9.) krigen (1)

31 4 3
                                    

Rafik pov.

Hun kjempet mot killer croc mens kula hang rundt livet hennes "angrip" ropte rotte folka "å nei da!" Brølte Dargos og spytta ut flammer fra munnen, alle rotte personene lå døde på gulvet og huset stod i fyr og flamme, alt jeg kunne gjøre var og se på... Jeg prøvde og hjelpe Samira men av eller annen grunn klarte jeg ikke og gjøre noen ting "Samira kast kule hit!" Ropte jeg til henne, den fire meter høye sikelsen tok et stramt kvele tak rundt halsen til Samira og kasta henne mot meg, Dargos tok henne i mot "kula!" Ropte samira ned til meg og så mot killer croc, tre skygge drager fløy forbi meg og mot killer croc

Det så ut som at de lekte med han og små dyttet på han, dragene var 2-3 meter høyere enn han, "arggg!!" Knurra en stemme inne i midten av ringen der dragene stod, man kunne høre en mørk hvisking i lufta og det hørtes ut som fem eller ti hviska i m...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Det så ut som at de lekte med han og små dyttet på han, dragene var 2-3 meter høyere enn han, "arggg!!" Knurra en stemme inne i midten av ringen der dragene stod, man kunne høre en mørk hvisking i lufta og det hørtes ut som fem eller ti hviska i munnen på hverandre, jeg så opp på samira og fant henne se mot killer croc med et dødelig blikk, øynene hennes var ikke lenger måneskinn farget de var knall røde og blod rant ut av øyene hennes, hun var ikke min datter lenger.... Hun var djevelens datter..

Samira pov.

Ja du kan si at jeg forandra øye farge og gråt blod, men sånn er jeg min biologiske far var ikke rafik, nei langt ifra det var Lucifer som var min biologiske far og min biologiske mor, hun ville drepe meg... Og er nå tilbake til helvete.. Alt dette som mamma gjorde mot rafik var bare for og få meg til og tro at jeg ikke var farlig men her er saken jeg er den mest kraftfulle personen i hele verden det er derfor enkelte folk prøver og drepe meg nettopp fordi vis jeg dør så får den personen som drepte meg alle kreftene og enda mere!.. Det er derfor mamma ble sammen med rafik en liten stund for at han skulle beskytte meg, fordi mamma var redd for at henne ville være den som kunne ha drept meg..

"Himmelens kjempere reis dere og Sloss med meg!" Ropte rafik og så mot meg "jeg viste at dette ville skje" ropte rafik opp til meg, det var som at jeg så meg selv i tredje person og kroppen min var tatt over av en slaks demon "så bra jeg har venta på detta" svarte jeg, jeg så på meg selv, jeg hadde røde øyer og blod som rant ut av dem og blod flekker på hele kroppen og kjolen min, vent nå litt, jeg bruker aldri kjoler!!... Jeg så helt jæveli ut! Hvem i helvete er henne?! Jeg var plutselig trukket tilbake til kroppen min "du vet hva mamma sa til deg rafik når dere ble sammen beskytt datteren min rafik, versåsnill, husker du det rafik?" Spurte jeg, rafik nikket kort "jeg husker også at henne sa at dette ville skje dersom killer croc kom!" Sa rafik opp til meg, alt stoppet opp en stund og plutselig kunne jeg se hvem som hadde tatt over kroppen min hun var ca. 1,60 høy og ganske tynn håret var langt og slitt og hun brukt en hvit kjole, "samira!!" Sa jenta i en mørk og gurglende tone som om hun hadde blod i kjeften "hvem er du?" Spurte jeg "Isabel" sa jenta "hva vil du med meg?!" Spurte jeg engang til "jeg ønsker bare og knuse den kula sa henne og pekte ned på killer croc som stod og holdt kula som et trofé, alle var fryst til is "hvorfor det?" Spurte jeg henne på nytt "for da slipper vi denne krigen og helvete tar over hele verden!" Ropte henne og ledde en ondskapsfull latter "du gjør meg kvalm!" Ropte jeg til henne og skjøt en is kule mot henne som traff henne i den ene beinet, beinet ble straks fryst til is og Isabel begynte og synke ned mot bakken jeg fulgte etter "jeg har kanskje ikke like mye krefter som deg eller er like kraftfull... Men jeg har kontroll over kroppen din!" Sa Isabel og tok opp peke fingeren til halsen sin og snitta en liten del av den "NEI!!! Pliss ikke" rakk jeg og si før vi kom tilbake til virkeligheten.

Hvem er jeg?Where stories live. Discover now