16. Oči

490 36 7
                                    

Ležala sam na Mikeovima prsima. Bili smo u mojoj sobi. Još ne vjerujem da bi Mike sad bio mrtav. Sad ne bi ležala na njegovim prsima. I uživala u njegovoj toplini.

"Jenna?" Pozvao me.

"Hmm..." Promrmljala sam.

"Dobro si?" Pitao me.

"Neznam ni sama Mike." Rekla sam.

Moja glava je bila naslonjena na Mikeova prsa dok je on meni milovao leđa. Moj dlan je bio malo ispod moje glave na njegovu trbuhu. Mazila sam mu trbuh svojim palcem.

O ovakvoj sceni sa mogla samo sanjati. A sad se događa.

"Jenna znam da ti je to da bi sad bio mrtav udara u glavu ali neznaš koliko sa se puta pokušao ubiti?" Rekao je na što sam se ukočila i podigla glavu.

"Htio si se ubiti?" Pitala sam izravno i pomalo ljuto.

"Da svaki put kad bi djevojka s kojom sam se utisnuo umrla. Bilo ih je 14. Njih 10 su bile smrtnice dok njih 4 su bile ugrižene i ubijene. Kad je moja 14. djevojka umrla bilo mi je dosta i nisam mogao više da sve djevojke koje volim umru. Krenuo sam si zabiti nož u utrobu ali me majka zaustavila. Rekla je da pričekam. Rekla mi je da je vidjela djevojku plave kose kao žito te smeđih očiju kao čokolada. Rekla mi je da te čekam i da ti nečeš umrijeti. Da ćeš ostati sa mnom zauvijek. Kad sam te pronašao. Bio sam presretan jer sam zao da me nećeš napustiti. I zato mi obečaj da me nećeš ostaviti kakva god bila okolnost." Rekao je i primio mi ruke. Vidjela sam nadu u njegovim očima.

"Obećajem." Rekla sam i zagrlio me.

Njegov medvjeđi zagrljaj mi je prijao.

"Štiti me od svega. Netreba ti mač. Netreba ti štit. Samo me zagrli i zaštičena sam."

"Od kud ti to?" Pitao me i odmaknuo se od mene.

"Sama sam napisla." Rekla sam

"Daj opet." Rekao je

"Štiti me od svega. Netreba ti mač. Netreba ti štit. Samo me zagrli i zaštičena sam."

Izrecitirala sam malu pjesmicu koju sam napisala kad me prvi put zagrlio.

"Kad si to napisala?" Pitao me.

"Kad si pe prvi pu zagrlio. Nakon škole kad sam se vratila doma. I nisam računala da ćeš me tu večer poljubiti tako da..." Ostavila sam riječi da vise u zraku.

"Cura mi je pjesnikinja a da to nisam ni znao." Rekao je

"Sad znaš." Rekla sam.

"Imaš još nešto?" Pitao me.

"Otišao si za njom
Pratio si je u stopu
Dok je moje srce
kucalo samo za tebe

Lječila sam te.
Lječila sam tvoju kožu kad je bila oštečena
Lječila sam tvoje srce kad je bilo slomljeno
Dok si ti vidio samo nju

Došao je taj dan
Kad slušam svoje posljednje otkucaje
Kad znam da je kraj
Ponekad se pitam zašto?

Zašto sam te voljela iako ti nisi volio mene?
Zašto ti posvečujem svoje posljednje trenutke života?
Pa se prisjetim odgovora:
Volim te

Sudbina mi je odredila smrt
Sudbina je tebi odredila lijep život
Samo ću te pitati:
Jesi li sretan s njom?

I evo posljednji otkucaj svog srca posvećujem samo
Tebi"

Izrecitirala sam jednu pjesmu koju sam napisala prije kad je Mike imao curu i zamislila sam se da umirem dok je on sretan s njom.

Mike me promatrao. Sramežljivo sam se osmijehnula. Privukao me sebi i poljubio. Pao je na leđa te sam se prebacila preko njega i oslonila stražnjicu na njegovog khm.

Ljubio me. Kao da to doista misli. Ruke sam ukopala u njegovu kosu i prolazila njome. Njegove ruke su mi držale struk.

Malo sam se previše opustila te slučajno sjela na njegovog khm. Prostenjao je kroz poljubac. I bliže me privukao sebi.

Kad je poljubac završio me promatrao. Tamne oči su bile pune želje. Želje za mnom.

"Neznaš koliko te želim." Rekao je.

"Znam. Oči ti otkrivaju sve." Rekla sam i opet me poljubio.

Njegove usne u bile meke. Ruke su mu bile vrele. Prolazio je moljim leđima. I stvarao trnce uzduž moje kralježnice

Palcem sam prolazila po njegovoj doljoj usni. Nježno sam mu mazila usnu dok me on promatrao.

Otvorio je usta i zagrizao mi vrh palca. Nije boljelo. Vratila sam se maženju njegove doljnje usne.

Vidjela sam da to želi. Vidjela sam da želi da ga poljubim ali ja čekam njega. Očito nije više mogao čekati mene te me opet poljubio.

Ustao se u sjedeči položaj i noge sam omotala oko njega. Ruke su mi prolazile njegovom kosom na stražnjim dijelu glave. Usne je spustio na moj vrat. Glavu sam naslonila na njegovo rame.

Dok me ljubio po vratu to mi je strašno pasalo. Ispustila sam uzdisaje. Što je njega napaljivalo jer sam osjetila kako mu se diže. Poljubio mi je kožu na vratu i počeo je sisati ostavljajući ljubavni ugriz.

"Ahh... Mike." Uzdahnula sam.

"Jenna. Pališ me." Prošaptao mi je na uho.

Osjetila sam kako mi oči mjenjaju boju. Omaknula sam se od njega kao opržena. Kao da sam se odpuhnula. Okrenula sam mu se leđima i pojurila u kupaonicu te zatvorila vrata.

Mike p.o.v.

Odskočila je od mene kao opržena te pojurila u kupaonu u njenoj sobi. Nisam valjda nešto krivo radio. Ako jesam mora da je ljuta. Pogledao sam dolje kad sam se ustajao i vidio ogromnu izbočinu.

Koji kurac?!?!

Što mi ova mala plavuša radi?

Pokucao sam na vrata.

"Jenna?" Pozvao sam je.

"Jenna. Mogu ući?" Pitao sam.

Otvorio sam vrata i okrenula mi se leđima.

"Jenna što je bilo?" Pitao sam dok sam omotavao ruke oko njenog struka.

Okrenuo sam je prem sebi i imala je spuštenu glavu. Lagano sam joj podizao glavu. I imala je zatvorene oči.

"Jenna otvori oči." Rekao sam to kao zapovjed.

"Nećeš se uplašiti?" Pitala je.

"Neću." Rekao sam.

"Obećaješ?" Pitala me

"Obećajem." Rekao sam

Otvorila je oči i iznenadio sam se.

Njene oči nisu bile čokoladne bile su...

Zlatne.

Oči boje zlata. Ili su bile žute s pigmentima smeđe. Najljepše oči koje sam ikad vidio. Definitivno. Promatrao sam njene oči. Oči su joj bile savršene. Kao i njena kosa koja je bila boje žita kao na djedovu polju.

Držao sam je za obraze.

"Jenna. Imaš nejljepše oči koje sam ja ikad vidio." Rekao sam joj iskreno.

"Stvarno?" Pitala me.

"Stvarno." Rekao sam i poljubio je.

Ta da... Evo i mene. Nadam se da vam se sviđa. Također ništa mi ne kometirate. Neznam što mislite i to me rastužije.😢😢😢
VOIT I COM
Volim vas.
Cao.❤

Molim Te Za OsmijehHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin