7. Pretvaram se

581 33 2
                                    

Jenna p.o.v.

Došao je i taj rođendan. Velikih 18. Razgovarala sam s mamom i ispalo je da mi je tata živ. Kad mjesec bude na sredini neba pretvoriti ću se. Biti ću u šumi koja okružuje skoro cijeli kvart i pola grada.

Probudila sam se i obavila jutarnju rutinu. Došla sam do ormara. Iz ormara sam izvukla crne traperice te tamno ljubičastu majicu s nekakvim natpisom. Kosa mi je večinom puna kovrča. Na lice sam stavila maskaru i prozirno labelo s mirisom meda.

Sišla sam stepenicama do kuhinje i kad sam ušla vidjela sam tanjur s palačinkama nasred stola. Oko tog tanjura su bila četiri tamjura s wafflima (Ja se stvarno ispričavam ako sam krivo napisala waffli.)

Moj omiljeni doručak. Odjednom su mama i Cal iskočili iz čoška s sretan rođendan. Mama me izljubila i zasuzile su joj oči.

"Moja curica ima 18." Rekla je

"Da..." Rekla sam.

"I pretvara se u vukodlaka." Rekao je Caleb.

"Zna?" Pitala sam.

"Da." Rekla je mama.

Sjela sam za stol i navalila na hranu. Caleb je htio sjest i jest ali mu mama nije dala.

"Mama pusti ga ne mogu sve sama pojesti bit ću debela ko krava." Rekla sam i pustila ga je dok je Caleb navalio na hranu.

Pogledala sam na sat i bilo je 7:39.

"Cal moramo krenuti. Imamo još jedan dan i onda vikend." Rekla sam.

"Idemo, moram vidjeti Deni." Rekao je i nasmijala sam se.

Krenuli smo prema školi. Malo smo šetali i vidjela sam poznat crni auto. Stao je ispred Calove škole. Iz njega je izašla meni poznata mala plavušica i Caleb je pojurio prema njoj. Kad sam stigla do njih Deni me je zagrlila.

"Sretan rođendan Jenna." Rekla je Deni.

"Hvala." Rekla sam i spustila se da me može zagrliti.

"A ja?" Čula sam poznat glas svoje simpatije.

Ustala sam se i vidjela Mikea. Imao je malen smiješak na licu.

"Sretan rođendan Jenn." Rekao je i zagrlio me.

Bila sam zatečena. Uzvratila sam zagrljaj iako je bilo čudno grliti dečka koji je viši od mene nekih 30-ak centimetara. Osječala sam se sigurno kao da me njgov medvjeđi zagrljaj štiti od svega.

Malo se odmaknuo i utisnuo mi malen poljubac u obraz. Vjerovatno sam pocrvenila.

"Hvala." Rekla sam.

"Skoro zaboravih. Od Deni i mene." Rekao je i pružio mi je jednu umotanu kutijicu.

"Niste trebali." Rekla sam.

"Što malo ručnog rada?" Rekao je

"Dobro hvala." Rekla sam.

"Jenna daj otvori želim vidjeti sviđa li ti se." Rekla je Deni.

"Dobro." Rekla sam.

Paketić je bio spretno umotan. Znam da Deni jako dobro umotava poklone. Kutijica je bila umotana u tamno ljubičasti omot. Imala je crnu mašnu na vrhu kao tipičab poklon. Polako sam odvezala traku i polako odlijepila ukrasbi papir i našla sam malu kutijicu crne boje.

Kad sam otvorila kutijicu tamo je bila crna narukvica. Imala je privjesak vuka koji zavija na pun mjesec. Wow. Oni su to napravili?

"Ajme meni prekrasna je." Rekla sam.

Mike je namignuo Deni koja ja počela skakati od sreće vjerovatno zato što mi se sviđa.

"Da ti stavim?" Pitao je Mike.

"Može." Rekla sam.

Pružila sam dlan i stavio mi je narukvicu. Papir i traku sam smotala i stavila u torbu te smo krenuli prema školi.

"Cal dođem po tebe nakon škole." Rekla sam i kimnuo mi je.

"Sviđa ti se?" Pitao je Mike i pokazao glavom na narukvicu.

"Da savršena je." Rekla sam.

"Deni me ulovila u pokušaju i pomogla mi da je napravim dok sam ja njoj pomaogao u zamatanju." Rekao je.

"Pa meni se sviđa." Rekla sam.

Kad smo ušli u školu do Mikea je došao Erik, a do mene je došla Kiara.

"Sretan rođendan Jenna." Rekli su Erik i Kiara u isti glas.

"Hvala." Rekla sam.

"Pa Jenna tko ti je poklonio narukvicu?" Pitao je Erik.

"Deni..." Rekla sam

"I ja." Dodao je Mike.

"Sad daješ poklone za curu i di baš vuk?" Pitao je Erik.

"Jel oni znaju il?" Pitala sam Mikea.

"Očito ne kad namaju nos." Rekao je.

"Što?" Potao je Erik tupo.

"Onjuši je idiote." Rekao je Mike i Erik je njuškao.

"I ti si..." Rekao je Erik.

"Bingo." Rekla sam.

"Pretvaraš se danas?" Pitao je Erik.

"Da." Rekla sam.

"Zna li ona koliko imamo godina?" Pitala je Kiara.

"Zna za mene ali za vas ne." Rekao je Mike.

"Ja i Erik imamo 437 godina." Rekla je Kiara.

"Vau ja imam 18." Rekla sam i svi su se nasmijali.

To. Opet se smije.

"Soph ima 399." Rekal je Kiara.

"A Cris i Violetta?" Pitala sam.

"Cris ima 584, a Violetta ima 465." Rekao je Erik.

"A Francisco, Renatta i Seth?" Pitala sam

"Francisco ima 19, Renatta 195 i Seth ima 248." Rekla je Kiara.

"Francisco ima 19?" Bila sam začuđena.

"Da on je nov u čoporu." Rekao je Mike.

"Dobro." Rekla sam i krenula prema učionici.

***

Pala je noć i krenula sam u šumu. Mjesec je još malo pa bio na sredini. Kad sam došla duboko u šumu vidjela sam da mjesecu treba još samo malo. Gledala sam u mjesec bio je predivan. Ali bio je pun što bi moglo stvarati pobreme. Na sredini je.

Osjetila sam kako mi se slomila ruka. Čula sam vlastiti lom kostiju. Sve me boljelo. Bol je strujala mojim tjelom. Čim sam čula lom kralježnice sam zatvorila oči. Osjetila sam kako padam.

Mike p.o.v.

Trčao sam šumom moram je naći. Osjetio sam njen miris i pojurio. Cijeli čopor je bio u zasjedi i promatrao je. Ležala je na podu i mijenjala se.

Na podu više nije ležala Jenna već vukodlak. Duboko je disala i vidio sam kako joj se tijelo polagaon miče u ritmu disanja.

Na šape se uzdigla vućica. Snažna i prekrasna. Krzno joj je bilo boje tamne čokolade kao i oči. Duboko je disala. Bila je savršena.

Jenna p.o.v.

Bol je odjednom prestala ustala sam se na svoje šape i jedva održava ravnotežu. Pogledla sam u svoje šape bile su boje tamne čokolade ili čokolade za kuhanje koju moja maka koristi za Calebove omiljene kolače. Gledala sam svijet drugim očima nekako sam se lakše osječala kao da cijeli teret života nosim na četiri šape i da je lakše.

Podignula sam podgled i susrela sam se s crvenim očima poznatim ali zastrašujućim...

Evo i Jenna se pretvorila u vukodlaka. Ostavite glas i pokoji komentar.
Volim vas.
Cao.❤

Molim Te Za OsmijehTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang