Derek:
A suli elött várt és miután megcsókolt elmentetek sétálni amiközben nagyon furcsán viselkedett mint például megfogta a kezed és csúnyán nézett minden fiúra aki csak egy egy pillantást is vetett rád. Egy idő után már nagyon idegesített a viselkedése és ezt szóvá is tetted neki.
-Nem bámúlhatja senki az én barátnőmet.
Mivel nem volt ellenedre hogy a barátnője legyél nem szóltál semmit csak mosolyogva megcsókoltad.Thoe:
Éppen a mai randitokhoz készülsz amikor meghallod a csengőt és sietsz le ne hogy apukád nyisson neki ajtót de amint leérsz látod hogy elkéstél és apukád már elkezdte "kihalgatni". De nem meglepően nem talált rajta kivetni valót.
-Végre van egy normális barátja a lányomnak.-mondja apukád
-Még nem a barátnőm mert ma szerettem volna megkérdezni.-néz rád a most már barátod.
-Persze szivesen leszek a barátnőd.-mondod majd a nyakába ugrasz és megcsókolod.Brett:
Az iskola folyosóján sétálsz amikor valaki elkapja a kezed erre te megfordúlsz mert azt hiszed Brett, de nem ő az hanem a volt barátod aki megkell hagyni nagyon jól nézki de Brett jobban. Szeretnéd megkérni hogy haggyon békén és engedje el a kezed amikor két kar fonódik a derekad köré.
Brett mert ugye ő az megkérdezi a volt barátodtól hogy mit akar a barátnőjétől. Mire a srác majdhogy nem ilyedten bocsánatot kér és elmegy. Te megköszönöd hogy azt mondta a barátnője vagy csak hogy kimentsen. Erre ő közölte hogy nem azért mondta hanem úgy is kondolta. Aztán elsétál.Isaac:
A szüleid elutaztak egy hétre valami üzleti útra szóval csak a tiéd a ház. Már eléggé késő van amikor hazaérsz az egyik barátnődtől. Amikor behelyezed a kulcsot a zárba nagyon megijedsz mert az ajtó nyitva van. Ahelyett hogy elfutnál vagy hívnád a rendőrséget beljebb mész és akkor veszed észre a padlóra szórt rózsa szírmokat amit követsz de egy idő után a szirmokat gyertyák váltják fel. Akkor veszed észre a nappali közepén a gyertyákból kirakott szöveget:LESZEL A BARÁTNŐM?
Torok köszörülést hallasz magad mögül mire megfordulsz és szembe találod magad Isaackal.
Közeleb lép hozzád mire a te szived olyan gyorsan ver hogy félsz meghalja.
-Na mi a válaszod?-kérdezi reményteli szemekkel.
-Igen igen igen -mondod ugrándozva és megcsókolod.
ESTÁS LEYENDO
Teen Wolf -Preferences [ HUNGARY ]
Romance~Scott Mccall ~Stiles Stilinski ~Liam Dunbar ~Derek Hale ~Theo Raeken ~Brett Talbot ~Isaac Lahey