zaman size bir soru... Çinli olarak doğsaydınız ne yapardınız?
0017: Yönetimdeki aptalların ebesini sikerdim.
Luhan001: Sormamışım farz edin...
0017: Ben de sana bir soru soracağım.
Luhan001: Bekliyorum.
0017: Ben öldükten sonra arkamdan söyleyeceğin sıfat ne olurdu? Herkesin dediği gibi hain mi?
Luhan001: Sanırım tanıdığım en paradokslarla dolu insan derdim. Beni sürekli çıkmaza sokuyorsunuz. Siz beni nasıl hatırlardınız?
0017: Yüzünüze aldanıp söylerdim. Tanrı'nın beni yanına almak için gönderdiği bir melek derdim.
Always and forever HUNHAN
We are one, we are 12
ŞİMDİ OKUDUĞUN
17 Days |HUNHAN TEXTING|
Fanfiction0017: Kore istihbaratı gün gelip hepinizi mezara gömecek ve üzerinize tükürecek. Hatta umarım işerler. Luhan001: Kelimelerinize dikkat edin, Yoksa... 0017: Yoksa ne? Ölecek olan birini ölümle tehdit edemezsiniz. Ve o gün geldiğinde Tanrı'nın ka...