Otvorila sam oči i nisam vidjela ni klince ni Mikea.
Čula sam plač. Ustala sam se i spustila dolje. Vidjela sam Mikea kako tješi malog Jonatana.
Nešto mu je mrmljao i nakraju se umirio.
Mike je podigao pogled i nasmiješio se kad me vidio.
Došao je do mene i uzela sam mu Jonatana.
"Hej Jibice." Rekla sam i poljubila ga u mali nosić.
"Predivni su." Rekao je i poljubio me.
Počeli su plakati i treba ih nahraniti. Sjela sam na kauč i uzela Jonatana i skinula majicu zatim grudnjak.
Jonatan je počeo usisavati mljeko te se smirio. Mike me pomatrao. Fala bogu pa smo bili zaključani i da su zastoti bili navučeni. Samo mi treba da me vide ovakvu.
Kad je Jonatan završio Mike ga je uzeo i mališa se podrignuo preslatko cijelo vrijeme sam ih promatrala dok sam Ethanu davala mlijeko.
Jonatan je ubrzo zaspao i Mike ga je stavio na fotelju. Ethan je završio i Mike je ponovio postupak i sve je ukupno trajala 20 min. Svi su završili pa sam obukla grudnjak pa majicu.
"Znaš li koliko si seksi mama." Rekao je i poljubio me.
Djecu smo odveli u njihovu sobu te me Mike odveo u našu.
"Samo kosristi zaštitu molim te moram se odmorit od njih 5." Rekla sam i kimnuo mi je.
Počeo me ljubit po vratu i sve je vodilo u strasnu igru koju je Mike igrao.
***
Ležala sam na Mikeovim prsima i odmarala se.
"Znaš li koliko si seksi sa večim sisama." Rekao je i nasmijala sam se.
"Ne." Rekla sam.
"E pa seksi si." Rekao je i nasmijala sam se.
"Preslatki su zar ne?" Pitao me.
"Jonatan je isti ti." Rekla sam.
"Da prezgodan je na mene i presladak na tebe." Rekao je.
"Nadam se da će imati osmijeh na tebe." Rekla sam i malo se uozbiljio.
"Nadaj se." Rekao je.
"Mike." Rekla sam blago.
"Samo..." Rekao je.
"Hej. Znam da ti je teško ali ponekad je bolje zaboraviti." Rekla sam.
"Šo želiš da zaboravim na svog djeda?" Rekao je ljuto.
"Ne Mike. Zaboravi da je mrtav. Sjeti se da je bio super i zamisli da je sve okey. Ne želim te uvjeravati u ono što ne postoji ali gle imamo djecu i da se gotovo nikad ne nasmiješ... biti će tužni a ni oni se neće smijati. Stvarno želiš da ti se djeca ne smiju?" Pitala sam.
"Oprosti ljubavi samo sam osjetljiv." Rekao je.
"Sve je ok." Rekla sam i poljubila ga.
"Volim te." Prošaptao mi je u usne.
"I ja tebe." Rekla sam.
2 mjeseca kasnije.
Mike i ja se igramo sa bebačima. Kako su samo smiješni. Jonatan hvata igračku i maše njome dok Ethan pokušava doći do nje.
Anna sjedi i promatra nas. Jako je mirna. Noah puže do Anne i pakušava je navući na igru.
Propuzali su a tek im je 2 mjeseca. U ova dva mjeseca Anna se najbolje slaže sa Noahom dok ne podnosi Alexa. Jonatan obožava Ethana i obratno dok ne podnosi Alexa također. Noah obožava Annu i Alexa i sa Jonatanom i Ethanom se dosta dobro slaže.
Anna promatra Noaha dok joj on pruža plišanog dupina. Anna se blago smješi i uzima ga. Noah se igra sa Annom dok se Jonatan i Ethan igraju sa nekim autićima.
Mike se igra sa Alexom dok ih ja promatram. Alex odjednom krene puzati do Noaha i Anne.
Alex stane nasuprot Anne i gleda u nju dok se ona odmiće od njega tj. Pokušava.
Noah je primi za rukicu i namšteno gleda u oboje. Raširi ruje te ih skupi. Anna uzdahne i pruži rukicu Alexu. Te se na neki nači rukuju dok Mike i ja umiremo od smijeha.
Noah se zadovoljno smiješi i nastavlja se igrati te se Anna i Alex igraju sa njim.
"Čuvaj ih idem radit ručak." Rekla sam.
Došla sam do svakog i cmoknula ga u obraz. Izašla sam iz njihove sobice te idem kuhat ručak.
Dosta su narasli u ova 2 mjeseca.
Svako će imati svoju sobu koje uređujem. Točnije koje sam uredila.
Mike u podrumu čuva veće krevete koji se mogu podesiti da budu duži što je stvarno super.
Jonatanova soba je svijetlo plava. Ima svijetlo plave zidove svijetlo plavi kinderbet. Bijeli stolić za presvlaćenje i svijetlo plavu kutiju za igračke. Koja je uvijek puna.
Svima je isto raspoređena soba samo su drukčije boje zidova kinderbeta i kutija za igračke.
Ethan ima svijetlo zelenu sobu, Anna ljubičastu, Noah tamno plavu dok Alex tamno zelenu.
Moram priznati da su preslatki.
Mike bi volio jednu curicu koja će se zvati Wendy dok bi ja jednu nazvala Kaya. Nadam se da su blizanke sljedeče jer mi se neda rađati tone djece da bi dobila jednu djevojčicu ali kakve sam sreće biti će blizanci ali dječaci.
The end
Ha... jesam vas. Ne ovo nije kraj. Dapače ovo ke tek početak. I svečano objavljujem da imam drugu knjigu. U ovoj priči ću objaviti još samo jedan nastavak a to je sa imenom i naslovnicom druge knjige kad objavim prvi dio. Nadam se da ste uzivali u ovoj prići i...
Znate da vas sve volim.
Cao.❤
YOU ARE READING
Molim Te Za Osmijeh
WerewolfPRVA KNJIGA SERIJALA OSMIJEH Jenna Night je sasvim obična srednjoškolska učenica. Ima dvije najbolje prijateljice, dva mlađa brata i simpatiju prema povučenom Mikeu Blacku koji se gotovo nikad ne nasmiješi. Što se to skriva iza misteriozne ozbiljno...