6. "Ja sam vukodlak"

616 34 6
                                    

Mike p.o.v.

Vozio sam auto do Denine škole. Kad smo stali ispred je veselo izašla i počela skakutati kao neki zec. Vidio sam Jennu kako ide iza Caleba koji veselo trčkara u našem smijeru. Kad ga je Deni opazila je počela trčkarati prema njemu.

Kad su se našli Caleb je Deni utisnuo mali poljubac u obraz. Deni se sva  zarumenila i blago se smiješkala. Pogled sam bacio na Jennu koja se malo smiješkala. Kad me vidjela mi je mahnula. Podignuo sam ruku u znak pozdrava.

"Izvrši okladu." Rekla je Deni.

"Koju?" Potao sam je.

"Onu ako me Caleb poljubi u obraz ti moraš..." Pohlepno se smješkala.

Ah... da ta oklada. Da ja moram poljubiti Jennu.

Pogledao sam okolo nije bilo puno ljudi. Prebacio sam ruku preko Jenninih ramena i poljubio je u obraz. Malo se zacrvenila. Bila je tako slatka.

Utisnut sam s njom. Od prvog dana kad sam je vidio od prvog dana kad me pogledala jednostavno nemoguće za opisati. Pokušavam biti hladan da nitko ne shvati da sam utisnut cijeli čopor zna ali ne znaju s kim sam se utisnuo.

Deni je vjerovatno osjetila moju utisnutost s Jennom. Zato se stalno zlobno smješka kad je spomenem kad sam zamišljen ili nešto slično. Volim njene osmijehe i njene oči. Čokoladne oči koje te jednostavno začaraju.

"Idemo?" Pitala me Jenna i krenuo sam za njom u školu koju sam završio jedno 100 puta.

Kad smo ušli u školu djevojke su me gledale s pažnjom dok su Jennu gledale s ljubomorom. Sluh mi je nevjerovatan i mogu čuti o čemu šaptaju te proklete kučke koje žele samo sex.

"Izgleda da sjedimo zajedno do kraja školske godine." Rekla je Jenna.

"Ne brini preživjet ću." Rekao sam

"Nisam tako loša." Rekla je uvrijeđeno.

"Da kako pratiš nastavu sa zanimanjem sigurno nisi." Rekao sam

"Ko ti kriv što imaš 700 godina." Rekla je

"Zapravo 692." Rekao sam

"Zaokružujem na 700. Ako nisi to zaboravio u ovih 700 godina." Rekla je

"Tebe stvarno zanima škola?" Pitao sam je.

"Onako u većini slučajeva ne slušam." Rekla je.

"Da. Da." Rekao sam sarkastično.

"Okey. Želim upisati dobar faks i imati dobar posao, a to sigurno neću postići ako budem imala ocjene kao ti." Rekla je

"Nisu tako groze." Branio sam se.

"Ne." Rekla je sarkastično.

Došli smo do učionice i sjeli zajedno u predzanju klupu.

"Nego nisam te jučer pitala. Tko od vukodlaka ide u našu školu?" Pitala je

"Pa pola mog čopora." Rekao sam

"A to su?" Pitala je.

"Pa Erik..." Počeo sam ali me prekinula

"Ček ako je Erik vukodlak to znači da je i..." Nije završila.

"Kiara." Dovršio sam

"Najbolja frendica mi je vukodlak." Rekla je tužno.

"Ne bi te htio rastužiti ali je i Sophia vukodlak." Rekao sam

"Jebem ti mater." Opsovala je

"Netko nam je prost?" Pitao sam je

Molim Te Za OsmijehWhere stories live. Discover now