"Kuulge. Lähme sööma, kuna mu kõht on jõle tühi. Eksole," tegin ettepaneku, millega kõik nõus olid.
Andsime maskid, riided, kaelasidemed ja asjad ära ning otsustasime, et meie Tomiga läheme kõige ees.
Suundusime siis auto juurde, istusime sisse, kinnitasime turvavööd ning alustasime sõitu.
"Tead, see oli mu nö. uue elu üks parimatest päevadest," sõnasin Tomile siiralt naeratades."
"Aga tead. Kõik päevad, mis ma sinuga veedan, on ühed mu parimatest," sain vastuseks.
Peagi jõudsime linna ning suundusime Hesburgerisse, kuna Mäkk oli liiga kaugel ning me tühjad kõhud korisesid.
Ma tellisin suure juustueine cocaga. Valisime kaks neljast lauda, mis olid üksteisele lähedal ning sisustasime aega süües ja rääkides.
Peale seda asusime koduteele.
Tom tegi ukse lukust lahti ning me astusime sisse.Suundusin kohe magamistuppa, kus otsisin teised riided ning vahetasin need. Kui olin just särgi ära võtnud, astus sisse Tom.
Kutt astus minu juurde ning pani oma käed mu puusadele. Pöörasin end näoga mehe poole ning suudlesin teda korra huultele.
Well, asi läks veidi tuliseks ning ma kiskusin mehel särgi ja püksid ära. Langesime voodisse ning jap, see juhtus.
Lamasime voodis nii, et Tom oli selili, minu pea tema õlal ning ise olin külili. Libistasin kätt aeglaselt mööda mehe rinda alla ning ütlesin: "Tead, sa oled mu esimene nö. päris poiss-sõber. Ma olen teistega ainult maganud."
Tom silmitses mind pingsalt ning vastas: "Well, ma tahaks öelda, et sa oled mul ka esimene, aga kui ma seda ütleksin, siis ma valetaksin."
"Kui mitu sul enne mind on olnud?" küsisin.
"Just enne sind oli üks, kellega ei jõudnud midagi tõsisemat aretada. Siis olin tükk aega vaba. Eemmm, Well. Umbes 3-4. Miks sa küsid?"
"No maitea, sa oskad seda kõike liiga hästi, et olla tõsi," vastasin pilgu tema silmadesse kinnitades.
"Vaata, ma pole ju sulle kõike oma mineviku kohta rääkinud. Kes teab, mis sealt välja võib tulla. Kes teab, äkki ongi kõik vale, olen lihtsalt mingi petis või ärakasutaja," sõnas Tom veidi kurvalt, ise proovides oma tujulangust varjata.
"Tooooomm, ma ei usu. Palun ära räägi nii," proovisin teda veidi lohutada.
"Aga sa ju päriselt ka ei tea, kes ma olen."
"Kui sa mulle räägiksid, siis teaksin," vastasin.
"Aega on sellega," naeratas mees mulle vastu.
Ronisin istuli Tomi kõhu peale ning suudlesin teda kirglikult. Tõusin püsti ning suundusin vannituppa, kus eemaldasin meigi ning siis kapi juurde, valisin riided välja ning panin need selga. Tegin veel akna lahti, sest let me say: siin haises nagu ülirõvedalt.
Sammusin siis alla kööki, et juua ning kuulsin kellegi köhatust. Pöörasin end näoga hääle poole ning nägin Germot, Cami, Kevinit, Kermot ning Richardit.
"Järgmine kord olge vaiksemalt," pilgutas Kermo mulle silma.
Punastasin vaid ning vaatasin kõiki. Germol, Camil ja Kevinil oli veidi selline kurb, vihane või mõlema segune pilk ning sain kohe aru, et neile see ei meeldinud.
But who cares? Because I don't
Võtsin klaasi ning külmikust mahla ja jõin seda väikeste sõõmude kaupa.
Vaatasin kõigile kordamööda otsa, kuni neil ebamugav hakkas. Aga mina jõllasin ikka edasi. Kuni klaas tühjaks sai ja Tom alla tuli.
Damn, sassis juuksed ja muie näol. Kurat, ülekõige noh.
Kõndisin ta juurde, sosistasin: "Kas tead, sa oled niimoodi nii vastupandamatu?" Ja siis suudlesin teda.
Kuulsin jälle köhatust ning pöörasin end ümber. Nüüd olin seljaga Tomi poole ning mehe käed olid mu kõhul.
"No. Mis on?" küsisin muretult.
"Kuulge, tuvikesed, me oleme ka siin eksju, ja Johanna on lihtsalt too cute nende jaoks,"
Sõnas Kermo kolmele nendest osutades.Naersin vaid ning liikusin elutuppa ja panin teleka käima. Panin kohe Käsnakalle peale ning laiutasin diivanil.
Peagi tulid ka kõik teised ning tahtsid istuda, aga ei saanud. Kahe tugitooli pärast läks lõbusaks maadlemiseks, aga nendele said Kermo ja Richard.
Ja diivanile pidid istuma Germo, Kevin, Tom ning Cam.Yeeesss, kuidas sul kogu aeg nii hästi veab?
Ah, ole vait!Tom istus ühele poole minust, vasakusse äärde, Cam minust paremale, peale Cami tuli Germo ning siis Kevin.
____________________________
Kriitika on oodatud :)
YOU ARE READING
Elu keerdkäigud
Teen FictionArmukolmnurk pole teatavasti hea asi. Eriti, kui kaks nurka on suhtes. Võib-olla üks petab teist, kuigi on lubanud igavest truudust? Võib-olla mitte. Võib-olla tekivad esimesel nurgal tunded hoopis kolmanda vastu? Võib-olla mitte.