10.

53 6 2
                                    

Nahnevane som prebodol Marka pohľadom. Bol z nej úplne mimo! Znechutene som odstrčil to dievča z môjho kolena a treskol som päsťou o stôl. Chalani sa na mne náramne bavili.

,,Vypadnite do piče," zahundral som a vstal.

Nemal som najmenšiu chuť sa s nimi rozprávať. Namieril som si to rovno do chatky. Keď som pri nej už stál, zbadal som Marka ako sa nenápadne vkráda do Karinej izby. Ten hajzel....
Rozbehol som sa za ním. Keď ma zbadal, začal utekať. Beží docela rýchlo ale na mňa nemá. Čoskoro som ho zdrapil a pritlačil o stenu. Vyplašene sa na mňa pozeral a čakal čo urobím.

,,Ty malý zmrd! Lezieš mi za ženskou?"

,,Nie je tvoja!"

Zarazil som sa. Mal pravdu. Prečo ma to tak serie? Malo by mi to byť u riti, nech ju ošuká aj Kakaši. (Saraah :D)
Nakoniec som ho pustil. Porazene som sa rukami oprel o zábradlie.

,,Chcel si s ňou šukať?" spýtal som sa.

,,Eh...."

,,Kurva, odpovedaj normálne!" nahnevane som sa k nemu otočil.

,,Áno..."

,,Dnes ju budem mať ja a potom si rob čo chceš," rozhodol som.

Namieril som si to rovno za ňou. Potichu som otvoril dvere. Bola na posteli, otočená k oknu. Rukami sa podopierala o parapetu a zadok mala krásne natrčený rovno na mňa. Neváhal som a pristúpil k posteli. Postavil som sa k jej zadku a poriadne ho chytil.
Začala ním hýbať hore a dolu. Aaach...

,,Tak si nakoniec prišiel?" spýtala sa.

Neodpovedal som. Chcem si s ňou užiť a nie riešiť s kým sa práve chcela vyspať . Kamarát mi už pekne stál tak som si rozopol nohavice. Pomaly som jej stiahol kraťasky. Vôbec sa nebráni. Je mi z nej zle. Vrazil som ho do nej, až vykríkla. Vyšukám z nej dušu....

Celú dobu bolo počuť len jej vzdychy. So mňou to ale nič nerobilo. Neskutočne sa mi zhnusila. Keď som cítil že už bude, vytiahol som ho a nechal ju tak. Keď si to konečne uvedomila, otočila sa a prebodla ma pohľadom. Žiadne prekvapené reakcie neprichádzali.

,,Takže si to v pohode užiješ s hocikým?" vyletelo zo mňa.

Prvýkrát čo som na ňu kričal. Nedokázal som sa ovládať.

,,Je mi jedno čo si o mne myslíš..."

,,Vážne?! Ale nemalo by! Pretože tu o tebe všetci hovoria ako o kurve!"

,,Drž hubu! Nič o tom nevieš!" kričala aj ona.

,,A o čom presne? Že dáš každému? Ani si si neoverila kto ťa práve šuká!"

,,Pretože som vedela že si to ty!"

Už plakala. Slzy na jej tvári boli pre mňa utrpením. Ale v ušiach mi doznievali jej slová.

,,Čože?"

Povzdychla si.

,,Cítim ťa. Viem kde si, čo robíš..."

Ostal som na ňu obarene hľadieť.

,,To ti mám ako veriť?"

Pozrela na mňa svojimi uplakanými očami ktoré sa zmenili na nenávistné v momente, ako som vyslovil túto vetu.

,,Vypadni..... VYPADNI!!!" 

Postavila sa a začala ma udierať do hrude. Nič som necítil. Aj keď je Démon, v tejto chvíly mala silu ako bábätko. Po 10 minútach už stratila silu úplne. Oprela si čelo o moju hruď.

,,Nenávidím ťa..." šepkala.

Bola úplne spotená a uplakaná. Od vyčerpania až zaspávala na nohách. Vzal som ju na ruky a preniesol do postele. Ako ležala, pritúlila sa ku mne a znemožnila mi odísť. Tak som si teda k nej ľahol. Spokojne na mne odfukovala kým som ju hladil po mokrých vlasoch.

,,Milujem ťa..."

Nepočutelné a pri tom to zasiahlo celú miestnosť. Rozprávala zo spánku a predsa som vedel že to hovorí mne. Obmäkkčilo mi to srdce a príjemne zohrialo. Schoval som ju do svojho náručia a pobozkal na čelo.

,,Milujem ťa," zopakoval som jej slová a zaspal.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 06, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My Demon Where stories live. Discover now