2.

132 13 7
                                    

Pustil som si nahlas hudbu a povyzliekal sa. Vhupol (:D) som do sprchy a pustil vlažnú vodu. Namydlil som si telo a začal spievať spolu so spevákom. Vrtel som zadkom do rytmu. Baví ma to proste. Keď som skončil, uterák som si obmotal okolo bokov a vrátil sa do izby. Otvoril som obrovskú skriňu. Priznávam, mám viac vecí ako nejaká ženská ale... Neprekáža mi to.
Obliekol som sa (hore) a skontroloval v zrkadle.

,,Fešák ako vždy," počul som za sebou mamin hlas.

Usmial som sa na ňu. Moje zelené oči som zdedil po nej. Všetci hovoria že sú niečim výnimočné.
Naznačila mi aby som si sadol na posteľ. Poslúchol som. Vzdychla si a skočila ku mne. Pohladila ma po vlasoch. Nechápal som čo to malo znamenať.

,,Čoskoro budeš mať 19," vyšlo z nej nakoniec.

,,Ehm mami... Ja viem."

Stále sa mi pozerala niekde na ucho. Bolo to divné.

,,Tvoj život sa zmení," povedala zrazu chladným tónom.

,,Ako to myslíš?"

,,Ja.... Nemôžem ti to povedať," posmutnela.

Vzal som si jej bradu medzi palec a ukazovák. Ponoril som sa do jej očí a snažil sa niečo z nich vyčítať. Bol v nich iba smútok a strach. Vytrhla sa mi a vstala.

,,Už bude 7. Mal by si vyraziť," povedala čo najrýchlejšie a zdúchla z mojej izby.

Do vreciek na nohaviciach som hodil mobil, kľúče a peňaženku. Zliezol som po schodoch. Obul som sa a oznámil rodinke že odchádzam.

,,Zabav sa!" zakričal na mňa oco.

,,Ale s mierou!" ozvala sa aj mama.

,,A niečo mi prines!" počul som aj krpca.

Usmial som sa a otvoril dvere. Pred bránou ma už čakali chalani v poriadnom aute.

Nastúpil som

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nastúpil som. Boli sme tu všetci piati. Josh šoféroval.

,,Tak čo bráško. Kondómiky sú?" rýpol si hneď do mňa.

,,Až jeden," uchechtol som sa.

,,Kruté..."

Na to na mňa hodili asi tri krabičky.

,,Diky chlapci... Vedel som že sa môžem na vás spoľahnúť."

Autom sa rozľahol smiech a my sme konečne vyrazili. Celou cestou sme sa zabávali. Nechýbala hlasná hudba a cigarety.
Konečne sme sa ocitli pred jej domom. Viac menej obyčajný dvoj-poschoďák. Vystúpili sme a hneď sa na nás usmialo pár báb. Tak toto bude zaujímavý večer...
Vkročili sme dnu kde bola párty v plnom prúde. Ľudia sa bavili a tancovali. A vtedy som ju zbadal. V strede obývačky tancovala riadna baba. Zadok mala úžastný. Hneď ako som si ju prezeral, sa na mňa otočila a provokatívne si kusla do spodnej pery. Chcel som ísť za mňou ale začul som ten pisklavý hlas.

,,Jeeej Alex...."

Otočil som sa k Mishel a nechal ju nech ma pobozká.

,,Ako vidíš, zábava tu je," pochválila sa trochu pripito.

,,Hej vidím," dal som jej zapravdu.

,,Ideme hore?" spýtala sa potichu tesne pri mojom uchu.

Ja som ale stále nedokázal odthnúť zrak od tej zvláštnej baby. Preto som si ani neuvedil že ma ťahá hore schodmi. Zamkla nás v jej izbe a kľúčik si hodila do výstrihu. Stčila do mňa a ja som sa zvalil na postel. Vyzliekla mi nohavice spolu s boxerkami. Pomaly mi ho začala fajčiť. Chvíľu som ju nechal nech sa potrápi. Ale potom som si zaboril ruku do jej vlasov a udával si vlastné tempo. Ako vždy, nebránila sa. Urobil som sa jej do úst a ona to poslušne spapala. Chcela na mňa vyliezť ale vyšmykol som sa jej. Pretočil som ju a hľadal kľúčik v jej výstrihu. Myslela si že sa hrám s jej malými kozami. Aspoň trochu rozkoše dnes zažije. Nakoniec som ho našiel a poobliekal sa. Zasunul som kľúčik a odomkol.

,,Kam ideš?" spýtala sa zhrozene.

,,Ehm... Baviť sa," zamumlal som a už ma nebolo.

Zišiel som dole a pohľadom po nej pátral. Nakoniec som ju znova našiel na tanečnom parkete. Podišiel som k nej zozadu. Objal som ju okolo bokov a pritisol si jej zadoček na svoj rozkrok. Hýbala sa zmyselne a bez zábran. Chvíľu sme si tak tancovali keď sa strhol strašný krik a hluk. Pozreli sme sa tým istým smerom. V chodbičke stál nejaký prerastnutý rotvajler. Z papule mu tiekli sliny.

,,Čo to kurva...." nestihol som dopovedať lebo ma niekto schmatol za ruku.

Bola to nejaká mladá baba. Oblečená bola ako slušňáčka.... Čo pre boha teraz chce? Podarilo sa mi odviesť aj moju tanečníčku. Zaviedla nás na dvor. Všetci strašne jačali. Prudko zastala a otočila sa k nám.

,,Prepáčte že sa to musíte dozvedieť takto ale... Kara ty si Alexov démon," prehovorila slušňáčka.

,,Čože som?" ozvala sa.

,,Nie je čas vám to teraz vysvetľovať. Chyťte sa za ruky..." prikázala.

Pozerali sme na ňu ako puk. Vzdychla si a rýchlo spojila naše ruky.

,,Kara, predatav si nejaké miesto ďaleko odtialto. Potom vykročte. Premiestnite sa," zadávala nám rýchlo inštrukcie.

,,Čože sa máme?"

,,Jednoducho urob čo ti hovorím."

Vzdychla si a zatvorila oči. Zdvihla jednu nohu tak som ju napodobnil. Zrazu sa mi pohľad na ten zhon stratil. Na miesto toho som sa ocitol na krásnej pláži...

,,Chápeš to?" zašepkala otázku.

,,Vôbec," uniklo mi.

Tak toto myslela mama tým, že sa mi zmení život?

Nová časť! Ehm.... Trošku rýchlejšie sa rozbehol priebeh udalostí než som mala v pláne. Ale nevadí. Budem rada ak to niekoho bude baviť čítať lebo zatiaľ som voči tomuto príbehu skeptická. :D taaaaak ale DAKUJEM že to čítate ( nie nezabudla som tam mäkčeň :D)

A samozrejme ďakujem jednej osobe čo mi opravila moje úžastné chyby. Ona vie... :D

Tak čuste a užívajte si dník :D ^^

My Demon Where stories live. Discover now