Som vo svojej chatke a čumím do skrine. Čo si oblečiem? Som horší než nejaká ženská. Uškrniem sa a oblečiem si aspoň boxerky. Pre istotu. A v tom sa v mojej izbe objaví Kara. Je iba vo veľkom tričku ktoré jej siahá po kolená. Keď ma zbadá, bleskovo sa otočí.
,,Mám doživotnú traumu," vyhlási.
,,Ale ale. Priznaj sa že ten pohľad ťa vzrušil," podpichol som ju.
,,Jasné, ako keď vegetarián uvidí šalát," vráti mi to.
Uchechtnem sa.
,,Čo si to potrebovala?"
,,Iba si požičať šampón. Žiadny mi nepriniesli."
,,Je v kúpeľni," kývol som k dverám ale keďže bola otočená, ma nevidela.
,,Dik," otočila sa a vbehla mi do kúpeľne.
Zamkla sa.
,,Nie že mi to tam zašpiníš!" zrúkol som.
,,A čím prosím ťa?" snažila sa prekričať vodu.
,,Neviem neviem kto tu má krámy!"
,,Choď do riti Alex!"
Rozrehotal som sa. Nakoniec to vzdám a hodím na seba čierne rifle a biele tričko. Klasika. Obujem si červené tenisky a šup pred zrkadlo. Prehrabnem si vlasy. Hotovo.
Počujem šťuknutie. Dvere sa otvoria a výjde z nich zamračená princezná. Cítim z nej svoju vôňu. Zaujímavý pocit. Ale jedno pozitívum na tom je. Je oblečená (obrázok hore ;) Prehrabla si vlasy a prebodla ma tými svojimi očami.,,Môžme ísť," šepla.
,,Ehm... Jasné," zakoktal som.
Natiahla ku mne ruku ktorú som prijal. Premiestnila nás k tým dvom.
,,Jeeej už sme chceli ísť za vami," privítala nás Luraz.
,,Ušetrili sme vám námahu. Tak poďme," zamumlala Kara.
Sasha jej ukázala obrázok nejakého baru.
,,Tu sa stretneme," zadala rozkaz.
Na to sa chytila svojej Démonky a zmizli. Pozrel som sa na Karu. Prevrátila očami a už sme zdúchli aj my.
Hrala hlasná hudba. Ľudia boli v tanečnej nálade ale niektorí sa uchýlili k baru. Porozhliadol som sa po nejakej obeti. A aj som ju našiel. Vysoká blondína s pekným zadkom. Niečo pre mňa. Pozrel som sa na miesto kde stála Kara ale tá tam už nebola. Nie je malá, hádam sa nestratí. Vybral som sa za tou blondínou. Bola v sprievode svojich "kamošiek".,,Nazdar," pozdravil som ju a nahodil svoj zvodný úškrn.
Baby mi na to vždy skočili.
,,Ahoj krásavec," pokúsala sa do spodnej pery a premerala si ma pohľadom.
,,Žiadny mužský sprievod?" pokračoval som.
Jednou rukou som si ju pritiahol bližšie k sebe.
,,Nie, som na love," zapriadla mi pri uchu.
,,Čo tak byť teraz mojou korisťou?"
,,Je mi potešením."
Na to ma už ťahala k WC-kam. Zamkla nás v kabínke a kvalitne ma vyfajčila. Nasadila mi kondóm a ostatnú prácu nechala na mne. Ako chceš cicuška. Pritlačil som ju o stenu a mierne podvihol jej nohu tak, aby som mal dosť priestoru. Bez varovania som jej ho tam vrazil. Šukal som ju tvrdo a nekompromisne. Po lícach jej tiekli slzy ale bolo vidieť že sa jej to páči. Urobila sa a ja hneď za ňou. Obliekol som sa a nechal ju tam nech sa trochu pozbiera. Nenápadne som sa vykradol a namieril si to k baru.
,,Jedného Jacka," povedal som barmanovi a ten len prikývol.
Kopol som do seba pohárik a čakal na svoju blondínu. A vtedy som ju zbadal. Stála uprostred tancujúceho davu. Vyčnievala z neho svojou jedinečnosťou. Tancovala chvíľu sama ale potom sa k nej pridal nejaký chlapček. Prišiel mi strašne nadržaný. Ako keby ešte nemal sex a naivne dúfal že ho odpaní.
,,Bol si úžastný," počul som tesne vedľa seba ten melodický hlas.
Prestal som sa pozerať na Karu.
,,Viem. Poď si radšej zatancovať," navrhol som.
Zobral som ju za ruku a ťahal na parket. Postavil som sa tak aby ma videla aj Kara. Začal som sa hýbať do rytmu. Pocítil som Karin pohľad. Keď ma videla s tou blondínou, v očiach sa jej zablyskla.. Žiarlivosť? Ale hneď sa spamätala a otočila sa k chlapcovi zadkom. Obtierala sa ním o jeho rozkrok. Chlapec si ju pekne pripútal k sebe a obchytkával. Chceš hrať hru Kara? Máš ju mať. Chytil som blondínku za zadok a tak si ju pritlačil viac k sebe. Jednu nohu obtočila okolo môjho pásu, tak som nás zatočil. Rukou som prešiel po jej útlom drieku až k prsiam. Pohľad mi padol znova na Karu. Tá sršala hnevom. Otočila sa a rytmicky skĺzla popri jeho tele do drepu. Nohy mala od seba a tvár pri jeho rozkroku. Štetka... Vyskočila na nohy a pobozkala ho. Ten jej začal šmátrať rukou medzi nohami. Chcela ho odstrčiť ale bol silnejší. Záchranná akcia. Pribehol som k nim, oddelil ich a mladíkovi poriadne vrazil. Zvalil sa na zem ako hnilá hruška.
,,Čo to kurva robíš?!" skríkla po mne Kara.
,,Ja čo robím? Veď ťa chcel verejne prefiknúť tu na parkete!" snažil som sa prekričať hudbu.
Nahnevane dupla nohou a odpochodovala preč. Šiel som za ňou. Vyšla von z baru a nahnevane cupkala po parkovisku.
,,Kara počkaj!" zakričal som na ňu.
Otočila sa a prepálila moje oči tými svojimi.
,,Kam ideš?"
,,Čo ťa do toho?" vyštekla nahnevane a založila si ruky na prsiach.
Mal som na ne super výhľad. Má ich dokonalé.
,,Nemám ako sa dostať domov."
Rozhodila rukami.
,,Len na to som ti dobrá že?"
,,A načo iné?"
,,Vieš čo? Choď si za svojou pipkou. Už ťa určite znova čaká na hajzly aby ste si dali druhé kolo."
Vyvalil som na ňu oči. Ten sex bol až tak nápadný?
,,Žiarliš..." zašepkal som.
Zasmiala sa. Ale neúprimne.
,,Si mimo chlapče..."
,,Len si to pekne priznaj. Žiarliš že som sa s ňou vyspal."
,,Nežiarlim!"
,,Ale áno."
,,Nie!"
,,Án..." nestihol som to dopovedať, lebo spojila naše pery.
Keď som sa prebral, začal som jej bozky oplácať. Bola to vášnivá vojna. Bozkáva sa úžastne. Jej studené pery príjemne chladili tie moje. Objal som ju okolo pásu a pritlačil k sebe. Prstami sa zaborila do mojich vlasov. Vyhupol som si ju a ona si hneď obtočila nohy okolo mojich bokov. Pridržiaval som si ju za zadok.
,,Prenes.... Nás.... Niekam," mumlal som cez naše bozky.
Na to sme sa ocitli v nejakom luxusnom apartmáne. Pohľad mi padol na obrovskú posteľ. Namieril som si to rovno k nej. Zhodil som ju na ňu a vyzliekol. Obzrel som si tú krásu. Opálená pokožka kontrastovala s bielou plachtou. Viac mi ale nedovolila sa na ňu pozerať. Zdrapla ma za tričko a znova spojila naše pery. Rozopla mi nohavice a nohami ich dala dole. V sexe je asi ako doma. To isté urobila aj s boxerkami. Vyvliekol som sa z trička a nasadil kondóm. Vrazil som ho do nej a ona zavzdychala slasťou. Nikdy som nechápal ako sa niekto môže urobiť zo vzdychov toho druhého. Teraz to už viem. Mal som čo robiť aby som to nevypustil skôr, než sa ona urobí. Telo sa jej začalo príjemne triasť. Nahmatala plachtu a zaryla sa do nej prstami. Podvihla panvu a s mojim menom na perách sa urobila. Dvakrát som sa do nej ešte zasunul a urobil sa aj ja. Vyčerpane som sa vedľa nej zvalil. Po chvíli sa ku mne pritúlila a zaspali sme.
Sexík =D
Neplánovala som to tak skoro ale nevadí.
Ďakujem za "hviezdičky" :)
Užívajte dník...
YOU ARE READING
My Demon
FantasyAlex má svoju povesť zlého chlapca. Baby po ňom vážne idú, čiže má z čoho vyberať. Ale čo sa stane potom, mu celý život zmení. Je zvyknutý, že sa mu baby podriaďujú ale čo keď stretne seberovnú a nezaujatú? A navyše démonku...