Scott:
Éppen a könyvtárban ülsz és tanulsz a holnapi biológia tz-re amikor érzed hogy valaki bámul. Oldalra pillantasz hogy megnézd kit érdekel ennyire hogy te tanulsz. Megpillantasz egy srácot a másik asztalnál ahogy téged figyel. Feltünt neki hogy észrevetted a bámulását így zavartan lesüti a tekintetét de pár másodperc múlva felnéz és int neked. Erre te vissza intesz és újra elmerülsz a tanulásban...vagyis szerettél volna amikor egy alakot pillantasz meg magad mellett. Te felnézel rá és felismered hogy ez az a srác aki az előbb bámult téged. Már egy idelye téked néz amikor leesik hogy valószínűleg mondott valamit és a válaszra vár.
-Bocsánat megismételnéd?-kérdezed.
-Persze.-nevetett fel aranyosan
- A nevem Scott Mccall és nincs e kedved velem tanulni mivel egy osztályba járunk?
-Az én nevem X/Y és persze tanulhatunk eggyütt.
Elkezdtetek tanulni de abból csak egy fél óra jött öszze mert nem tudtatok a tanulásra koncantrálni így beszélgettetek és ezek után mivel nagyon késő volt már haza is kisért.Stiles:
Most költöztetek ide az apukáddal aki az új rendőr a Beacon Hills-i rendőr őrsön és mivel ez apukád első napja így elkiséred és benn maratsz vele és majd a műszakja végén eggyütt haza mentek.Már egy idelye ülsz a serif irodályával szenbeni széken amikor észreveszed hogy egy veled egykorú fiú les ki az ajtón lévő kis ablakon. Amikor látja hogy észreveszed gyorsan lebukik de már ő is tudja hogy késő és észrevetted így kijön leül a melletted lévö székre.
-Szia. Stiles Stilinsi apukám itt a góré. Téged hogy hívnak? Még nem láttalak erre felé.
Apukád akkor intett hogy mentek így feláltál hogy menj és Stiles kérdését figyelmenkívűl hagyd de megsajnáltad így vissza fordultál:
-A nevem X/Y és most költöztem ide.
Erre ő elmosolyodott te pedig apukád után sijettél.Liam:
Éppen a korház folyosóján ülsz mert az öcsédet hoztad vizsgálatra és amíg vizsgálják te kinn vársz. Éppen a harmadik nagyon unalmas újságot teszed le és veszel elő egy másikat amikor egy fiú ül le melléd és kér egy újságot. Te anélkül hogy ránéznél nyújtasz oda neki eggyet. Megköszörülte a torkád erre te ránézel.
- Szia Liam Dunbar - mosolyog rád kedvesen mire te elszégyenled magad az elöbbi fiselkedésed miatt.
- Szia X/Y - mosolyogták vissza.
Kiderült hogy az ő apukája vizsgálta az öcsédet és volt olyan kedves hogy haza vitt titeket.
YOU ARE READING
Teen Wolf -Preferences [ HUNGARY ]
Romance~Scott Mccall ~Stiles Stilinski ~Liam Dunbar ~Derek Hale ~Theo Raeken ~Brett Talbot ~Isaac Lahey