Az első csók 1.

1K 28 2
                                    

Scott:

A házatok felé tartotok egy újabb csodás randiról

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A házatok felé tartotok egy újabb csodás randiról. Amikor a kapuhoz értek megáltok még egy kicsit beszélgetni de mire feleszméltek már éjfél van ami azt jelenti egy órát peszélgettetek a kapuban.
-Mostmár mennem kéne és neked is.-mondot kicsit szomorúan mert nem akarod hogy elmenjen.
-Igen lehet.Majd holnap találkozunk.
-Rendben szia.
Indulsz el befele amikor megfogja a karod visszaránt és hírtelen megcsókol. Előszőr anyirta váratlanul ér hogy nem is reagálsz de amikor el akar húzódni vissza húzod és most te csókolod meg. Miután elhúzodtok a szived olyan csorsan ver hogy félsz hogy kiugrik a helyéről. Elmosolyodtok mindketten és elindúltok. Te a házba ő bedig haza de egy óra múlva már kavicsokkal dobálja az ablakodat.

Stiles:

A mozi felé tartotok az erdő melletti úton mert az Stiles szerint rövidebb

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A mozi felé tartotok az erdő melletti úton mert az Stiles szerint rövidebb. Már mentek egy idelye amikor a kocsi furcsa hangokat ad ki és megáltok.
-Megyek megnézem mi a gond.-mondja Stiles.
-Nehogy kimenj minden horror film így kezdődik.-mondod vélve mivel tényleg nagyon megilyedtél.
-Ne agódj nem lesz semmi baj.-mondja aztán megcsókól amit te viszonzól de nagyon hírtelen ér és mire feleszmélsz már ki is szált. Már percek óta egyedül ülsz a kocsiban de nyugodt vagy mert hallod ahogy szöszmötől valamit miközben próbálja megcsinálni a kocsit. Mondjuk nem kell sietnie mert abban biztos vagy hogy a filmet lekéstétek. Annyira a gondolataidba merültél hogy fel sem tünt hogy már nem hallod a zajt de ő még nincs a kocsiban. Aztán valaki kopog az ablakon mire te annyira megilyedsz hogy felsikítasz. Ő meg nevetve beszáll melléd.
-Nem vicces nagyon megilyedtem.
-Sajnálom. Azt is hogy megilyeztettelek és azt is hogy lekéstük a filmet.-mondja bűnbtudatos arcal.
-Semmi baj nem a te hibád. De indulhatunk?
- Hát az van hogy nem tudtam megjavítani úgy hogy meg kell várnunk az autómentőt.-vakarja meg a tarkóját zavartan. Egy órát kellett várnotok az autómentőre de addig nagyon jól elbeszélgettetek és még elcsattant pár csók is.

Liam:

Az étteremből tartotok haza felé kézenfogva amikor elkezd szakadni az esső

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Az étteremből tartotok haza felé kézenfogva amikor elkezd szakadni az esső. Liam gyorsan leveszi a főlsőjét és a fejed fölé tartja hogy el ne ázz így rajta csak egy póló van. Már épp szolni akartál neki hogy vegye vissza mert megfázik amikor behúz egy buszmegállóba ahol mind ketten elkezdtek nevetni. Amikor abba hadjátok a nevetést tűnik fel hogy milyen közel vagytok egymáshoz és ettől a felismeréstől ki akart ugrani a szived a helyéről. Közelebb hajolt hozzád és amikor csak pár centi választott el titeket a csoktól amikor a szemedbe nézett.
-Szabad?-kérdeti suttogva.
Te bólintasz bele egyezés képpen és végre megcsókolt. Levegő hiány miatt elkellett válnotok egymástól.
-Gyakrabban kéne ilyet csinálnunk.-mondja neked nevetve.
-Eggyet értek.













Teen Wolf -Preferences [ HUNGARY ]Where stories live. Discover now