Akire féltékeny 1.

946 29 1
                                    

Scott: (Jackson)

Az óráidnak már vége de megbeszélted Scottal hogy együtt mentek ezért kint ülsz a lelátón és nézed az edzésüket

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Az óráidnak már vége de megbeszélted Scottal hogy együtt mentek ezért kint ülsz a lelátón és nézed az edzésüket. Tartanak egy kis szünetet ami alatt Jackson oda jön melléd beszélgetni amit mosolyogva fogatsz hisz vele egész jóban vagy meg amúgy is biosz órán padtársak vagytok. Kb öt percig beszéltetek amikor az edző belefújt a sípjába hogy folytatják az edzést. Elindult amikor utánna szólsz.
-Akkor holnap 4-kor nállad-mondod mosolyogva.
-Renben.-feleli egy kacsintás kiséretében.
Amikor ránézel a barátodra a sisaktól alig látod a szemét ami most piros. Eltátogod neki hogy nyugalom majd mint aki magához tér vesz egy mély levegőt és vissza tér a szeme eredeti szine.
Amikor vége lett az edzésnek a fiúk elmentek zuhanyozni és átöltözni addig te kint vártál a parkolóban Scottra. Ő volt az első aki kijött aztán megcsókolt de nem úgy ahogy szokott.
-Mi a baj?-kérdezed meglepetten
-Semmi.- feleli aztán elindul-vagyis igen van. Miért mész át holnap Jacksonhoz?-kérdezi kicsit dühösen.
-Azért mert-kezded de a felénél megálsz-Egyátalán miért érdekel? Csak nem féltékeny vagy?-kérdezed mosolyogva.
- És ha az vagyok akkor mi van?
-Semmi egyszerűen olyan aranyos. Amúgy pedig biosz házi dolgozatot kell írnunk.

Stiles:(a gyerekkori legjobb barátodra)

Haza felé sétáltok amikor Stilesnak elgezd csörögni a telefonja

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Haza felé sétáltok amikor Stilesnak elgezd csörögni a telefonja. Felveszi és pár perc múlva büntudatosan rád ami azt jelenti hogy most nem tudtok együtt haza menni de megbeszéltétek hogy egy óra mulva a parkban találkoztok.
Ő elment a dolgára te pedig haza. Egy fél óra mulva felhívott hogy a parkban találkozatok tíz perc múlva. Elindultál tehát a parkba ahol elmentél egy pad mellett amin egy srác ült aki neked nagyon ismerős volt így hát megszólítottad.
-Alessandro?-kérdezed mire a srác felkapja a fejét
-Xy? De rég láttalak mi van veled?-mondja a srác olaszul.
Felpattan a padról mire a nyakába ugrasz és elkezdtetek egymásnak hadarni olaszul mivel olaszországból költöztél ide.
Erre a jelenetre ért oda Stiles akinek ez roppantúl nem tetszett és egyből elkapta a féltékenység ezért odament mellétek. Te egyből észre vetted és bemutatod Alessandronak aki szintén bemutatkozik csak az a baj hogy ezt Stiles nem értette. Váltottál még pár szót Alessandroval és kiderült hogy csak pár napra jött a nagybátjához aki itt lakik. Ezután elköszöntetek mert érezted hogy a barátod egyre türelmetlenebb. Már egy idelye sétáltok de Stiles még meg se mukkant.
-Na jólvan elárulnád mi a bajod?
-Nekem semmi.-feleli lazán.
-Rendben akkor ne mond el de én akkor vissza megyek Alessandrohoz.-fordultál is meg amikor megfogta a karod és vissza rántott magához.
-Rendben. Mi van köztetek ezzel a gyerekkel?-közli egyszerűen de te nem akarsz hinni a fülednek.
-Előszőr is Alessandro a neve. Másodszór pedig semmi az ég világon csak egy kiskori barátom.
-Biztos?
-Biztos.
Erre megölel és kéz a kézben mentek tovább.

Liam: (Isaac)

Egy kicsit tovább maratsz benn a suliban mert Isaac megkért hogy segíts neki a fizikában

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Egy kicsit tovább maratsz benn a suliban mert Isaac megkért hogy segíts neki a fizikában. Már vagy egy órája csak a fizikát magyarázod amikor kivágódik az ajtó és Liam lép be aki villámokat szóró szemekkel mered a "tanítványodra" aki nevetve össze szedi a cuccát és egy puszit nyom az arcodra majd kimenne a teremből de a barátod elkapja a karját és jól láthatóan megszorítja. Te odaszaladsz és a kezére teszed a sajátod mire elengedi Isaacet aki most már ki is megy.
-Beléd meg mi ütött ha szabad tudnom.-vonod kérdőre
-Sajnálom egyszerűen elkapott a féltékenység. Nem birtam elviselni hogy kettesben vagy vele. Sajnálom-hajtja le bűnbánóan a fejét.
-Semmi baj.-feleled majd megcsokolod.

Teen Wolf -Preferences [ HUNGARY ]Where stories live. Discover now