Olin just ärganud ja oma hommikuprotseduurid ära teinud, kui ma leidsin uue peokutse facebookist. Otsustasin sinna muidugi minna. Kribasin kähku mõnele sõbrannale ka, et et nad tuleksid ning asusin uut kleiti otsima.
Liiga tavaline. Liiga pidulik. Plekiline. Liiga pikk. Liiga lühike.
Hääl mu peas on nagu julmat valiv, aga siiski ma kuulan teda kogu aeg. Loopisin kleite voodile, kuni mu kätte jäi täpselt see õige- must veidi põlvest kõrgemal lõppev ilma varrukateta kleit, millel osad kohad on veidi läbipaistva riidega õmmeldud.Otsisin sinna juurde veel samat värvi killerid ning tegin korraliku meigi- jumestuskreem, kontuurimine, highlighter, concealer, tugev suitsusilm, lainer, kunstripsmed, kulmud, huulepliiats ja matt huulepulk.
Juuste otstesse tegin lokid ja sidusin oma pruunid veidi üle poole selja ulatuvad kiharad kõrgesse hobusesappa ning asusin teele.
Kurat, pea piiri nüüd! Sa jood koomasse ennast nii! T*ra küll! Oh god, sa nagu kuulad ka vä? Mida helli, plika?
Tänitav hääl käis jälle mulle närvidele, kuid otsustasin seda eirata ning oma tegevust jätkata.
Sõbranned olin juba ammu ära kaotanud.
Asutasin end ühe kuti juurde tantsima ning ajasin talle külje alla. Tantsu lõppedes suundusin leti äärde ning tellisin omale joogi. See joodud, astusin ühe noormehe juurde ning küsisin, kas ta minuga tantsiks.
Peagi suundusimegi tantsuplatsile ja lasime muusikal end juhtida. Suht varsti tundsin enda puusadel kuti käsi ning siis juba kaelal ta sooja hingeõhku. Pöörasin end näoga tema poole ning vaatasin talle silma, mis olid nii kuradi ligitõmbavalt šokolaadipruunid. Uurisin ta näo igat millimeetrit- täiuslikult tihedad kulmud, šokolaadised silmad, täpselt õige suurusega nina, mõnusalt kutsuvad roosakad huuled ja paaripäevane habemetüügas. Lisaks parajalt sassis, aga ülimalt kütkestav pruun pahmakas juukseid ta peas, kuti lihtne outfit- teksad, tennised ja ruuduline särk ning tema meeliülendavalt mõnus maasika-mündi lõhn. Ahmisin vaevumärgatavalt tema lõhna oma ninasõõrmetesse ja saatsin sellele ebamaiselt nägusale olendile oma kõige säravama naeratuse.
Libistasin ka oma käed talle puusadele ning seal me siis õõtsusime-diskomuusikas aeglast tantsu.______________
See osa siis lihtsalt selleks, et saaksite aru, millest ma descriptionis rääkisin ;)
YOU ARE READING
Elu keerdkäigud
Teen FictionArmukolmnurk pole teatavasti hea asi. Eriti, kui kaks nurka on suhtes. Võib-olla üks petab teist, kuigi on lubanud igavest truudust? Võib-olla mitte. Võib-olla tekivad esimesel nurgal tunded hoopis kolmanda vastu? Võib-olla mitte.