Jenna p.o.v.
Probudila sam se u svom krevetu i čula vrisak. Kiara tako vrišti. Nabrzini sam se obukla i pojutila do njene kuća kad sam pokucala Kovu mi je otvorio.
"Jenna pomozi joj." Rekao je tužno
Kiara je ležala na podu. I vrištala.
Prislonila sam dlan na njen trbuh i vidjela nešto na što sam se iznenadila. Djevojčica slična Kiari je trčala i smijala se. Imala je Kovuove oči i bila je ista Kiara.
Malena ne brini. Tu sam da ti pomognem. Stavi mami na trbuh ono što te boli.
Govorila sam u umu i osjetila sam maljušnu nogicu. Kiara je prestala vrištati i osjetila sam kako joj trbuh raste.
Hajde malena biti ćeš rođena za koji mjesec. Vijedti ćeš svoju mamu i tatu. Biti ćeš prekrasna. I oni će te voljeti. Sada odmaraj.
Pomislila sam.
Ustala sam i Kiarina majica se razderala. Lagano sam je podigla. I posjela na kauč. Trbuh joj je izgledao kao da je u 6 mjesecu trudnoće.
"Kovu donesi joj majicu." Rekla sam.
"Što je bilo?" Pitala me Kiara.
"Ovako. Sječaš se kad si mi pričala da su vučice povezane sa svojom dijecom jače nego ljudi?" Pitala sam na što je kimnula. "Pa tvoja malena je stvorena i slučajno je slomila nogu i to te bolilo. U mislima sam joj rekla da takne tvoj trbuh onime što je boli. To je i napravila i izlječila sam je. Ali da bi joj izlječila nogu morala je narasti za 6 mjeseci tako da će ti trudnoća trajati 3 mjeseca a ne 9." Rekla sam.
"Znači uspijelo je." Rekao je Kovu.
"Da. Kiara. Ona je jako krhka tako da moraš cijelo vrijeme ležati i odmarati malo se sagneš i ona ostaje s slomljenom nogom ili rukom još gore kralježnicom." Rekla sam i zabrinuo je pogledala Kovua.
"Znam da brineš. Ali ona će postati jača. Sad je jako krhka." Rekla sam i prislonila ruku na njen trbuh.
Dobro si malena?
Pitala sam je u umu.
Jesam hvala ti
Čula sam slabašan glasić.
"Dobro je?" Pitao je Kovu.
"Da. Biti će bolje. A tebi je bolje da miruješ." Opomenula sam Kiaru.
Moja ruka je još bila na Kiarinu kad se nasmijala.
To je moja mama?
Čula sam slabašan glasić.
Da to je ona.
Rekla sam u umu.
"Kovu daj dođi." Pozvala sam ga.
Kad je došao je čučnuo.
"Pričaj nešto." Rekla sam.
"Tata će te čuvati malena." Rekao je i poljubio trbuh
To mi je tata je li tako?
Je.
Sviđa mi se njegov glas. I mamin također.
"Sviđa joj se vaši glasovi." Rekla sam
"Kako znaš?" Pitao me Kovu.
"Čujem je. Umno naravno. Ali govori. Rekla je Sviđa mi se njegov glas i mamin također. I svaki put kad vas je čula pitala je je li mi to mama ili tata." Rekla sam.
YOU ARE READING
Molim Te Za Osmijeh
WerewolfPRVA KNJIGA SERIJALA OSMIJEH Jenna Night je sasvim obična srednjoškolska učenica. Ima dvije najbolje prijateljice, dva mlađa brata i simpatiju prema povučenom Mikeu Blacku koji se gotovo nikad ne nasmiješi. Što se to skriva iza misteriozne ozbiljno...