Vijela sam te poznate oči. Crvene oči. Iz grma je izašao crn vuk. Previše poznat.
Mike.
Nije ništa pričao samo je došao do mene. Pomazio se o moje krzno. Iako je bio veći od mene sad je izgledao manje. Znam gdje je ovo vodilo. Popustiti ili ne.
Popustila sam.
Moja glava se našla ispod njegove. Tjela su nam bila previše blizu. Iz mene je micao hladnoću. Ali čim sam popustila prestla je kiša.
Nije li on rekao da njegove emocije uglavnom utječu na vrijeme?
Mazili smo se.
Očito mu se svidjelo jer se nije pomaknuo ni milimetar. Krzno mu je bilo suho i toplo. I grijalo me. Toplina se našla u mom tijelu. Cijelo vrijeme je bio čudan kao da se suzdržava.
"Jesi li ljuta?" Čula sam mu hrpav glas.
"Ne." Prošaptala sam.
Ovo mi je stvarno prijalo.
"Zašto si onda otišla?" Pitao je
Zašto? Nisam znala. Zato što se bojim osobe s kojom je utisnut. Jer sam se bojala da će me zaboraviti. Bojala sam se da ja nisam ta.
Očito je primjetio da sam se zamislila pa me nastavio maziti. Uzdahnuo je i polizao mi je krzno ispod oka. Začuđeno sam se okrenula prema njemu i polizala sam mu njušku. Te me nastavio maziti.
"Jenn?" Pozvao me.
"Hmm...?" Promrmljala sam.
"Jesi li otišla jer si se bojala?" Pitao me.
"Kako to misliš?" Pitala sam.
"Bojala si se osobe s kojom sam utisnut. Je li tako?" Pitao me.
Htjela sam nešto reći ali sam samo uzdahnula.
"Želiš li znati tko je ona?" Pitao me.
Strah. Sve što sam osječala. Tko je ona? Htjela sam znati. Ali hoću li se pomiriti s tim da je on voli? Pitanje mi se motalo po glavi.
"Jenna?" Rekao je kao poziv.
"Tko je ona?" Pitala sam
"Ti."
On je usisnut sa mnom. On me želi.
Nisam ništa rekla. Nešto je kapnulo na moju njušku i polako se hvatala kiša. On je tužan.
"Mike?" Pozvala sam ga.
"Ti... Ne osječaš isto. Je li tako?" Pitao je
"Ne Mike." Usprotivila sam se.
"Ja... Volim te." Rekla sam.
Iz oka mu je kapula suza. Osjetila sam kako mu se tjelom širi olakšanje. Zanila sam svoju glavu njemu u krzno. Osjtila sam kako mu srce kuca nenormalnom brzinom.
"Vidiš li kako utječeš na mene." Rekao je.
Uzdahnula sam.
"Vidim." Prošaptala sam.
"Jenna ti si mi sve na svijetu. Utsnut sam s tobom od kad i ušetala u školu. Od kako sam te vidio. Zato sam ti htio čitati misli. I došlo mi je muka kad sam vidio onog lika da ti se upucava." Rekao je.
"Meni je bila muka kad ti je Viktoria govorila Ljubavi." Rekla sam.
"Hajmo." Rekao je.
Krenuo se spuštati dosta oprezno jer je sve bilo mokro. Bio je sladak tako opezan kad se spustio podigao je glavu i promatrao me.
YOU ARE READING
Molim Te Za Osmijeh
WerewolfPRVA KNJIGA SERIJALA OSMIJEH Jenna Night je sasvim obična srednjoškolska učenica. Ima dvije najbolje prijateljice, dva mlađa brata i simpatiju prema povučenom Mikeu Blacku koji se gotovo nikad ne nasmiješi. Što se to skriva iza misteriozne ozbiljno...