Prefață

632 73 12
                                    


"Sper că nu m-ai uitat...Am greșit când ți-am spus acele lucruri, totuși sper că ești bine.Am încercat să te salvez, știu că m-am purtat mizerabil cu tine.Poți spune că sunt un gunoi...Îți scriu pentru că îmi este mai ușor, îmi pot exprima sentimentele.Știi...tu ești acolo, la spital iar eu stau singur la lac...îmi lipsești, chiar foarte mult.Atunci când cântai singur crezând că nimeni nu te vedea, mereu eram ascuns pentru a te asculta.Acum...nu mai am pe cine asculta.Gustul buzelor tale iar mirosul tău dulceag mi-au rămas întiparite în minte.Ești ca un drog pentru mine.
Chicotul tău și simplele tale gesturi...ești adorabil, nu pot să mint.
Ai plâns?Știu, ai dezamăgit multă lume.Ai făcut-o pentru că mă iubești?Eu am făcut-o.
Toată lumea știe că extremele se atrag, nu?Doi oameni diferiți care se urăsc, dar totuși se iubesc.
Nu vreau să cred că ești la spital din vina mea, ar durea prea tare.
Am vrut să îți aduc ceva...dar prietenul tău era acolo.Nu voiam să ne batem, știi cât de capricios sunt.
Mai întrebat atunci...'Ce înseamnă iubirea pentru tine,Transparentule?', nu ți-am răspuns.
Pentru mine, la început... iubirea avea aceași definiție ca cea din dicționar.Un sentiment de afecțiune față de o persoană, atât.Nu am simțit-o niciodată, dar după ce te-am privit în ochi definiția iubirii s-a schimbat pentru mine.
Definiția mea pentru iubire ești tu, Jungkook."
-Al tău Transparent.

Please Don't Fall | yoonkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum