Scott:
Dörömbölést hallasz az ajtód felől mire szitkozódva kiszálsz az ágyból hogy elküld melegebb éghajlatra az illetőt. Kivágod az ajtót.
-Mi a fene van már hajnalok hajnalán.-kérdezed idegesen és szembe találod magad Scottal.
-Hát minden van csak hajnal nem és ha nem akarsz elkésni az iskolából akkor siess mert itt hagylak.-mondja nevetve.
Amikor feleszmélsz hogy mit mondott bevágod az ajtót elötte és futkározva keresed hogy mit vegyél fel. Gyorsan felöltözől ki sminkeled magad és megcsinálod a hajad. Miután ez kész kinyitod az ajtót és Scott még mindig ott áll. Már az iskolába tartotok amikor megkérdezed hogy.
-Hogy hogy eljöttél értem?-kérdezed meglepetten.
-Hát gondoltam eljövök a barátnőm elé.
Erre te hirtelen megáltál.
-A barátnőd?
-Igen mért nem vagy az?-kérdezi zavartan.
-De igen.-feleled mosolyogva és megfogod a kezét és így mentek tobább a suliba.Stiles:
Egész reggel azt várod hogy Stiles elhívjon a bálba így amikor reggel látod hogy bejött az iskolába és egyböl a szekrényedhez tart ahol tebis állsz a szived majd kiugrik a helyéről. Na szóval odajön hozzád nyom egy gyors csókot a szádra.
-Megkell keresnem Scottot majd még beszélünk szia.-mondja aztán mint aki köddévált eltünt.
Egésznap nem találkoztatok de amikor idegesen beszálsz a kocsidba ő ott ül az anyós ülésen. Te nem birod tovább és kifakatsz hogy mi bánt. Ő pedig zavartan magyarázni kezdi hogy azt hitte mivel együtt vagytok ez magától értendő. Te elmosolyodsz és megmondott hogy szivesen leszel a barátnője.Liam:
Már vagy egy órája beszélgettek a kapuban miután úgy döntöttél hogy idelye hazamenned. Egyszercsak kinyílik a bejárati ajtó és Liam apukája szól ki rajta hogy ha szeretnéd hazavisz téged de te vissza utasítottad hisz csak pár utcára laksz innen.
-Rendben és Liam legközelebb szivesen látjuk vacsorára a barátnődet.-mondja az apukája
-Persze de csak ha ő is beleegyezik.-mondja és a szemedbe néz de te tudod hogy nem csak a vacsorára érti.
-Persze szivesen.-feleled.
ESTÁS LEYENDO
Teen Wolf -Preferences [ HUNGARY ]
Romance~Scott Mccall ~Stiles Stilinski ~Liam Dunbar ~Derek Hale ~Theo Raeken ~Brett Talbot ~Isaac Lahey