Bölüm-5

105 11 1
                                    

MM: Black

Ne....Neredeyim? Ne oluyor... En son neredeydim... Janna, Aaron, Lucian beraber bir şey yapıyorduk... Bir oyun oynuyorduk sonrası bulanık. Kafamı kaldırıp etrafıma bakındığımda bir tür klise gibi bir yerde olduğumu fark ettim. Ama işin garip yanı her taraf kuru kafalarla kaplıydı yerde de siyah bir sis vardı. Sis o kadar yoğundu ki ayaklarımı göremiyordum.

Sonra ayaklarıma bir şeyin değdiği gibi hemen ayaklarımı çektim ama çoktan bulaşmıştı artık neyse. Böyle yapış yapıştı çok iğrenç bir hissi vardı. Sonra tıslama sesi gibi bir ses duydum. Ardından sisin altından bir şey yukarı doğru çıkmaya başladı ardından o şeyi gördüm dev gibi bir şeydi en az 5 metre boyu vardı eriyormuş gibi duruyordu aynı zamanda siyah ve yapış yapış duruyordu -hani şu örümcek adamdaki venom gibi- ve gözleri fosforlu yeşildi ardından dilini çıkarıp tısladı.

''Hoş geldin değerlim. Seni uzun zamandır bekliyordum.''açıkçası biraz tırsmıştım ''Ne demek istiyorsun? Sen kimsin!?''

''Ben kötülüğün temsilcisiyim değerlim, ve artık bu dünyadaki gereksizleri yok etmemiz gerekiyor kısacası sen benim en önemli piyonumsun'' ardından gülümseyince üzerime bir titreme geldi bu kadar çabuk konuya deyinmesi de dahada ürkütmüştü beni  ''Bu dünyada hiç bir şey gereksiz değildir her şeyin bir yeri vardır!'' bu cesaretin kaynağını biran önce öğrenmem gerek diye kendime not aldım...

''Zaten bunu sana soran yok değerlim? Seni ele geçirmek için geleceğim, ve her zaman istediğimi alırım'' bu şey artık beni gerçekten korkutmaya başlamıştı ''Benim ismim Pluton. Yunan mitolojisinden de bilirsin belki çoğu yerde cehennemin efendisi olarak bilinir. Ama bu dünyada beni kötülüğün temsilcisi olarak bilirler. Çok yakında görüşeceğiz değerlim.''

Sonra birden bazı sesler gelmeye başladı tam kestiremiyordum ama sanırım ismimi söylüyorlardı

''Kaitlyn!!! Uyansana!'' sonra aniden başıma soğuk su döküldüğü gibi aniden kalktım, biraz nefesim düzeldikten sonra

''Ne kadardır böyleyim?''dedim gözlerimi kırpıştırarak

''2 dakika oldu bir anda ayrılınca endişelendik sana seslendiğimizde duymadığın için arkandan geldim ama böyle baygın bulunca paniklediğim içi diğerlerini çağırdım.'' evet şimdi her şeyi hatırladım en son doğruluk mı cesaretlik mi oynuyorduk. Ardından gördüğüm kabusu hatırladım. Yüzüme öyle bir ifade gelmiş olmalı ki Janna hemen endişelenip ''Kaitlyn, iyi misin?''diye sordu kısaca başımı salladıktan sonra

''Bu kadar mayışık olduğunu bilseydik hiç oynamazdık daha iyi'' diyen Aaron'a ters bir bakış attıktan sonra ''Önemli bir şey yok sorun değil sadece biraz dinlenmeye ihtiyacım var'' onlarda yorulmuş olmalılar ki itiraz etmediler ve herkes kendi odasına geçti.  Tamamen saçımı biraz kuruttuktan sonra Janna 

''Bana her şeyi söyleyebilirsin biliyorsun değil mi?''

''Evet.'' aslında en kısa sürede bu başımdan geçenleri birine anlatmak iyi olabilir diye düşünüyorum çünkü birinin desteği hiç fena olmaz.

''Çünkü bir sırrın varmış gibi hissediyorum.'' sonra hemen panikleyip ''Yani şey söylemek istersen tabi ama bazenleri bir arkadaşın desteği çok işe yarayabilir.'' son sözleri biraz durgundu sonra kendini toparlayarak tekrar gülümsedi ve ''İyi geceler Kaitlyn'' dedi

''İyi geceler Janna'' umarım bu defa daha iyi uyuyabilirim.

***

Evet dün akşam üzerime soğuk su döktükleri ve pencere açık olduğu için bugün üşütmüştüm aman ne hoş. Öğlene kadar etrafta dolaştım, ilaçlarımı falan içtim şimdi uyuklama vakti Kaitlyn deyip kendimi yatağa girmek için hazırladım. Bu gün gerçekten sıcak olduğu için pencereyi gene  açık bıraktım. Rüzgar yoktu nede olsa.

Yatakta bir 5-10 dakika uyuklamış olmalıyım ki birden bir sesle irkildim.

''Demek element koruyucusu sensin?'' aklımdan bir sürü soru geçmeye başladı hemen. Bu kim? Nasıl öğrendi? Acaba rüyamdaki şey mi? etrafıma bakınınca kimseyi göremediğim için hayal gördüğümü düşünüp tam uykuya dalacakken birden bir kedi kucağıma zıplayıp ''Memnun oldum ben Black'' gözlerimi çok pörtletmiş olmalıyım ki kedi korkup ''İyi misiniz efendim?'' dedi Black'ın çok güzel siyah bir kürkü vardı gözleri de 2 ayrı renkteydi biri sarının tonlarıyken diğer gözü açık maviydi

''Sen konuşabiliyor musun?''

''Yani evet ama kendi dilimde konuşuyorum. Sana söylemedi mi?'' sanırım tilkiyi kastediyordu

''Neyi?'' Black derin bir nefes alıp

''Sen element koruyucusu olduğun için dünyayla, hayvanlarla birleştin. Herhangi bir hayvanın ne dediğini anlayabilirsin veya güçlerini biraz daha geliştirirsen bir hayvana dönüşebilirsin.'' ciddi olup olmadığını anlamak için birazcık gözlerimi kıstım ''Hayal mi görüyorum yoksa sen ciddi misin?''

''Evet kesinlikle ciddiyim!Ah sana öğretmem gereken çok şey var! Tabi eğer beni seçersen''

''Nasıl yani seni seçersem?'' kaşlarını çatarak artık kediler ne kadar çatabiliyorsa işte ''Cidden sana hiç bir şeyi söylemediler mi?Aslında büyük ihtimalle bugün söylemeyi düşünüyorlardır. Her neyse görüyorum ki ben hepsinden önce davranmışım senin sadece içimizden birini seçmen gerek o kişide eğitmenin gibi sana yardım edecek. Bu iş için seçilmek isteyen hayvanlarda çocukluklarından beri bu tür işleri öğrenirler mesela ben element koruyucuları hakkında neredeyse her şeyi bilirim''

''Neredeyse her şeyi. Ben ise güçler hakkındaki her şeyi bilirim'' pencereye tekrar baktığımda bir tane daha kedi vardı acaba daha ne kadar sürecekti bu? Bu kedi beyaz kürklüydü gözlerinden biri açık yeşil diğeri ise koyu yeşildi ''Hey konuşmamızı bölüyorsun Max!'' 

''Daha fazla bir şey konuşmamışsınız, yoksa çoktan seni seçerdi. İzninizle efendim ben Max. Bizden sonrada çok fazla kişi buraya gelecek o yüzden hemen bir tercih yapmanızı rica edeceğim. Ben element koruyucusunun elementlerin hakkında ki her şeyi bilirim.'' biri element koruyucusu hakkında bilgili diğeri elementimi kontrol etmeme yardım edecek türden bilgileri var hm...

''Şey bir soru soracağım peki 2 kişiyi birden seçebilir miyim?'' Black önce davranıp

''Evet.'' dediğinde kararımda kesinleşip

''O zaman ben ikinizi seçmek istiyorum çünkü biriniz element koruyucuları hakkında bilgili diğeriniz ise elementimi yönetmeme yardım edecek türden bilgileri var'' ikisi memnun olmuş gibi aynı anda

''Derslere ne zaman başlamayı düşünüyorsunuz?'' dediğinde birbirlerine dönüp ters bir bakış attıktan sonra önlerine tekrar döndüler.

''Onu siz ayarlayın benim şu anda çok uykum var birazcık uyumam gerek..'' dedim mayışık bir şekilde sonra Black çok önemli bir şeyi unutuyormuş gibi panikle ''Gördüğünüz her rüyayı bize anlatmanı istiyoruz tamam mı efendim?''

''Bunda bu kadar önemli ne var ki?'' Black sanki birinin duymasından korkuyormuş gibi fısıldayarak ''Eğer o  geri dönerse ilk sizinle iletişim kuracaktır.'' dedikten sonrasını fazla dinlemeden uykuma daldım.

Element KoruyucusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin