Ahogy találkoztok 2

1.3K 43 2
                                    

Derek:

Sötétedés után sétálsz éppen haza az egyik barátnődtől pedig kilyárási tilalom van a furcsa állat támadások miatt

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Sötétedés után sétálsz éppen haza az egyik barátnődtől pedig kilyárási tilalom van a furcsa állat támadások miatt. Levágtad az utat így az erdő mellett kellett elmenned. Furcsa zajokat hallottál meged mögül így gyorsítottál a lépteiden és inkább a földet nézted...amikor beleütköztél valamibe vagy inkább valakibe. Felnéztél és egy kemény tekintettel találtad magad szembe.
- Mit keresel itt kint ilyen későn kislány?- kérdezte tőled az idegen.
- Nem vagyok kislány és ne hívj így. Amúgy pedig haza fele tartok. Ha megengeded.- egy laza mozdulattal kikerülöd és elindúlsz. Egyszer csak azt veszed észre hogy melletted jön még mindig és csak most tünik vel hogy milyen jóképű is valójában. Észreveszi hogy bámulod így gyorsan lesütöd a tekinteted. Amikor a házatok elé értek megköszönöd hogy haza kisért erre ő elereszt egy félmosolyt. Te elindulsz a házba és felmész a szobádba ahol kinézel az ablakon és látod hogy most indul el.

Theo:

Új diák érkezett az iskolába és az igazgató megkért hogy vezesd körbe

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Új diák érkezett az iskolába és az igazgató megkért hogy vezesd körbe. Már majdnem mindent megmutattál neki csak a lacrosse pálya van ahová éppen tartotok. A pályán a fiúk épp edzenek amikor odaértek. Annyira elmerülsz a mondandódban hogy márcsak azt veszed észre hogy az új fiú keze az arcod elött van. Mivel megfogta a labdát mielött at eltalált volna.
- Amúgy Theo Raeken és szivesen bármikor.
Aztán elsétál te meg csak meredten nézel utánna.

Brett:

A lacrosse pályán edzel mivel te is benne vagy a csapatban

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

A lacrosse pályán edzel mivel te is benne vagy a csapatban. És mint az egyetlen lány nagyon keményen kell edzened hogy tudd tartani a fiukkal az iramot. Már vagy századszorra próbálod újra azt az új lövést de még mindig nem megy. Becsukod a szemed veszel egy mély levegőt és megpróbálod újra és láss csodát még most sem sikerült. Ezen annyira felidegesíted magad és mivel tudod hogy nincs az iskolában senki mert már rég vége a tanításnak egyszerűen földhöz vágod az ütődet és elkezdesz toporzékolni. Egyszercsak nevetést hallasz a lelátó felől. Abbahagyod a toporzékolást és felnézel látod hogy az egyik csapattársad az Brett Talbot. Te teljesen vörösleszel és lehajtod a fejed hogy ne lássa. Mire te felnézel már elötted áll.
-Esetleg segítsek gyakorolni?-kérdezi egy cuki nézéssel egyetemben.
-Persze.-válaszolod
Órákon át gyakóróltatok mire sikerült végre elsajátítanod a dobást. Maradtál volna még de az apád felhívott hogy idelye hazamenned így elindultatok mivel kiderült hogy csak két utcával lakik feljebb mint te. A kapuban adott egy puszit az arcodra erre te annyira meglepődtél hogy előszőr lefagytál aztán pedig elpirultál de mire felszméltél ő már el is tünt. Gyorsan beszaladtál a házba és lefeküdtél aludni.

Isaac:

Éppen a kedvenc éttermedben ültél a szokásos helyeden a szokásosat rendelve a szokásos elfoglaltsággal vagyis nézed az embereket mármint nem azon a beteg módon csak éppen hogy

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Éppen a kedvenc éttermedben ültél a szokásos helyeden a szokásosat rendelve a szokásos elfoglaltsággal vagyis nézed az embereket mármint nem azon a beteg módon csak éppen hogy. Már egy idelye nem találsz semmi érdekeset amikor észreveszel egy fiút az elötted lévő asztalnál és egyszerűen valami megfogott benne így előveszed a rajz füzeted és elkezded lerajzolni az idegent. Néha néha felpillantasz hogy tökéletes legyen a rajzod de amikor legközelebb felnézel az idegen nincs ott gyorsan körbe nézel de sehol nem találod így már kezdted össze csukni amikor egy hang megszólal melletted.
- Csak nem engem keresel?-kérdezta a srác akit az elöbb rajzóltál. Aztán hirtelen kapcsolsz és becsapod a füzeted.
-Nem keresek én senkit. Amúgy is indulni készültem.- kezded össze pakolni a holmidat.
- Aha persze amúgy jó a rajzod és a nevem Isaac ha teleszeretnéd írni szivecskékkel és a nevemmel.
Tuskó gondolod magadban. Kiszeded a rajzot a füzetedből a kezébe nyomod és gyorsan kisietsz a kis étteremből. Haza érsz leülsz az asztalodhoz és csak úgy random elkezdesz valamit rajzólni. Mikor végzel veszed csak észre hogy ez a fiu az étteremből és körülötte a neve szivecskékben. Gyorsan ráírod a dátumot mivel te minden rajzodra írsz és elrakod aztán lefekszel aludni.

Teen Wolf -Preferences [ HUNGARY ]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang