8. "Jenifer?"

595 33 0
                                    

Gledala sam u meni poznate crvene oči. Iz sjene je izašao crn vuk crvenih očiju. Gledao me i došlo mi je poznat glas u glavu.

"Jenna?" Čula sam poznat glas u svojoj glavi.

"Mike?" Laknulo mu je kad je čuo moj glas.

Iz sjene je izašao siv vukodlak. Imao je sive oči. Promatrao me. Krzno mu je bilo svijetlo sivo pošarano tamno sivim linijama.

Polako mi se pribižavao.

"Jenifer Night. Kćer Matta Nighta." Čula sam snažan glas grub ali neobičan.

"Da." Rekla sam. Zvučala sam sigurnije nego što jesam.

"Matt!" Uzvuknuo je siv vuk ali zvučalo je kao poziv.

Iz jednog grma izašao je svijetlo smeđi vuk krzno mu je bilo boje mliječne čokolde dok su mu oči bile tamno smeđe. Promatrao me.

"Jenifer?" Čula sam poznat glas svog oca kojeg nisam čula već godinu dana.

Nisam ništa rekla samo sam promatrala. Vuk je imao očeve oči koje sam naslijedila. Caleb je imao plave oči i kosu kao moj otac smeđu. Dok je Matt bio isti tata.

"Tata." Prošaptala sam u svojoj glavi.

"Kako znaš da sam ti otac?" Pitao je smeđi vuk.

"Imaš njegove oči." Rekla sam.

"Oh Jenifer maleno moje." Rekao je i pomazi se o moje krzno.

"Zanimljiva boja krzna." Rekao je.

"Kakvo je?" Pitala sam.

"Pa što ne vidiš?" Pitao je

"Da tata ima oči na leđima ili ih mogu iskopati pa pogledati kakvo mi je krzno." Rekla sam i nasmijao se skupa s sivim vukom i Mikeom.

"Zafrkantica kao i uvijek. To je od mene pokupila." Ovu drugu rečenicu se obratio sivom vuku.

"Vidi se." Rekao je sivi.

"Kako si ono rekao da se svi koji se zovu Mike su zafrkanti a vidi mog nit smješak ni ništa." Rekao je sivi.

Mike ga je pogledao i onda vratio pogled na mene.

"Vidi ništa." Rekao je sivi ponovo.

"Tata..." Rekao je to kao da ga smara.

"Usput Jenifer..." Počeo je sivi ali ga je Mike prekinuo

"Jenna." Rekao je Mike i sivi ga je pogledao pomalo namršteno.

"Od kad je Jenna?" Pitao je tata.

"Matt mi je dao taj nadimak." Rekla sam

"Tko je Matt?" Pitao je tata.

"On je tvoj najmlađi sin." Rekla sam

"Kaya je rodila?" Pitao je sivi.

"Zar nije rekla da će se zvati Mike?" Pitao je.

Mike je izgledao iznenađeno.

"Pa da ali ti si 'nestao' i ja sam joj savjetovala neka bude Matt." Rekla sam.

"Sad imamo Matta jr." Rekao je i nasmijala sam se.

Još jednom se pomazio o moje krzno. Ovaj put malo jače ali nisam imala neku ravnotežu. Nekako me gurnuo i pala sam na pod u sjedeći položaj. Sivi se nasmijao. A Mike ništa.

"Gdje sam stao. Jenna drago mi je što sam te upoznao,a ja sam Alexsander Black. Otac Mikea Blacka." Rekao je Sivi.

"Sine jesi li joj pričao o povjesti naše obitelji?" Pitao je Mikeov otac.

Molim Te Za OsmijehWhere stories live. Discover now