Uzundur bölüm gelmiyordu kusura bakmayın :D Multi: Kaitlyn
Element tarihi dersini aslında çok sevmiştim ama bu gün aklım çok doluydu. Seçilmiş kişiye kafa tutmuş sonra hiç umursamamıştım evet ondan güçlüyüm ama... Ben daha güçlerimi tam kontrol edemiyorum ki? Bu soru aklıma takılmış kalmıştı. Janna haklıydı ben daha güçlerimi düzgün kullanamıyordum ama ona kafa tutuyordum. Kimdim ki ben? Ama artık geçmişte kaldı kendimi ezdirmeyecektim! Arkadaşlarımında bu işe karışmasına izin vermeyecektim artık ateş elementime düzgünce hükmedebiliyordum geçen gün ki olaydan sonra kimse benle alayda edemiyordu hatta derste yeni bir şey yapacak mıyım diye beni dikkat kesilerek izliyorlar. Bir kaç gün önce müdür bir duyuru yaptı 1 ay sonra turnuvaların başlayacağını haber verdiğinde herkes çok heyecanlandı.
Tabi bende daha sıkı çalışmaya başladım. Artık ateş elementini kullanmayı değilde teknikler öğrenmeye başladım aynı zamanda da Black beni mavi ateş üzerinde çalıştırıyordu bir-iki kere denedim ama cidden çok zor küçük bir kıvılcım çıkartabiliyorum şimdilik. Mavi ateş insanı ruhunun derinliklerinden yakıp kötü anılarını ortaya çıkardığından çok güçlüymüş ama tabi bunu kontrol etmek içinde güçlü bir ruha sahip olmak gerekmiş. Mavi ateşi kullanabilen insanlar olduğu için turnuvalarda mavi ateşi kullanmayı düşünüyorum. Gülümsedim onu yeneceğim anı düşünerek oda sanki onu düşündüğümü anlamış gibi bana dönüp gülümsedi ardından da zil çaldı zaten.
***
''Kaitlyn bu gün rahatlaman gerek! Biliyorum turnuvalar için çok çalışmak istiyorsun ama bu gün kesinlikle şehre ineceğiz!'' oflayarak ''İyi tamam!'' diye bağırdım.
Giyindikten sonra Janna'ya ''Şehri tek başıma gezmek istiyorum sakıncası yoksa?''
''Hiççç sakıncası yok zaten benimde kıyafet alışverişi yapmam gerek.''
''Hadi o zaman ben gidiyorum iyi eğlenmeler''
''Sanada!''
----
Binadan çıkıp yokuş aşşağı yolda yürümeye başladım burada arabalar yoktu o yüzden çok sessiz sakindi etraf, zaten havada biraz bozuk olduğu için sokaklar boştu.
Binalar doğa ile bir bütündü ve bu çok hoşuma gitmişti.
''Etrafı dolaşmaya çıkman iyi olmuş kendini eğitimle çok yoruyordun zaten.''
''Max'e katılıyorum kendini çok zorluyorsun'' gözlerimi devirdim neden herkes bunu söylüyordu ki
''Şu ana odaklansak? Bakın dışarıdayım işte?'' ardından ikisi de bir yanımda yürümeye başladı ''Sandığımdan hızlı ilerliyorsun'' gülümsedim sanırım cidden haklıydı biraz dinlenmekten bir zarar gelmezdi. Bir kaç dakika sessizce yürüdük ardından arkamdan bir ses geldi
''Element sahibi bir kahin aynı zamanlarda hayvanlarla konuşabiliyor ilginç...'' hızla arkama döndüm ''Sana çok para vereceklerine karşı eminim.'' dedikten sonra yavaş yavaş bana doğru yürümeye başladı. Black bana '' Kaçalım buradan!'' dediğinde ona en güzel gülümsememi gönderdim ardından önüme döndüm.
''Güzel oldu bende güçlerimi test edecek birini buldum'' ardından atağa geçtim
Yazar tarafından
Kaitlyn hızla adama doğru koşmaya başladı ardından ikili ateş adındaki bir tekniği kullanarak iki ateşi birden adama doğru fırlattı adam ellerini önünde birleştirerek hasarı azda olsa engelledi ardından yumruklarıyla saldırmaya başladı ama neredeyse hepsini ıskaladı evet baya iri yarı bir adamdı ama genede bu küçük kıza yenilmeye niyeti yoktu
''Yapabildiklerin bu kadar mı!'' diye bağırdı, Kaitlyn
''Daha ısınıyorum merak etme'' Kaitlyn en büyük darbesini sona bırakmayı düşünüyordu, eski zamanlardan kalma bir hareket... Kitaplarda bile bu hareket geçmiyordu.
Adam tekrar atağa geçti sağdan gidip sol tarafına güçlü bir yumruk indirmeyi planlıyordu. Planladığı gibi de oldu kız bir kaç adım sendeleyerek yere düştü. Kız kafasını öne eğince adam gülümseyerek arkasındaki ipi alıp kıza yaklaşmaya başladı ama ardından beklemediği bir şey oldu kızın bir gözünden alev çıkmaya başladı ve kafasını kaldırdı. Adama biranda titredi gözleri kırmızıya dönmüştü ve psikopatça sırıtıyordu yanındaki kedilerse ona bağırıyordu ama kız takmıyor gibi duruyordu ayağa kalkıp yavaş yavaş adama doğru yürümeye başladı adamın içindeki ses ise ona kaçması için resmen yalvarıyordu.
Kaitlyn artık kontrolünü kaybetmişti ipleri karanlığa teslim etmişti son darbeyi vurmak için pozisyonunu aldı
Ayaklarının birin öne diğerini arkaya aldı iki elini ortada birleştirdi ve o alevden bir şekil oluşmaya başladı. Bir ejderha şekli ama bu ejderha kırmızıydı bu demek oluyor ki Kaitlyn şuanda kırmızı ateşi kullanıyordu kırmızı ateş normal ateşin 15 katı daha güçlüsüydü eğer ateş seviyen çok yüksekse onun 15 katı oluyordu.
Black ve Max Kaitlyn'e sesleniyordular ama Kaitlyn şu an hiç bir ses duymuyordu elindeki ejderha büyürken onu havaya doğru yolladı ardından ejderha çok yüksek bir sesle kükredi ve adama doğru dalışa geçti adam kaçmaya çalışıyordu ama kıpırdayamıyordu elleri de acıyordu ellerine baktığında alevlerle kelepçelendiğini gördü artık ölüme razıydı ve pes edip başını öne eğdi. Eğer burdan kurtulursa yaptığı bu kötülükleri bırakacaktı.
Ardından ejderha ağzını açarak adamı yuttu adamın her yeri acıyordu ama bir şekilde ölmüyordu ejderha onu alıp uzaklara uçtu ardından adamı uzaktaki bir gölete attı.
Kaitlyn adamı yakalamıştı şimdi tek yapması elini sıkıp onu öldürmesiydi ama bir şey onu engelliyordu biranda yanlış ejderhayı saldığını fark etti bu doğanın ruhu olandı onun karanlığı salması gerekiyordu. İçinden küfretti şimdi kontrolünü iyiliğe veriyordu yavaş yavaş ama buna hiç niyeti yoktu. Etrafta ejderhayı görmüş olanlar gelmişti Annabeth, Janna, Lucian ve bir kaç şehirdeki insan gelmişti.
Annabeth onu görünce aklına biran o ejderhayı onun yaratabileceği gelip korktu ama sonra bu fikri hemen kafasından attı. Kız bir ateş çemberinin ortasında kalmış kendisiyle savaşıyor gibiydi göz rengi sürekli değişiyordu sanki renk seçemiyordu. Ardından etrafındaki çember yok oldu ve Kaitlyn kendisine karşı çok büyük bir ateş tekniği yolladı bunu görenler küçük dilini yutmuşlardı ardından büyük bir patlama meydana geldi ve Kaitlyn yere yığıldı.
Biliyorum bölüm biraz az oldu ama internet sınırlı kusura bakmayın arkadaşlar :P Umarım beğenmişsinizdir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Element Koruyucusu
FantasyKaranlığa karşı savaşıp, kazanmalı bu savaşı! Yoksa karanlığa teslim olacak, bu masum ruh. Duygularını arka planda bırakmalı Karanlığa teslim olmamak için Karanlıktan kaçıyor Ama aslında karanlığın ta kendisi...