Kıpırdayabiliyordum! Sonunda ama hala uyku halinde gibiydim o karanlık beni ele geçirdikten sonra sadece olanları izleyebilmiştim bu çok korkunçtu uyanıktım ama kıpırdayamıyordum. Bunları düşündükçe bile için fenalaşıyordu. Bu düşünceleri atmak için kafamı salladım ama pek bir yararı olmadı. Etrafıma bakındığımda hala karanlıkta olduğumu fark ettim ama işin garip tarafı etrafta sis vardı, sisten hiçbir şey göremiyordum. Sisi biraz daha inceledikten sonra bir ses duydum, sonra bir farklı ses daha hemen kafamı seslerin geldiği yöne çevirdim ve yavaş yavaş sisin dağıldığını fark ettim. Sis dağıldıkça şekilleri ortaya çıktı. Ne olduklarını ilk önce kestiremedim ama sonradan bunun bir anka ve ejderha olduğunu fark ettim! Ankanın kırmızı, turuncu tüyleri vardı ve aralarında sarı parlak tüyler. Ejderha ise simsiyahtı ve rengi kuyruğuna doğru açık maviye dönüşüyordu kuyruğu ise çatal gibiydi ve parlak mavi gözleri vardı. Büyülenmeden edemedim.
Bana doğru yaklaşmaya başladıklarında bende bir adım geriledim. Onlar bir adım ben bir adım atarken sırtım bir şeye çarptı arkamı döndüğümde bunun bir ayna olduğunu fark ettim biraz geriledim, ama gene bir şeye çarptım bu...bu ejderhaydı önce panikledim ama sonra bana bir şey yapmadığını fark ettim ardından anka ve ejderhanın aynaya baktığını fark ettim bende kafamı çevirince aynada kendimi, ankayı ve ejderhayı gördüm. Nesi anormaldi ki bununda efsaneli yaratıkların ilgisini çekiyordu?
Ardından ayna dalgalanmaya başladı. Cesaretimi topladım ve kendimi aynaya bakmaya zorladım sonra yansımamın değiştiğini fark ettim! Gözlerim birer çizgi halini almış ve kırmızıya dönmüştü saçlarım ise artık kahverengi değil simsiyahtı ejderha hala simsiyahtı ama parlak mavi gözleri benim gibi gözleri kızıla dönmüştü ankanın durumu da farklı değildi tüyleri siyah ve gri olmuş gözleri ise kırmızı. Yansımam
''Beni sonsuza dek aynanın içinde tutamazsın Kaitlyn sonunda özgür kalacağım ve sevdiğin her kezi yok edeceğim'' şok olmuştum gülümsedi ama gülümsemesi çok korkunçtu o kişinin ben olduğum aklıma geldikçe ise daha çok tırsıyordum ''Benden ne istiyorsun!'' gülümsemesi ciddileşip ''Artık bir bedene sahip olmak istiyorum! Gölgen olmaktan bıktım hapis hayatı yaşamaktan bıktım! Ama maalesef sadece tek bir Kaitlyn olabilir. Arkadaşlarımda hapiste yaşamaktan sıkıldılar zaten'' sonra yansıma ejderha kafasını eğdi ve yansımam onun kafasını okşadı.
''Kalan zamanın tadını çıkar onlar seni bulamadan önce seni ele geçireceğim.'' ardından gözlerim karardı ve bayıldım.
***
''Uyanıyor sanırım''
''Kaitlyn bizi duyabiliyor musun?''
''Kaitlyn üzerine su atmamı ister misin?'' hızla doğrularak gözlerimi açtım. Sonra gıcık birinin ''Gördünüz mü beni duyunca hemen uyandı.'' ters bakış fırlatmaya çalıştım ama daha çok gözlerim şaşı gibi olmuştu büyük ihtimalle. Hala rüyamdan dolayı sarsılmıştım. Gerçi artık bu tür şeylerin rüya olup olmadığından emin değildim. Müdür biranda odaya girdi. ''Rahat bırakın kızı dinlenmesi lazım'' bir kere cin gibiydim sadece başım ağrıyordu bide rüyamdan dolayı sarsılmıştım. Bir saniye müdürün ismi neydi ki? ''Şey bakar mısınız? Acaba isminiz neydi?'' yüzünde biranda bir tebessüm belirdi. Aaron bana ciddi misin? Bakışını attıktan sonra müdür ''İsmim James'' dedi. Ve çok zeki olan ben ''James Bond gibi mi?'' diye bu zekice soruyu sordum müdür güldükten sonra yüzünde samimi bir gülümseme belirdi
''Dinlenmen lazım.'' ardından yaklaşıp alnıma dokundu ve sanırım şu günlerde ilk kez rahat ve kabussuz bir rüyaya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Element Koruyucusu
FantasíaKaranlığa karşı savaşıp, kazanmalı bu savaşı! Yoksa karanlığa teslim olacak, bu masum ruh. Duygularını arka planda bırakmalı Karanlığa teslim olmamak için Karanlıktan kaçıyor Ama aslında karanlığın ta kendisi...