Amikor megtudod mi ő 2.

1K 30 3
                                    

Derek:

Az apukád megkért hogy menj és nézz meg egy házat a város másik felén az erdő mellett hogy kész van e már a felújítás

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Az apukád megkért hogy menj és nézz meg egy házat a város másik felén az erdő mellett hogy kész van e már a felújítás. Oda mentél és a ház nagyon szép volt és kész is lettek a felújítással. Már indultál is haza de amikor kiléptél az ajtón négy emberrel találtad magad szembe. Egy harmincas éveiben járó fárfi akin napszemüveg volt és a kezében olyan bot amit a vakok használnak, egy szintén ilyen évben járó nő, egy ikerpár akik veled eggy idősek lehetnek.

 Egy harmincas éveiben járó fárfi akin napszemüveg volt és a kezében olyan bot amit a vakok használnak, egy szintén ilyen évben járó nő, egy ikerpár akik veled eggy idősek lehetnek

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

-Szervusz.-mondta a férfi
-Jónapot. Segíthetek valamiben?-kérdezed kedvesen
-Az attól függ. Ismered Derek Halet?-kérdezi miközben közelebb lép mire te hátrébb.
-Attól függ ki kérdezi.-feleled flegmán.
-Én nem igazán beszélnék így a helyedben.-mondja a nő.
-De nem vagy a helyemben szóval maradj csendben.
A másik három ember mármint az ikrek és a nő tett feléd egy lépés de te most nem hátráltál.
-Látom nem félsz pedig kéne-mondja még mindig a nő aki felvillantotta a piros szemét és utánna az ikrek is.
-Hadjátok őt békén.-jön hírtelen Derek hangja mögűled. Amikor hátra fordulsz látod hogy neki is felvillan a szeme csak neki sárgán.
-Mi egy szóval sem bántottuk a barátnődet.-így a férfi
- Akkor menjetek el innen.-mondja dühösen a barátod
A három "testőr" a barátod felé lép mire a férfi felemeli a kezét amolyan állj stílusban.
-Rendben de majd még vissza jövünk.-mondja a férfi
-Én nem hagynám ilyen későn a barátnőmet sétálgatni az erdőben.-mondja egy kacsintás kiséretében az egyik iker.
Aztán meg eltűnnek. Te ránézel Derekre aki szorosan megölel. Már szólásra nyitja a száját hogy elmagyarázza mi történt.
-Tudom. Mindent tudok.-mondod mire Derek kérdőn néz rád és te elmeséled hogy honnan tudsz mindent.

Theo:

Tegnap este eljöttél hozzá mert a szüleid össze vesztek és nem bírtad tovább így össze pakoltál és leléptél othonról csak akkor még nem tudtad hova de eszedbe jutott Theo szóval ide jöttél és megengette hogy itt aludj

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Tegnap este eljöttél hozzá mert a szüleid össze vesztek és nem bírtad tovább így össze pakoltál és leléptél othonról csak akkor még nem tudtad hova de eszedbe jutott Theo szóval ide jöttél és megengette hogy itt aludj. Reggel zajokat hallottál a földszintről és erre keltél. Lenéztél a földre magad mellé mert minden tiltakozásod ellenére Theo ott aludt de nem volt ott. Lementél a földszintre ahol azt láttad hogy Theot most lökte a földre valami gépnek kinéző valami. Te gyorsan odaszaladtál és letérdeltél mellé.
-Édes istenem jól vagy? Nem esett bajod?-kérdezed a könnyeiddel küszködve
-Jól vagyok ne agódj. De te menj fel a szobába. Gyorsan!
Te kelletlenül de feláltál és indultál  amikor az a gépszerű valami elkapta a karod mire te felszisszentél Theo pedig rákiáltott.
-Engedd el.
-Túl sokat hallott.-veleli képies hangon.
-Nem hallott semmit és nem is fog beszélni senkinek.
A gépies izé elengedte a karod mire te felmentél az emeletre de a lécső tetejéről ahol még láttad Theot aki pont akkor nézett rád és sárga volt a szeme. Már fél órája fent vagy a szobában amikor hirtelen kinyílik az ajtó mire te felpattansz. Theo lépett be mire te a nyakába veted magadd. Kissé eltolt magától mire furcsán néztél rá. Majd komoly hangon megszólalt.
-Beszélnünk kell.
-Rendben.
Aztán elmesél mindent a vérvarkasokról a rettegés toktorairól.

Brett:

Egy megnyert meccs után elmentetek ünnepelni egy buliba ahol valamien festékkel kellett bekenned magad és a fényben ami bent van világít

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Egy megnyert meccs után elmentetek ünnepelni egy buliba ahol valamien festékkel kellett bekenned magad és a fényben ami bent van világít. Rajtad egy hosszú nadrág és egy topp volt.  Az arcodra meg a karodra festettél. Bretten pedig nem is volt póló így neki az egész hasa ki volt kivestve. Egyedül táncoltál a tömegben mert Brett elment valami italért. Érzed hogy valaki szembe fordít magával és akivel szembe találod magad az a mai ellenfeletek kapitánya. Megszólalni se volt időd mert hirtelen magához rántott és megcsókolt. Te próbáltad eltólni magadtól de ő erősebbnek bizonyult. Egyszercsak érzed hogy valaki lerántja rólad és behúz neki egyett mire a srác hátra tántorodott és felvillant a sárga szeme. Ránésztél Brettre akinek szintén sárga lett a szeme. Teljesen lemerevedtél és amikor rádnézett te megijedtél tőle és elkezdtél hátrálni amikor ő közeledett majd hirtelen megfordultál és  átvágtad nagadat a tömegen aztán kimentél az utcára. Ott Brett elkapott és maga felé fordított.
-Engedj el kérlek.-kérleled
-Nem engedlek el! Meg akarom magyarázni.
-Engem nem érdekel a magyarázatod.
Majd hirtelen magához ránt és megcsókol. Amikor kinyitod a szemed belenézel az ő sárga szemeibe és most egyátalán nem ijedték meg tőle.
-Rendben halgatlak.-mondod neki.

Isaac:

Eggyik este Isaac felhívott hogy beszélnetek kell valami fontos dologról mire te kicsit megijedtél

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Eggyik este Isaac felhívott hogy beszélnetek kell valami fontos dologról mire te kicsit megijedtél. Elindultál a kedvenc helyetekre ahol már ott volt. Az érkezésedre felkapta a fejét és mosolyogva felált majd nyomott egy gyors csókot a szádra. Hirtelen olyan komoly lett és eltávolodott.
-Valamit mondanom kell vagyis inkább megmutni de igérdmeg hogy nem akatsz ki nagyon.-kéri majd becsukja a szemét és mikor ujra kinyitja már sárgák a fogai pedig hegyesek lettek. Kissé félve néz rád hogy mi a reakciód de te egy pillanatra sem ijedsz meg. Lassan megfogod az arcát és végig simítasz rajta. Ő megfogja a kezedet elvezet egy farönkhöz ahova leültök és elmesél mindent erről a természet feletti dologról.

Teen Wolf -Preferences [ HUNGARY ]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant