Derek:
A suliból tartasz haza felé eléggé feldult állapotban mert össze vesztél a suli eggyik "menő" csajával de annyira hogy az igazgatóiban kötöttetek ki mind ketten és velfüggesztettek egy hétre. Nagyon ki vagy akadva mivel nem tudod hogy tálald ezt a szüleidnek akik nagyon ki fognak akadni mert mindig azt várták el hogy tökéletes legyél. Ha nem lenne így is elég rossz napod elkezd szakadni az esső de annyira hogy fél perc alatt bőrig áztál.
-Nem igaz már mit tettem hogy ezt érdemlem komolyan?-kérdezed magadtól.
Egyszer csak egy fekete kocsi lassít le melleted te megálsz hogy megtudd ki az. Lehúzódik az ablak és Derek Hale néz rád a kocsból.
-Elvigyelek?-kérdezte meg
-Igen azt megköszönném- mondtad némi habozás után és beszáltál mellé. Gyorsan hazafuvarozott de amikor ki akartál szálni megfogta a karod
-Nyolcra itt vagyok érted.
Majd elengette a karod és te kiszáltál de mielött elindultál volna vissza fordultál hozzá.
-Honnan veszed hogy elmegyek veled bárhova is.-kérdezted
- Miért nem fogsz jönni?-kérdezte olyan semlegesen mint ha nem érdekelné.
Te elindultál be de mivel tudtad hogy itt van még hátraszoltál a vállad felett.
-Hétre legyél itt.
Aztán bementél hogy elmond a szüleidnek a felfüggeztésed.Theo:
A suliba belyárata felé tartasz amikor meglátod Theot aki szintén észre vett téged és mosolyogva integet neked. Ettől olyan gyorsan kezdett verni a szived hogy féltél hogy meghalja. Megvártad amíg melléd ér és együtt mentetek be az iskolába.
-Nagyon csinos vagy.-mondta neked egy kacsintás kiséretében.
-Köszi-feleled elpirulva.
Bekisért a szegrényedhez ami elött szembe fordított magával megfogta mind két kezed és mélyen a szenedbe nézett amitől azt hitted menten elájulsz.
-Lenne kedved eljönni velem valahova mondjuk holnap este?-kérdezte aranyosan mosolyogva.
-Nem is tudom-feled zavartan-talán lehet róla szó.
-Akkor áll a randi?
-Randi?
-Igen randi akkor holnap ötre ott leszek érted.-mondta és elment. Te pedig lefagyva áltál egy darabig majd vigyorogva elindultál az első órára.Brett:
Ma van egy nagyon fontos meccsetek ami nagyon fontos az edzőnek és a csapatnak egyaránt de te elszurtad a lövést amivel megnyerhettétek volna még szerencs hogy az egyik fiú időben megszerezte és belötte így nyertünk de ezután olyan letolást kaptál az edzőtöl hogy nem sok választott el hogy sírva fakadj. Miután végzett egyszerűen beküldött az öltözőbe ahol miután átöltöztél tényleg nem bírtad és sírva fakadtál.
-Jól vagy?-kérdezte egy hang amiről miután felnéztél tudtad meg hogy Bretthez tartozik.
-Úgy nézek ki? Majdnem elvesztettük a meccset miattam.
Erre nem mondott semmit csak megölelt te pedig belé kapaszkodva zokogtál tovább. Amikor végre megnyugottál elengetted és felnéztél rá.
-Köszönöm.
-Nincs mit.-feleli.
Gyorsan összepakoltatik és elindultok haza. A házatok elött megálva a szemedbe néz.
-Lenne kedved eljönni velem holnap valahova?-kérdezi reményteli tekintettel.
-Persze-mondod mosolyogva majd egy puszit nyomtál az arcára és bementél a házba ahol az ajtónal dölve próbáltad lecsillapítani a szapora szívverésedet.Isaac:
Az iskolába belyárata felé sietsz mert késésben vagy és az első órát már így is lekésted bár még nem csöngettek ki róla. A szekrényedbe pakolgatsz amikor észreveszed hogy valaki áll melletted ezért behajtod a szekrényed ajtaját hogy lásd ki az.
-Szia-köszönsz Isaacnek
-Szia látom kicsit elkéstél.
-Hát igen kicsit elaludtam.
Mivel nem mondott semmit vissza hajtod a szekrényt és folytatod a pakolgatást amikor hallod hogy mond valamit.
-Eljönnél velem valahova este?-kérdezte mire te becsapod a szekrény ajtót és ránézel.
-Ez egy randi?
-Mi nem ...... vagyis de...vagy nem.
-Akkor most igen vagy nem?-kérdezed és felhúzod az egyik szemőldököd.Vesz egy mély levegőt és megszólal.
-De igen randi.-jelnti ki határozottan.
-Persze boldogan.-mondod aztán mivel kicsöngettek a nagy tömeg pedig elsodor egymástól titeket.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Teen Wolf -Preferences [ HUNGARY ]
Romance~Scott Mccall ~Stiles Stilinski ~Liam Dunbar ~Derek Hale ~Theo Raeken ~Brett Talbot ~Isaac Lahey