Amikor megtudod mi ő 1.

987 29 1
                                    

Scott:

Nagyon összevesztél a szüleiddel ezért kirohantál a házból egyenesen az erdőbe ahol a könnyeidtől nem is láttál semmit így azt sem tudod merre mentél

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Nagyon összevesztél a szüleiddel ezért kirohantál a házból egyenesen az erdőbe ahol a könnyeidtől nem is láttál semmit így azt sem tudod merre mentél. Már egy idelye bojongsz hogy megtaláld a haza vezető utat mert valamennyire látsz hisz telihold van. Amikor hirtelen üvőltést hallasz. Ettől hírtelen a hang irányába fordulsz és megbotlasz egy kiálló gyökérben aminek következtében legurulsz a domboldalon egy sikítás kiséretében. Nem lett nagyobb bajod pár kisebb karcolásnál. Feláltál és elindultál az általad jónak vélt irágyba. Alig teszel pár lépést amikor valami vagy inkább valaki rádugrik így elveszted az egyensújod. Érzed ahogy a fejed és a hátad találkozik a kemény földel. Amikor kinyitod a szemed egy sárga szemű fiút látsz akinek hosszú fogai vannak. Össze szeded az összes emlékedet az önvédelmi órákról és egy jól irányzott mozdulattal oldalba rugod aztán lelökod magadról. Próbálsz felálni de nem sikerül mert elkapja a bokádat már azt hitted hogy itt a vég amikor megjelenik Scott. Aki most ugyan úgy nézett ki mint a fiú csak neki piros volt a szeme. Amikor maglátott egy pillanatra leblokkolt aztán elüvöltötte magát mire a fiú elengedte a bokád. Scott odafutott hozzád és legugolt eléd és megfogta volna a kezed mire te elúzódsz az ő szemében pedig fájdalmat lehetett látni.
-Mi volt ez az egész?-kérdezed remegő hangon.
-Mindent elmagyarázok csak nyugodj meg-kérleli kedvesen.
Feláll és nyújtja a kezét amit te elfogadsz. Beszáltok egy kocsiba a fiút aki megtámadott Scott bevitte egy házba amíg te a kocsiban vártál. Miután kijött és beszált melléd mindent elmesélt neked az elejétől a végéig.

Stiles: Mivel Stiles nem természet feletti így ide csak azt írom le hogy tudja meg a lány hogy Stilesnak is köze van ezekhez a természet feletti dolgokhoz.

Stiles: Mivel Stiles nem természet feletti így ide csak azt írom le hogy tudja meg a lány hogy Stilesnak is köze van ezekhez a természet feletti dolgokhoz

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

A suli könyvtárában tanultál amikor feltünik hogy már csak te ülsz bennt egyedül és már nagyon késő van így hát elkezdesz pakolni. Amikor már majdnem kint vagy  feltünik hogy nincs meg a telefonod így morogva vissza fordulsz a könyvtárba. Miután  nállad van a telefonod ismét elindulsz. Amikor zajokat hallasz az egyik teremből. Nem tudtad tűrtőztetni a kiváncsiságod így hát elindul abba az irányba. Meglátsz egy nagy szörnyet aminek a feje egy nagyon ijesztő robot szerű lényt.Annyira megijedtél hogy halkan elkezdtél hátrálni de beleakadtál a lábadba és hátra estél aminek következtében az a lény hátra fordult és elindult feléd.
Te gyorsan feláltál és elkezdtél futni egy irányba a lény petig utánnad. Lehagytad egy kanyarnál szóval most nem láthatott téged. Elfutottál egy szertár elött ahova valaki behúzott de nem tudtál sikítani mert befogta a szád.
-Nyugi csak én vagyok de maradj csendben mert észrevesz.-mondja Stiles mert ugye ő az mire te csak bólintasz és leveszi a kezét a szádról.
Hallod hogy az az izé elmegy az ajtó elött mire te jobban megszorítod a barátod kezét.
-Gyere menjün már elment.-mondja aztán kihúz a kis helységből egészen a parkolóig ahol megáltok az autója elött. Már egy idelye ott áltok és kérdeznéd higy kit vártok amikor megjelenik Scott ami nem lenne meglepő mivel ők mindenhól ott vannak ahol történik valami de az már az hogy tele vol sebekkel és a ruhája is elég megviselt volt. Jobbnak láttad nem kérdezni semmit majd csak késöbb. Szóval beszáltatok a kocsiba és te ültél hátra de amikor kiraktátok Scottot te előre ültél. Még mindig nem beszéltetek hanem Stiles elvezetetr valami kihalt utcához ahol megált te pedig ránéztél amolyan "várom a magyarázatod erre az egészre de nyagyon gyorsan" mire belekezdett a mondandójába.

Liam:

A harmadik óra után a szekrényednél állsz amikor odajön hozzád Brett és megkér hogy segíts neki a matekban mivel te jó elég jó vagy benne ő meg majdnem bukásra áll

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

A harmadik óra után a szekrényednél állsz amikor odajön hozzád Brett és megkér hogy segíts neki a matekban mivel te jó elég jó vagy benne ő meg majdnem bukásra áll. Te igent mondasz,ő erre elnéz a hátad mögé és hirtelen megölel ami téged váratlanul ér de viszonzod. Amikor elmegy melleted rádnéz és  megkérdezi hogy akkor órák után jó lesz e mire te csak bólintasz.
-De hozd a füzeted mert nem tudom hol maradtál le az anyaggal.
Becsukod a szekrényed ajtaját aztán indulnál órára amikor valaki megfogja a kezed és az a valaki Liam.
-Szia-mondod mosolyogva majd megcsókolod.
-Szia. Mit beszéltél Brettel?-kérdezi csak úgy mellékesen.
-Megkért hogy korepetáljam matekból szóval suli után nem tudunk együtt menni sajnálom-nézel rá bűntudatosan.
Ránézel az arcára ami azt mutatja hogy cseppet sem örül az egésznek. Ekkor megjelenik Scott és Stiles akik elrángatják tőled azzal a magyarázatt hogy sűrgős megbeszélni valójuk van. Láttad hogy bennek a fiú öltözőbe te betig odamentél halgatózni peditudtad hogy nem kéne.
-Liam nyugi nem történt semmi.-mondja Scott
Már nem hallasz semmi beszéded csak azt hogy megnyitják a vizet a zuhanyzóban. Egy kezed érzel a válladon és amikor megfordulsz Brettel találod magad szembe.
-Gyere mutatok valamit.-mondja aztán megfogja a kezed és benyitott az öltözőbe de amit ott látsz azt nem tudod elhinni. Scott és Stiles próbálja a valószínűleg hidegvíz alatt tartani Liamet akinek sárga volt a szeme és a fogai pedig hegyesek de az érkezésetekre mind a hárman felkapták a fejüket és döbbenten néztek rátok. Az éppen megszólaló csengő térített vissza a sokkból. Ezután kiviharzottál az öltözőből végig a folyosón amikor valaki elkapta a kezed és magához húzott. Tudtad hogy Liam az szóval egyből kibontakoztál az öleléséből mire az ő szemében lehetett látni a fájdalmat.
-Kérlek kicsim halgass meg.-kérleli majd hogy nem könyörög.
-Rendben kapsz 5 percet.
Bevet az eggyik üres szertárba ahol leültetek egymással szembe és elmeséli az egészet.

Teen Wolf -Preferences [ HUNGARY ]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن