Kráčam si chodbou spolu so svojou partiou. Bláznime sa a sáčeme do seba.
,,Hej Alex, ide ti čaja," zachechtá sa Johs.
Prevrátim očami. Prečo práve ja? V škole som za najväčšieho Bad boya. Baby na mňa letia, veď čo vám poviem.
Partia sa odo mňa o kúsok oddelila a nechala ma s Mishel.,,Ahoj cukrík," zapriadla a dala mi pusu.
Musím uznať že v posteli jej to ide. Ale inak.... Blondína ako sa patrí. Odtiahol som sa a naznačil som, aby vyklopila čo potrebuje.
,,Dnes sa organizuje večierok u mňa doma. Rodičia šli na dovolenku takže... Nechcel by si prísť? Samozrejme, pozvaná je aj tvoja partia."
Otočil som sa. Bolo mi jasné že počujú celý náš rozhovor. Nadvihol som jedno obočie a nahodil spýtavý pohľad. Prikývli.
,,Okej, prídeme."
,,Aaaa...." priblížila sa ku mne, ,,zober ochranu."
Chalani zapískali. Mal som chuť im všetkým vraziť. Nemusia vedieť že si dnes vrznem. Prešla mi rukou po rozkroku. Je to strašná kurva...
,,Takže dnes večer," zopakoval som a otočil sa.
,,Budem na teba čakať!" zakričala ešte.
Chalani sa na mňa hneď hodili a postrapatili mi vlasy. Neznášam to ale teraz som sa nad tým iba zasmial. Vyšli sme zo školy ako stádo nafetovaných fretiek. Pri bráne postávali tie hanblivé dievčatá, ktoré ma vyzliekajú pohľadom ale slovko so mňou neprehodia. Boli by fajn, nebyť tých otrasných "róbach." Prešli sme popri nich. Samozrejme, hneď sklopili zrak.
,,Alex musíš mi prezradiť ako to robíš, že všetky baby by sa ti najradšej hodili do postele," zafunel Rob.
,,Je to veľmi jednoduché. Buď tak krásny ako ja," zazubil som sa.
Uštedril mi úder do ramena.
,,Ken kde si stratil Barbie?" vrátil mi to.
,,Doma, chystá si sexy prádielko," cmukol som.
Na to sa mi hodil na chrbát. Skoro sme sa zrúbali ale udržal som to. Keď sme zastali pred mojou vilou, zliezol a rozlúčili sme sa. Dohodli sme sa, že o 7 vyrážame.
,,Čus..." odzravil som a vkradol sa dnu.
Vyzul som si tenisky a tašku hodil do kúta. Vletel som do kuchyne kde mama varila obed.
,,Ahoj Alex.." pozdravila ma.
Pobozkal som ju na vlasy ako to už mám vo zvyku.
,,Kde mám ségru?" spýtal som sa.
,,Hrá sa vonku s vašim otcom. Zobrali si šálky tak predpokladám, že si urobili čajové posedenie. Choď ich prosím zavolať na obed."
Vzdychol som si a vybral sa na záhradu. Prešiel som cez terasu, popri obrovskom bazéne a po chodníku k altánku. Sestra sa volá Sofia a má len 8. Je malá ale otravná.
Chudák oco. Je celý spotený. Oprel som sa o múrik a chvíľu ich sledoval.,,Tak Pán Sloníček by si dal ešte trošku čaju. Ocko však mu doleješ?"
,,Ou... Samozrejeme..."
Zobral ružovú kanvičku a dolial plyšovému sliníkovi vodu. Potichu som sa zasmial. Ale asi nie dostatočne potichu...
,,Ahoj Alex. Pridaj sa k nám," zbadala ma hneď Sofia.
Vystrel som ruky a znak že sa vzdávam.
,,Prišiel som vás len zavolať na obed."
,,V poriadku. Necháme ich tu oci, nech sa porozprávajú," veselo zapišťala a utekala dnu.
Oco zmorene vstal a pýtal si moje pomocné rameno.
,,Len 15 minút sa s ňou hrám a mám toho dosť. Obdivujem tvoju matku Alex," zafunel.
Zasmial som sa a odvliekol ho do domu. Posadali sme si za stôl a naložili si. Pomaly sme začali jesť.
,,Ako bolo v škole?" spýtala sa mama.
,,Dnes som dostala jednotku z matematiky. Bolo to ľahké," pochválila sa Sofia.
,,Šikulka moja malá. A ty Alex?"
,,Všetko v pohodičke..." zamrmlal som s plnými ústami.
,,Aké máš dnes plány?" dobiedzala ďalej.
,,Dnes je u Mishel párty. S partiou tam na chvíľu skočíme."
,,Dúfam že sa zas neopijete ako minule," pripomenula mi.
Tak za toto som ja vážne nemohol. Primiešali mi do drinku nejaký silnejší alkohol.
,,Hej neboj mami."
,,Môžem ísť aj ja?" zapojil sa krpec.
,,Nie miláčik. S ocom si zahráme nejakú hru dobre?" pohladkala ju po vlasoch.
Vstal som.
,,Kam si sa vybral?" opýtal sa oco.
,,Pozri, sú tri hodiny. Kým sa osprchujem, oblečiem a pozriem porno.. Chvíľu to potrvá."
,,Ako sa to vyjadruješ!" okríkla ma mama.
,,Čo je to porno?" spýtala sa Sofia.
,,Tak braček. Vysvetli jej to," oborili sa na mňa rodičia.
Vzdychol som si.
,,Je to také fajn video kde sa teta hrá s ujom. Alebo naopak."
,,Môžem si ho pozrieť?"
,,Nie, keď budeš staršia," žmurkol som na mňu.
Uspokojila sa s mojou odpoveďou a ďalej sa venovala obedu. Rodičia sa stále na mňa mračili. Poslal som im vzdušnú pusu a vybral sa do izby.
Takže... Je tu nový príbeh. Dúfam že sa bude páčiť. Začiatok možno nie je taký zaujímavý ale počkajte si :D samozrejme "hviezdička" poteší a aj ten komentárik. :D
YOU ARE READING
My Demon
FantasyAlex má svoju povesť zlého chlapca. Baby po ňom vážne idú, čiže má z čoho vyberať. Ale čo sa stane potom, mu celý život zmení. Je zvyknutý, že sa mu baby podriaďujú ale čo keď stretne seberovnú a nezaujatú? A navyše démonku...