Scott:
Egyszerűen oda áll eléd becsöngetés elött pár percel és azt mondja kérdezni szeretne valamit. Erre a mondatra olyan érzésed lesz mintha a szived kiakarna ugrani a helyéről. Türelmesen várod hogy elmondja mit szeretne. Már szólásra nyitja a száját de akkor megszólal a csengő amit ez alatt a félperc alatt vagy százszór elátkoztál magadban.
-Sajnálom de mennem kell mert az edzővel van órám és leüvölti a fejem a helyéről ha kések.-nézel rá sajnálkozva
- Nem dehogy nem baj menj csak nyugodtan.-ezt olyan szomorúan mondja hogy inkább itt maradtál volna vele de mielött ezt megtetted volna gyorsan elindulsz a terem velé. Már a lépcsőnél jársz amikor hallod hogy valaki fut utánnad és az a valaki megfogja a kezed és maga felé fordít.
-Eljönnél velem egy randira?-kérdezi Scott olyan tekintettel hogy ha akartál volna se tudtál volna nemet mondani.
- Persze -mosolyogsz rá mire mekönnyebbülten felsóhajt és elkezd vigyorogni aztán elengedi a kezed mire te legszivesebben azonnal visszahúztad volna a kezét.
-Azthiszem este a fejed nélkül fogsz jönni mert már öt perce megy az óra. Te gyorsan elköszönsz és rohansz az osztály terembe ahol a tanár még nem volt bent így az idióta vigyorral a fejeden ültél a helyeden.Stiles:
Szombat reggel anyukád azzal fogad hogy a seriff és a fia ma nálatok vacsorázik. Erre te majdnem kiugrottál a bőrödből és egésznap rohangáltál mint a mérgezett egér.
A vacsora elött egy fél órával elkezdtél öltözni. Nagyon csinosra talán túl csinosra is sikerült és ezt apukád meg is jegyezte. Amikor csengettek te nyitottál ajtót a vendégeknek. A seriff hozott egy üveg bort a szüleidnek neked pedig egy csokor virágot. A vacsora nagyon jó volt és még finom is. Amikor végeztetek a felnőttek elvonultak a nappaliba ti pedig fel a szobádba ahol leültetek az ágyadra és beszélgettetek.
- Amúgy nagyon szép vagy ma.
- Köszönöm szépen.-felelted elpirulva.
-Vigyelj valamit szeretnék kérdezni ha lehet.-kérdezte félénken.
-Persze nyugodtan.
- Eljönnél velem valahova?-nyögte ki végűl.
-Persze szivesen.- Feleled vigyorogva.Liam:
Matek órán ülsz és figyeled a tanárt amint elmélyülten magyaráz valami matek példáról ami téged egyátalán nem érdekel. Egy újjabb firkát kezdtél el a füzetbe amikor egy papírgalacsin landol elötted az asztalon. Gyorsan hátrafordulsz hogy megtudd ki dobta neked. Mindenkire ránézel aki mögötted ül de nem tudod ki küldte amikor Liam int neked hogy ő volt erre te bólintasz hogy megértetted és előre fordulsz. A szived majd kiugrik a helyéről olyan gyorsan dobog. Már kezded kihajtogatni amikor meghallod a nevedet. A levelet gyorsan a füzeted alá rejted hogy a tanár észre ne vegye. A tanár még mindig téged néz mire te feleszmélsz hogy valószínűleg kérdezett tőled valamit.
-Elnézést megismételné?-kérdezed félénken.
A tanár csak rámutat a táblára hogy menny és csináld meg a feladatot ami rajta van. Te nagyon lassan felálsz és kisétálsz a táblához és öt perc alatt megcsinálod a feladatot amira kapsz egy négyest és vissza ülsz a helyedre. A tanár elfordul te pedig előveszed a levelet és elolvasod. "Eljössz velem valahova?" ez áll a levélben . Hátra fordulsz és bólintasz Liamnek beleegyezésként aki erre elmosolyodik.
ESTÁS LEYENDO
Teen Wolf -Preferences [ HUNGARY ]
Romance~Scott Mccall ~Stiles Stilinski ~Liam Dunbar ~Derek Hale ~Theo Raeken ~Brett Talbot ~Isaac Lahey