Lõpuks, kui kell sai 15.35, astus uksest sisse eikeegi muu, kui Tom. Jooksin kähku tema juurde ning hüppasin talle kaela ning suudlesin teda. "Kus sa olid?" pärisin eemaldudes. "Käisin korra maal, vanaemal oli abi vaja," kuulsin vastust.
"Tead, kuidas ma igatsesin ja muretsesin?" küsisin talt tõsiselt. "Well, ma arvan, et ikka suht palju." "Gaad, kuidas sa saad nii rahulik olla?" küsisin. "Mh, Cutecumber, vabandust. Kas see hüüdnimi sobib?" küsis mees naerdes. Suudlesin teda veel korra ning liikusime nii elutuppa, kus istus Germo, nohikuprillid peas ning naeris näkku meile.
"Kas ta suutis end tagasi hoida? Sest ma tean, et sa meeldid talle ning ta suht sebib kõigi ja kõigega," küsis Tom vaikselt. "Noh, paar korda pidin häält tõstma ja teda korrale kutsuma, aga muidu oli kõik hästi," ütlesin õpetajaliku häälega.
"Kuule, ma tahaks linna minna. Tuled kaasa?" küsisin Tomi vaadates. Mees raputas vaid pead ning keskendus oma arvutile. "Asoo," sõnasin ning lippasin üles, kus tegin meigi, vahetasin riided ning harjasin juuksed läbi.
Otsisin veel telefoni, rahakoti ning käekoti, kuhu panin eelnevad asjad ja veel salvrätid, huulepulga ning ripsmetuši.
Liikusin alla, kus nüüd istus vaid Tom, tegin mehele kiire musi ning läksin.
Keset linna tuli minu juurde mingi poiss, kes küsis, kas ma olen nõus mängima kivi-paber-kääre ühe kiire suudluse peale. Kaheldes andsin nõusoleku ning küsisin, et millised reeglid on. Nii, kui tema võidab, saab ta suudluse, aga kui mina võidan, siis saan talle bitch slapi lüüa.
Of course tema võitis ning ta saigi oma suudluse, mis venis pikemaks, kui "kiire." Kui pikk üldse on kiire?
Eemaldudes hoidis ta mu puusadest veel kinni ning küsis mu telo numbrit. "Hahah, sa mingi naistemees? Well, ma ei anna sulle oma numbrit, otsi ise välja. Mu nimi on Johanna," ütlesin talle. Sain teada, et tema nimi on Cam. Lihtsalt Cam.
Käisin mõnes poes ning Mäkis ja läksin tagasi koju.
Sisse astudes avastasin esikust 2 paari naiste jalanõusid ning kaks paari meeste jalanõusid+ minu ja Tomi omad. Liikusin häälte järgi kööki, kust leidsin Tomi, Germo, minust veidi vanema tüdruku ning kaks vanemat isikut.
"Oi, tsau Johanna. See on Germo, minu vend, keda sa juba tead, Charlotte, minu õde, kellest ma rääkisin ning mu vanemad Miles ja Anne," tutvustas Tom oma pereliikmeid. "Ema, isa, Char, see on Johanna, minu tüdruksõber," naeratas Tom häbelikult.Tervitasin neid ning nad kõik tulid ja kallistasid mind korraga.
Õhtu möödus Tomi perega rääkides, kringlit süües, kohvi juues ning naerdes.
Vaikselt tikkus uni peale ning ütlesin ,et oli meeldiv tutvuda ja vestelda, aga kahjuks lähen magama, sest olen pikast päevast väsinud. Liikusin üles vannituppa ning otsustasin vanni minna.*Tom*
Mu vanemad hakkasid kohe küsima, et kui vana ta on ja et kuidas me tutvusime. Otsustasin neile natuke valetada ning vastasin: "Ta on 17, me tutvusime rannas, kui ma sõpradega võrku mängisin ning ta tahtis ka mängima tulla." Saatsin Germole sellise pilgu mis ütles, et ta mängiks kaasa. "Oh, ta tundub nii tore ja lahe inimene," sõnas Char. "Ta ongi," vastasin naeratades.
*Samal ajal. Johanna vaatenurk*
Panin vannivee jooksma, võtsin meigi maha ning riided seljast. Viskasin vanni veel ühe Lushi Bath Bombi ning istusin ise sinna.
Peagi kuulsin ukse tagant samme ja siis ukse avamist. Kas Tom saatis juba oma vanemad ära? Mõtisklesin selle üle, kuni vanni astus lühikestes pükstes ilma särgita Germo.
"Jälle sina," pööritasin silmi. "Ei meeldi? Kamoon, su silmist on näha seda rõõmu, mis minu tekkides tuli juh," vastas Germo. Ma teadsin, et selles on mingil määral tõtt, aga ma ei suutnud seda endale tunnistada.
Germo lähenes mulle ning me suudlesime. JÄLLE. Gaad, mitu suudlust ma täna saanud olen? Suudlus kiirenes ning varsti tundsin poisi kohvimaitselist keelt enda suus. Vastasin samaga.
Varsti eemaldusime üksteisest ning Germo näole ilmus lai naeratus, mille saatel ta küsis: "Jap, sa oled hea suudleja. Nagu minagi. Nomh, oli raske siis mulle rõõmu teha?" "Haha, su ego on liiga suur, ümarda see väiksemaks. Ja by the way, Tom on parem," naersin. Germo ei tenud mu lause viimasest osast välja ning tahtis uuesti suudelda, aga ma käskisin tal vannist välja minna ning olla ettevaatlik, et Tom teda ei näeks. Peagi astusin ka mina vannist välja. Panin pidžaama selga ning kuivatasin rätikuga juukseid.
Lasin vannist vee ka välja ning liikusin magamistuppa.
Viskasin end voodile pikali ning uinusin nii.Tundsin, kuidas keegi toas liigub, aga ei teinud sellest välja. Siis pandi tuli kustu ning keegi sättis end voodisse. Tundsin peagi tema kätt endal ümber, kellegi huuli mu juustes. Ja siis kuulsin sosinat: "Ma armastan sind, Cutecumber." Kolm korda võite arvata, kes see oli. Germo? Ei. Jup, Tom :D
Pöörasin end teisele küljele, näoga Tomi vastu ning vastasin talle: "Ja mina armastan sind."Hommikul ärkasin kellegi matsuva musi peale, mis mu otsaesisele langes. Avasin silmad ning Tom naeratas mu näost 5 cm kaugusel oma kõige säravamat naeratust.
"Hommik. Miks nii õnnelik?" pärisin. "Sest ma sain jälle ühe öö sinu kaisus veeta, mu Cutecumber," sosistas Tom. Punastasin selle peale vaid ning küsisin: "Kas see kõik jääbki nüüd nii? Et me jäämegi kokku? Vananeme koos? Võib-olla saame isegi lapsed? Sest ma ei kujuta elu ilma sinuta ette, see oleks kohutav, ma satuks jälle oma vanale teele ning rikuks elu ära." "Jah, babe, see jääbki nii. Ma luban sulle, et ma ei lase mitte kunagi sul endiseks saada ning kes teab, äkki tulevad ka lapsed meie ellu," sõnas Tom oma kõige siirama, ja meeldivama häälega ning suudles mind korra.
"Aga nüüd, tule üles, pane dressid selga ning juuksed kinni, sest mul on sulle üllatus," sõnas Tom ja lahkus.
Tõusin kärmelt voodist püsti, lippasin kapi juurde, valisin riided ja tegin juuksed korda. Jooksin kähku alla, et midagi veel süüa.
"5 minutit ja ei sekunditki rohkem!" karjus Tom ukse juures ning astus välja. Sõin kähku ära ja panin tossud jalga.
Jooksin auto juurde, kus Tom pani raadio käima, kust tuli mu praegune laul "Stitches."
"Gotta feeling that I'm going under. But I know that I make it out alive," laulsin kõvasti ja mööda kaasa. Refrääni osa laulis ka mees kaasa ning siis tuli järmine Shawni lugu "Show you."
Tom laulis algust: "You're way too short to get on this ride." Ja mina peale teda: "No I'm not. No I'm not." Laulsime nii terve tee lauludele kaasa ja naersime end peaaegu oimetuks.
Peagi jõudsime suurte mahajäetudlautade juurde, kus oli mitu autot. Tom juhatas mind uksest sisse ning siis vasakule ja koridori lõpuni. Seal seisid Kevin, Germo, Cam, Charlotte, Kermo ja Richard. Need kaks viimast olidki Germo kaks sõpra, kes meie juures olid üks õhtu. Vaatasin Kevinile kurjalt otsa ning tervitasin teisi.
Siis tulid uksest sisse 2 Tomi vanust meest, ühel kast riiete ja mingite maskidega, teisel 8 mingit relva.
"Me oleme kogunenud siia," sõnas üks meestest matuselikult, "et mängida PAINTBALLI!" lõpetas ta juba lõbusamas toonis.
Kuna ma ei teadnud paintballist midagi, siis hoidsin hästi Tomi lähedale.
Teine mees seletas reeglid ära ning jagas meid neljasteks tiimideks. Siis jagas meile igaühele mingi kombenisiooni, kaelasideme ning paintballi püssi, mida kutsuti tema sõnade järgi markeriks.
See esimene mees ütles, et tiim, kus olime mina, Tom, Germo ja Kevin (jap, mul nii hea tiim. Kõigil neil on minuga midagi, nii god damn lahe) järgneksime talle meie baasi juurde, kus oli punane lipp. Ta rääkis veel, et üks raund käib 15 minutit, see kes pihta saab, tõstab käe üles ning lahkub väljakult, et on olemas ka pukk, kus saab olla lipuvalvaja, et kui kõlab kolm pikka vilet, on matš läbi.
Me määrasime kapteniks Tomi, kuna ta oli ikkagi kõige vanem. Ta ütles, et lippu jääb valvama Kevin, Germo läheb ühte peidikusse, lipu lähedale, kust näeb kõike ja mina pidin Tomiga kaasa minema.
Esimene mees vilistas ning karjus: "LET THE GAMES BEGIN!"
Me läksime Tomiga mingisse suunda, mis pidi olema kõige kiirem tee vastaste baasi juurde. Ma liikusin mehe selja taga ning lasin isegi Camile pihta.Peale seda, kui olime kolm raundi ära teinud, saime tulemused kätte: Mina sain kokku 30p=10 punkti iga tabamuse eest. Ning kokkuvõteks meie tiim võitis 2-1.
_______________________________
1270 sõna. Woooo :)
Vommenteerige ja midaiganes :D
YOU ARE READING
Elu keerdkäigud
Teen FictionArmukolmnurk pole teatavasti hea asi. Eriti, kui kaks nurka on suhtes. Võib-olla üks petab teist, kuigi on lubanud igavest truudust? Võib-olla mitte. Võib-olla tekivad esimesel nurgal tunded hoopis kolmanda vastu? Võib-olla mitte.