I'm baaaack!! Haha kui kauaks?Igatahes. Otsustasin teile üle pika aja osa teha 😂😂
Here we go!
-------------------------------Istusime kõik köögilaua taha tagasi ja jutustasime edasi.
Kui ukse avamist ja sulgemist kuulsin, siis ruttasin esikusse. Tom oli tagasi jõudnud.
Kallistasin teda ja avastasin, et tal polnud poekotti käes.
"Mm, sa pidid poodi minema ju?"
"Aa. Umm. Seda et... Aa, mul jäi rahakott maha," kogeles ta.
Vaatasin meest kulmu kortsutades, aga lõpuks loobusin. Ta niikuinii ei ütle midagi.
Ta pani välisriided nagisse ja võttis jalanõud ära.
Suudlesin Tomi, kuid ta oli kuidagi hajameelne.
"Mis on? Juhtus midagi või?"
"Ah? Aa. Mingid jorsid tulid mölisema, aga õnneks ma jõudsin ennem koju, kui nad midagi teha jõudsid. Ma tegelt mõtlesin, et sa peaksid võibolla emale helistama? Uurima, kuidas tal on?" vahetas mees teemat.
"Maitea, kas mul ta number peas on. Ja kas ta vastu võtab võõrast numbrit," vastasin.
"Kui ei vasta, siis läheme käime seal ära. Sobib sulle?"
"Jajah, muidugi."
Suundusime käsikäes kööki, kus millegi üle naerdi.
"Ou jou mees, jõudsid ka tagasi," pööras Kermo meile tähelepanu.
Tom vaid noogutas.
"Tahad panen kohvi sulle?" küsisin vaikselt mehelt.
"Jaa, võid panna küll. Piimaga ja üks suhkur."
Seni, kui ma Tomi kohvi valmis panin, informeerisid teised meid, millest jutt käib. Selgus, et Cam oli kunagi mingi tüdruku juurest ära jooksnud, kui too oli teda välja kutsunud.
Muigasin ka ja ulatasin Tomile ta tassi.
Istusin Tomi kõrvale vabale kohale ja sulandusin vestlusesse.
Peagi lahkusid järjest kõik.
"Olemegi kahekesi," sosistas Tom mu kõrva ääres, "tahad midagi süüa?"
Noogutasin ning riivasin huultega ta kõrva.
"Ma teen meile midagi, mine vaata telekat või midagi," naeratas mees.
"Ma tahan aidata."
"Palju tahad," naljatles Tom.
"Ja nii ongi. Mis ma teha saan?"
"Viitsid, võta suurem kauss ja vispel?" palus ta.
Asetasin need ta ette ja jäin ootama.
Mees pani kaussi jahu, kakao, suhkru, veidi soola, 3 muna ja piima.
Šokolaadipannkoogid.
"Pane siis vesi keema ja vaata, kapis peaks šokolaadi olema, võta see ka välja."
Tegin, mida vaja ning jälgisin Tomi. Ta oli nii kaunis, kui ta millelegi keskendus.
"Mis?" küsis ta peagi.
"Am, ei midagi, niisama mõtlesin."
Kui pannkoogid valmis, katsime laua ja asusime sööma.
"Mida fakki? Yum, mingi meisterkokk oled vä?" olin ma imestuses.
"Um, need pole ju niiii head. Ja ei, ma ei ole mingi kokk," muigas ta.
Lõpetasin oma viimase pannkoogi ning asetasin nõud kraanikaussi.
"Aitäh, väga maitsev oli. Ma lähen pesema," sõnasin ja tegin mehele põsemusi.
"Olgu, ma tulen varsti järgi," vastas Tom.
Suundusin ülemisele korrusele, et sealt riided võtta ja pesema minna.
Tegin vajalikud toimetused ära ja panin riidesse.Astusin magamistuppa, kus Tom parajasti riideid vahetas. Sammusin mehe juurde ning haarasin ta puusade ümbert kinni.
Ta pööras end ümber ning suunas meid seina äärde, mind vastu seina.
Tom lähenes mulle. Ma sulgesin silmad ja nõjatusin talle lähemale. Mees vaid õrritas. Ta suunas oma huuled mu kaelale ja kõdistas oma paaripäevase habemega mu kaela.
Mees ilmselt jättis paar maasikat sinna. Ta eemaldus ja lükkas parema käega mu juuksesalgu silmade eest ära.
Ta hakkas mind uuesti suudlema, kuid ma otsustasin ise teda veidi kiusata.
Limpsasin korra ta huuli ning haarasin mehe alahuule korraks hammaste vahele. Edasi liikusin ta rangluude juurde, kuhu tegin paar verevalumit.
Vedasin oma huuli õrnalt ta kaela vastas kõrvade juurde. Suudlesin Tomi kõrva ning sasisin kätega ta juukseid.
Eemale tõmbudes naeratasin ning tundsin kohe, kuidas Tomi huuled mind kergelt hellitavad.
Suudlus algas õrnalt, kuid arenes kiiresti tormiliseks ja kirest pakatavast suudluseks. Meie keeled mängisid üksteise suudes peitust.
Mees surus enda keha minu oma vastu ning lõpuks tõstis mind tagumiku alt endale sülle.
Maandusime voodis, mina all. Tom vajus kogu oma keharaskusega mulle peale ning ta huuled tundusid minu omade vastas taevalikult head.
"Ma armastan sind," sosistasin läbi suudluse.
"Mina sind ka."
Ühe järsu liigutusega olin mina peal. Asusin ta kaela kallale (kõlas nagu vampiir vm hahah 😂) ja tegin mõned maasikad juurde.
Me ilavahetus lõppes üksteise kaisus hingeldamisega. Hoidsin oma kätt ta rinnal ja tundsin, kuidas ta süda meeletult taob.
"Ma panen tule kustu, sobib?"
"Jajah, muidugi," mõmisesin.
Mees astus kiirelt voodist välja ning kustutas tule. Tagasi tulles sättis ta meile teki peale ja haaras mind kaissu.
"Head ööd, inglike," sosistas Tom ja asetas oma veidi paistes huuled mu põsele.
"Sullegi," vastasin ning sulgesin silmad.
--------------------
Kutiid! Imeline tunne on tagasi
olla ja uuesti kirjutada.
Loodan, et teile see veidi pikem osa meeldis ja andke teada, mis arvate! :)
BTW, ON OODATA ÜHTE UUT RAAMATUT!! 😉
YOU ARE READING
Elu keerdkäigud
Teen FictionArmukolmnurk pole teatavasti hea asi. Eriti, kui kaks nurka on suhtes. Võib-olla üks petab teist, kuigi on lubanud igavest truudust? Võib-olla mitte. Võib-olla tekivad esimesel nurgal tunded hoopis kolmanda vastu? Võib-olla mitte.